Hali, cross/sm csizmat akarsz elsosorban gondolom, ha mar ebbe a topikba irtal. Az en ismerettsegi koromben a Gaerne/Sidi-t hasznal szinte mindenki. Ezen ket markan belul a Gaernenek vannak olcsobb megoldasai also kategoriaban, azokat nem ismerem, de a kozepkategoriat-felsot ismerem, fastback/supermoto nevre keresztelt csizmak es azok folott az sg10-sg12 mar mondhatni premium. Sidibol crossfire elterjedt jobban az is premium. Az amerikai markakat en szemely szerint nem ismerem meg annyira nem is tetszenek, gondolok itt az fox-alpinestarsra.
Egy laptop kell hozzá meg egy erre a célra szolgáló kábel. Meg az említett program. Én vettem ilyen adatkábelt, magamnak csináltam. Kb. Fél óra alatt meg van az egész. Érezhető a változás
Teljesen jó. A gyári kipuffot lecserelnem rajta ha az van, mert nehéz. Sokat lehet vele nyerni. Fék futómű bőven elég. Illetve alapból elég harmatos a gazreakcio,erdemes az injektor térképeket frissíteni.
En is azzal kezdtem. Egy utcai balna 200kg-os motor utan mas dimenzio nyilik meg egy 690-nel. Aztan ha felulsz egy SMR-re, akkor megint csak egy ujabb dimenzio
Igen persze ott is mennék 50-50% felhasználás lenne a cél de persze ez változhat. A nagytestű dögök után szeretnék egy könnyű élvezetes gépet amivel nem kell annyit bírkózni. A technikás egyenesek már mennek jó lenne kanyarodni is normálisan megtanulni
Szuper köszi szépen a gyors választ! Akkor talán meg van az új vonal ami kiút lehet a jelenlegi milyen motort kéne venni heti pár órás adrenalin vadászathoz!
Kezdetben semmit, később szelepeltetni kell a telókat, könnyebb kémények-kémény. Fékei gyárilag is nagyon jók, de érdemesebb a első-felsőt cserélni radiálisra.
Sziasztok! Hozzáértő szakértő uraktól kérdezném hogy a ktm 690 supermoto gép gyárilag mennyire alkalmas mondjuk Kakucsra hobbi pályázásra esetleg miket kell módosítani rajta? A sima 690 aminek az első sárvédője a fejidommal egybe van építve.
Köszönöm szépen a segítséget
17"-os első (3.5 ) excel sm ráfot vennék 36 lyukasat.
Köszi
Köszönöm szépen a segítséget
06308740159