1 cm-ert be lehet,de valami komoly fúróhegy kell hozzá és van az a fajta csavarkiszedő ami olyan mint a menetfúró csak épp balra kapaszkodik az anyagba bele és úgy kihozza a csavart,de elötte kocogtasd meg ,hogy a csavarrögzitő valamelyest elengedjen.
A tengelynek semmi baja csak a csavar tört bele azt meg csavar kiszedővel meg türelemmel ki tudod venni aztán egy új csavar meg a rugoacél alátét+egy kis csavarrögzitő aztán GO!
váltónak semmi baja,vesz mindent gond nélkül,itt nem csavar volt,hanem jött tovább a tengely,végén menetes volt és azon volt 1 anya. kanyarban 70-80as tempó,lenyílt a sztender......
amúgy esés óta a gép hangja...kész,tök más.durrog puffog,csattog, lángol is néha . elcsúszott a kipu tartó kb fél centit,lehet nem volt a helyén a pufó,nemtudom.
beindul,első rugásra,azzal nincs gond hidegen füstöl 1 picit nagyobb gázra,de az eddig is volt,talán gyűrű vagy nem tudom...majd teszek...most nincs erőm lemenni
xlzx hát ha be tod inditani akkor pörgesd meg egyet bakon és meglátod h elgorbül-e de sztem nem hát ahhoz k** nagy erő kell meg inkább törne mint görbülne.... rakj fel róla képet
hátja. most állni fog 1 picit a gép...amúgy ha a tengely nem ferdült el akkor ki lesz fúrva,vágunk bele 1 menetet és bele 1 csavart ami odafogja a lánckereket...célnak megfelel.
Theokám hát én is kapok rendesne... nem tom mikorra lesz így motorozás,mert ha már blokk bontás akkor ugye csapágyak,tömítések...ha szar a dugó akkor az is...alsó hangon 1 kiló ha jobban nekiesünk 2-3... lóvé meg pont nincs szóval még lehet tavaszra sem lesz kész.ez van....