Egerben találkoztam egy Ózdi gyerekkel neki meg volt csinálva a doboztartó, dobozzal /akkor pont nem volt fent a motoron, igy nem láttam/. De, hogy honnan szerezte arra már nem emlékszem, de ha felhivod az egri Zweirad-ot és a tulajjal beszélsz, ő biztosan megtudja mondani a tel.-számot, mert ugy láttam, hogy régebbről ismerik egymást. Azt hiszem, hogy valami tüzifával foglalkozik, vagy valami hasonló. A tel. szám biztosan megvan nekik mert amikor a fesz.szab. cserére kellett vinni, akkor kértek elérhetőséget is. Próba-szerencse.
Szia!
Nekem még az eredeti karok vannak fent, de azok is maradnak. Van egy ismerősöm, akinek szintén B-King van, de neki rövid karok vannak fent /a gyárit cserélte le/ de azt mondta, hogy nem igazán jó /a fékkar/ mert nem tud annyi erőt kifejteni vele mint a gyárival /rövidsége miatt/ és nagyon be kell huzni, hogy olyan fékhatást érjen el vele mint a gyárival.
Szia Melus!
Igen, írtad már nekem is az olajokkal kapcsolatos tapasztalataidat. Kíváncsi lettem volna több B-King tulaj tapasztalatira is, de most a Tiedre hagyatkozva kipróbálom a MOL-ost. Más, szeretném lecserélni a gyári fék és kuplung karokat. Nézegettem az Ebayon de nem merem megrendelni, mert a fényképen nem igazán úgy néz ki a felfogatása, mint a gyárinak. Neked az eredeti van fent?
Szia!
Ugy látom megint összefutottunk!
Régebben már leirtam /azt hiszem neked is/ az olajokkal kapcsolatos tapasztalatomat.
Tehát a következő: Legelőször: Castrol volt benne. Vélenyény: kalap szar /hangosabb a váltó, üreset vált 5-6 között.
Másodszor: Jobban utánna jártam a dolognak /Hayabusa oldal/ ajánlották a MOL Moto Racing 4T 10W50-est. Kipróbáltam.
Vélemény: Nagyon merem ajánlani. Váltó sokkal csendesebb. Más a váltás érzetre /picivel simább/ Nem váltottam
soha üresbe /pedig ugyan ugy váltottam mint máskor. Pedig voltak a MOL olajjal kapcsolatban gondolataim, hogy ugyan már ez csak egy MOL olaj.
Harmadszor: Már annyit hallottam a motul 7100 10W40-es ről, hogy ilyen jó meg olyan jó, gondoltam kipróbálom. Hát mit mondjak, nekem nem jött be. A váltó a MOL-hoz képest picit hangosabb, és a váltás érzetre nem olyan sima. Ugy hogy most tavasszal lecserélem vissza Mol-ra.
Multkor visszahivás volt már megint a fesz.szabályzó miatt, akkor elmentem az egri Zweirad-ba és mondta a tulaj, hogy ő mióta eszét tudja csak 50-es olajat használ a Suzukikban/igaz, hogy Castrolt/. Nemrég olvastam a Hayabusa oldalon, hogy valami Eni féle olajat ajánlották egymásnak. Nem tudom milyen olaj, de én visszatérek a MOL-hoz. Remélem segitettem.
Sziasztok. Nem tudom mennyire aktiv a csoport, szeretném kérdezni, hogy valaki használ-e túrázáshoz dobozt, vagy oldaltáskát? Szeretnék vásárolni, építeni a fent nevezett motoromhoz valamilyen doboztartót, vagy oldaltartót, valakinek esetleg van tapasztalata e témában? Kis hazánk nem bővelkedik bőséggel kiegészítőkből B-Kinghez, gondolom nem is annyira gyakori az ilyen igény. Szeretnék nem százezreket rákölteni. Ha valakinek ötlete, megoldása, tapasztalata van, legyenszíves ossza meg velem. Köszi :)
Sziasztok! Nagyon pörög az oldal!!!! Mindenki eladta a Királyt és más fórumon jár? Esetleg ha valaki még itt van, kérdezném kinek milyen olaj vált be? Én tavaly kipróbáltam a MOTUL 7100-at de nekem nem jött be, többször előfordult, hogy üresbe váltott vagy nehezen vette felfelé a fokozatokat. Most nézegettem az olajakat, de nem tudom eldönteni melyik, lenne a jó? Kérdeztem már más fórumon is, de persze olyanok válaszoltak, akik csak hallották és olvasták melyik a tuti, de tapasztalatuk az nincs.
