Az LC-4 esnél ezekre figyelj: Hengertalp tömítésnél és a hengerfejtömítésnél a vezérműlánc felöli oldalon ne legyen semmiféle olajpára sem. üzemmeleg motornál vegyél olajmintát szagold meg ha benzinszagu az olaj akkor nemsokára bontani kell.Ha olyan szinű mint a tejes kávé akkor a keveredik az olaj meg a hűtöviz ez vagy vízpumpa vagy hengerfej tömités hiba.2003 asnál már előfordulhat ilyesmi
620 ccm-es és ezüst a blokkja http://www.hasznaltauto.hu/ker...
erre gondoltam , mert árban is megéri de a hangja miatt gondolom nem lehet rendszámozni MO.-n...
Vissza térve egy pillantásra 125ös 4 t hez szerintem is egy kalap sz@r de nem tudtam lebaszélni havert hogy nem jo semire ő csak avval érvelt keveset eszik és tartósabb ennyi!
én sajna nem vagyok versenyző , hogy edzenem kéne.Csak városban szoktam menni, most voltam Dunaszerdahelyen elösször pályán.Téli edzésnek meg vagy kondi terem vagy cross-ozás
MSN : vpdiesel@freemail.hu
ott még kérdezek majd ok ? ( holnap )
előre is köszi szépen
a Duke I tudomásom szerint ez:http://www.bikepics.com/pictur...
azért fordultam hozzátok
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
erre gondoltam , mert árban is megéri de a hangja miatt gondolom nem lehet rendszámozni MO.-n...
vélemény?
meg hogy mire figyeljek vásárláskor?