Biztosan Aprilia átok.
Cimborámnak volt hasonló:
XL600, régi. Eladta, ki kell próbálni speedet. ZXR400 jött. Nagyon szépen nézett ki, de kb 5 hónap alatt szinte minden ki lett cserélve a blokkban+egy fácánt is fogott. Oké, nem megy ez, vissza enduro. TE610. Műszaki nélkül vette, rendbetevés, leműszaki. Füst, vezérlés+dugó csere, továbbra is szar, elad sóért. Brand nyú LC4, 1 hónap múlva vasúti árjáróban állt a pirosnál, hátulról kispolákkal elütötték nem kicsit. Motor javít, kb félév múlva vidékről(egy kispicsa faluból) családi ház garázsából ellop persze casco mentesen. Most nincs motorja. Az egész buli kb 3guriga mínusz.
Szal te még jól is jártál...
xlzx remélem jó helyre viszed szervizbe mert már igen sok helyről hallotam és sajnos egy helyről 100% tudom hogy oda nem szabad vinni mocit.... de azt ajánlom neked, hogyha van otthon szerszámotok meg vmennyire értesz hozzá te szervizel
1. olcsóbbb
2. tudod h mit raksz bele
3. tudod a minőséget, hogy ugy lett összerakva ahogy kell és semmi nem marad ki
de csak szerintem:)))
Ne aggodj fölösen nem tuti,hogy mindent cserélni kell,ez csak egy figyelmeztetés hogy mire számits. De ha már kint a blokk és ha meg akarod még tartani egy darabig akkor ésszerű megcsinálni,hogy ok legyen megint jo pár évig.Szerintem
Én az első LC-4 esemmel jártam úgy ami mellesleg 2000 évjárat volt,hogy 4 db szelepet hajtókart dugattyuszettet meg a többi aproságot cseréltem az belement majd 3 kilóba. Azt hittem megölöm magamat.
Hu komám nem irigyellek hogy a faszba tudott az letörni?Áttételezni akartad a gépet? A tengely nem is vészes majd a többi. Ha a blokk szét lesz húzva(márpedig szét lessz) akkor az összes tömités csere kivéve a hengerfej ha valaki ügyes csinálja. De ha már szét lessz szedve azt is cseréltesd ki,a szelepeket majd meglátjátok lehet azokat is érdemes lessz kibaszni
lánckerék tartó tengely vége letört anyástul. mögötte elmozdult a szimering,onnan szivárog az olaj. gondolom 1 ilyen tengely van 30-40 körül meg még széthúzzák a blokkot...fasza lesz. mennyibe fog kerülni szerintetek?
Egyszerüen nem foglalkozom vele.Mikor csupa retek akkor féktisztitóval lefujom az meg leviszi a szart és maradék nélkül megszárad nem sidrom semmivel sem.
Az mész alapú aszfalt azért csúszik mint a fasz semmire való.Ha sokat mész olyanon engedd lejjebb a gumik nyomását 1,1 1,3 -ra.Mintha más gumi lenne fent kicsit jobban fog gyűrődni,de megéri,persze a puhább keverék itt is jobb tud lenni.
Cimborámnak volt hasonló:
XL600, régi. Eladta, ki kell próbálni speedet. ZXR400 jött. Nagyon szépen nézett ki, de kb 5 hónap alatt szinte minden ki lett cserélve a blokkban+egy fácánt is fogott. Oké, nem megy ez, vissza enduro. TE610. Műszaki nélkül vette, rendbetevés, leműszaki. Füst, vezérlés+dugó csere, továbbra is szar, elad sóért. Brand nyú LC4, 1 hónap múlva vasúti árjáróban állt a pirosnál, hátulról kispolákkal elütötték nem kicsit. Motor javít, kb félév múlva vidékről(egy kispicsa faluból) családi ház garázsából ellop persze casco mentesen. Most nincs motorja. Az egész buli kb 3guriga mínusz.
Szal te még jól is jártál...
1. olcsóbbb
2. tudod h mit raksz bele
3. tudod a minőséget, hogy ugy lett összerakva ahogy kell és semmi nem marad ki
de csak szerintem:)))
írj ide és megdumáljuk: gixxergabi@freemail.hu
Supermotósok!Tud nekem valaki jó áron ajánlani használt 70-80%-os slicket KTM 640 sm-re?
120/70-17" 160/70-165/65-17" .Köszi.