Eladó használt POWER COMMANDER V a saját motoromból, mivel egy más fajta POWER COMMANDER V kerül bele.
Ára: 65.000HUF
Az alábbi motorokba megfelelő:
Suzuki GSX-R1000 (2007-)
Suzuki GSX1300R Hayabusa (2008-)
Suzuki B-King (2008-)
Valaki használ ehez hasonló táskákat? http://www.bazismotor.hu/shop/... Vagy esetleg valahol lehet venni valamilyen doboztartó konzolt, ami nem úgy néz ki mint egy ekevas?
Ma kaptam én is. Megkérdeztem az egri Zweiradot, hogy egyszer már volt visszahivás ezügyben amit kicseréltek, de mondta, hogy az is "szar" és azt is ki kell cserélni. Ugy, hogy már másodszor cserélik.
Nekem még az eredeti karok vannak fent, de azok is maradnak. Van egy ismerősöm, akinek szintén B-King van, de neki rövid karok vannak fent /a gyárit cserélte le/ de azt mondta, hogy nem igazán jó /a fékkar/ mert nem tud annyi erőt kifejteni vele mint a gyárival /rövidsége miatt/ és nagyon be kell huzni, hogy olyan fékhatást érjen el vele mint a gyárival.
Igen, írtad már nekem is az olajokkal kapcsolatos tapasztalataidat. Kíváncsi lettem volna több B-King tulaj tapasztalatira is, de most a Tiedre hagyatkozva kipróbálom a MOL-ost. Más, szeretném lecserélni a gyári fék és kuplung karokat. Nézegettem az Ebayon de nem merem megrendelni, mert a fényképen nem igazán úgy néz ki a felfogatása, mint a gyárinak. Neked az eredeti van fent?
Ugy látom megint összefutottunk!
Régebben már leirtam /azt hiszem neked is/ az olajokkal kapcsolatos tapasztalatomat.
Tehát a következő: Legelőször: Castrol volt benne. Vélenyény: kalap szar /hangosabb a váltó, üreset vált 5-6 között.
Másodszor: Jobban utánna jártam a dolognak /Hayabusa oldal/ ajánlották a MOL Moto Racing 4T 10W50-est. Kipróbáltam.
Vélemény: Nagyon merem ajánlani. Váltó sokkal csendesebb. Más a váltás érzetre /picivel simább/ Nem váltottam
soha üresbe /pedig ugyan ugy váltottam mint máskor. Pedig voltak a MOL olajjal kapcsolatban gondolataim, hogy ugyan már ez csak egy MOL olaj.
Harmadszor: Már annyit hallottam a motul 7100 10W40-es ről, hogy ilyen jó meg olyan jó, gondoltam kipróbálom. Hát mit mondjak, nekem nem jött be. A váltó a MOL-hoz képest picit hangosabb, és a váltás érzetre nem olyan sima. Ugy hogy most tavasszal lecserélem vissza Mol-ra.
Multkor visszahivás volt már megint a fesz.szabályzó miatt, akkor elmentem az egri Zweirad-ba és mondta a tulaj, hogy ő mióta eszét tudja csak 50-es olajat használ a Suzukikban/igaz, hogy Castrolt/. Nemrég olvastam a Hayabusa oldalon, hogy valami Eni féle olajat ajánlották egymásnak. Nem tudom milyen olaj, de én visszatérek a MOL-hoz. Remélem segitettem.
Ára: 65.000HUF
Az alábbi motorokba megfelelő:
Suzuki GSX-R1000 (2007-)
Suzuki GSX1300R Hayabusa (2008-)
Suzuki B-King (2008-)