Hehe én is oda járok legtöbbet!
vannak helyek,ahol le tudják műszakiztatni agépet,de ilyen hely nem sok van.én sem értem hogy csinálják.kapcsolatok.ki tudja.végül is drz e-n is sokaknak van rendszám,pedig az sem lehetne,csak megoldják okosba".
Az a helyzet hogy elütött egy kocsi kb 2 hónapja. Oldalról kiütötték alólam a motort ami totálkáros lett. Na ekkor gondoltam hogy stílust váltok arra ami egyébként mindig is tetszett(supermoto, cross). Most várom a biztosítós pénzt, és veszek valami gépet. A közelemben van egy pálya (Máriapócs) ahol supermoto verseny is szokott lenni. Nagy valószínűséggel sokat járnék oda. A másik pálya még közelebb van ami egy crosspálya. Tehát mindkettőt űzném. Valami 450-esre gondolok. Azért is kérek véleményeket, tapasztalatokat. Előre is köszi.
Birom ezt a besértődést most az a bajod hogy aztmondtuk nemérimeg annyiért venni 1-125/4-T-t?Mert 1 kalap szar?Mert ezvolt az első hozzászolásod/kérdésed, de ha ezt nemértedmeg akkor vegyél azt.Ha köcsögösködni akarsz menj át valamelyik olaszos topikba vagy a 2ütem VS. 4ütem be,ott bejön ez az értelmiszint ott majd leoltanak
Hali!nekem endurom van és idén vásároltam össze+csináltattam supermoto kerekeket.Én csak annyit javasolnék,ha mindkét műfajt egy motorral akarod csinálni,hogy az alap az enduro(vagy cross) legyen,mert a supermotot visszafelé alakítani gázosabb,legalábbis,ami a gyárból supermotoként jön ki,az nemcsak a kerekekben tér el,hanem villaszög,futómű,váltóáttétel,stb.
Az biztos,hogy kompromisszumokkal jár valamilyen szinten,legalább is az én tapasztalataim szerint.
Hello mindenki!
Remélem segít is valaki nem csak a fikázás megy itt. Aúgy visszaolvasva tényleg egy gyökér ez a gyerek! Tipikus irigy kis.... Na mindegy. Tehát a közel jövőben tervezem valami supermotyó vásárlását. Az lenne a kérdésem hogy mit kell egy ilyen stílusú használt motornál megnézem mielőtt meg is veszem és ne legyen szar? Mint a képekből is kiderül nem volt még ilyen mocim. Jah és úgy akarom venni hogy gyári krossz és ahoz szett, mert krosszozásra is használnám vagy akkor nem érdemes? Teló hoszúsága megeggyezik? Tehát mindenféle tapasztalatot okosságot szívesen vennék! Elvégre azért van ez a fórum ne irigykedésre
vannak helyek,ahol le tudják műszakiztatni agépet,de ilyen hely nem sok van.én sem értem hogy csinálják.kapcsolatok.ki tudja.végül is drz e-n is sokaknak van rendszám,pedig az sem lehetne,csak megoldják okosba".
megint én
tehát vásárlásnál mi az ami a duke-nál oda kell figyelnem?
mert az olajszivárgást már vágom amit tegnap irtál , de azon kivül van vmi ?
előre is köszi
Az biztos,hogy kompromisszumokkal jár valamilyen szinten,legalább is az én tapasztalataim szerint.
Remélem segít is valaki nem csak a fikázás megy itt. Aúgy visszaolvasva tényleg egy gyökér ez a gyerek! Tipikus irigy kis.... Na mindegy. Tehát a közel jövőben tervezem valami supermotyó vásárlását. Az lenne a kérdésem hogy mit kell egy ilyen stílusú használt motornál megnézem mielőtt meg is veszem és ne legyen szar? Mint a képekből is kiderül nem volt még ilyen mocim. Jah és úgy akarom venni hogy gyári krossz és ahoz szett, mert krosszozásra is használnám vagy akkor nem érdemes? Teló hoszúsága megeggyezik? Tehát mindenféle tapasztalatot okosságot szívesen vennék! Elvégre azért van ez a fórum ne irigykedésre