Az én véleményem szerint, az Fmx nem egy kimondott supermoto, inkabb túra jellegű mint az xt660, hiába smnek hívják őket, Nem egy vadállat viszont elég nehéz szárazon is mind2. Amiket már szivesebben megvennék. KTM LC4, Husqvarna 610, Suzuki drz, ebben a sorrendben. Keretbe belefér. Alkatrész van bőven bontottan ktm-suzukihoz, husqihoz kevesebb.
Ez a 3 motor úgygondolom nagyobb élményt ad mint egy Honda fmx, a legjobb az lenne ha összetudnád hasonlítani őket, mondjuk fmx-el még én sem mentem, xtvel viszont igen és nem volt nagy szám.
Keretet írtál, felhasználási területet nem. Utcai használat, városba motorozás, esetleg túra? vagypedig versenypálya? 1 vagy 2 személy? Csak a cbr miatt kacsingatsz az fmx felé?
Úgy néz ki, hogy a sportkotorok mellett (GSXR600, Hayabusa) belekóstolnék a supermoto világába is.
Egy kis tanácsra lenne szükségem, mit tudnék szerintetek úgy 6-700e Ft-ból venni, ami már elég élvezetet nyújt?
A 94-es Honda CBR-emet el fogom passzolni, helyette kellene valami. A Honda FMX 650-t néztem de ezen kívül más is szóba jöhetne. Ha szerelni kell, ne riadok vissza tőle, van egy elég jól felszerelt műhelyem is.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Köszi! Nem feltétlen használnám utcán, de annyira szegényes a választék hogy most mindent nézek közútra van másik motorom k1200r, de nyilván ha van rajta rendszám nem zárkózom el tőle. Bár itt Szegeden a nagy alföldi szerpentinek és versenypályák rengetegében ;)
Köszi! Tisztában vagyok a szervizigénnyel, de nem munkába járni veszem, hanem 3. motornak gyógyszer helyett, úgyhogy 1000000000 rangú mennyibe kerül a szervizelés. A lényeg, hogy azon a néhány pályanapon havi 1-2 mikor kimegyek vele kakucs, kecskemét és társai akkor csapjon szét és hazafele a kocsiba olyan pofám legyen, mint Jokernak!
Ha fogalmazhatok így, ettől leszakad a pofád ahogy kérted is, hát hogy ér e ennyit ? kitudja, felkell hívni, eleg komoly cucc extrakkal. Facebookon, ktm adok veszek csoport, supermoto csoport, de van még jó pár magyar adás-vétel csoport., sűrübben hírdetnek ott motorokat-alkatrészeket mint bármelyik hírdető oldalon jelenleg. Ez a berg mondjuk rendszámos, használnád akkor közúton is?
Szia!
Ezeket a motorokat nem csak megvenni kell, versenymotorról beszélünk, tehát itt azt is bele kell kalkulálnod hogy sűrű a kötelezőszerviz és jóval hamarabb van a felújítás is, ami igencsak zsebbenyúlós műtét.
Ha csak hobbi szinten szeretnéd csinálni kompromisszumot lenne érdemes kötnöd, olyan gépet nézni ami közel sem ennyire szervizigényes, pl: KTM SMC 690 vagy SMC 660 esetleg SC 625.
Ezek a típusok igazi átmenetek a nehéz SM és a versenyképek között.
Egy jó SMC 690 is nagyon jó választás lehet.
1 körül szeretném eladni a suzit meg tudok hozzátenni olyan 500-600e-et. Asszonynak van facéja ott mire keressek rá? Néztem gyári sm-et is https://www.hasznaltauto.hu/motor/husaberg/husaberg_fs_650_e-12140380 , de ér ez ennyit?
Ha esetleg fentvagy a facebukon ott is nezelodj, most is felrakott valaki egy 4 dugattyus feket, radialis munkahengerrel eleg jo aron. Mennyi lesz a keret a projektre?
Használtan belehet szerezni mindent, mindig árulják ezeket, újonan biztos hogy semmit sem vennék, inkább beletolnám a lóvét és vennék egy fiatal gyári sm-et.
Régen én mindig itt nézegettem http://www.motormann.hu/index....
Esetleg itt is http://motopartsshop.hu
Elképesztő árak vannak, haszáltan jóval olcsóbb minden. Esetleg ebay, külföldi oldalakon forumokat böngészve.
Az motor nézegetésen már túl vagyok supermoto istenigazából gyárilag husa, huska, ktm viszont nekem a kx 450 meg crf 450 tetszik, ami nem az és át kell alakítani. Csak és kizárólag versenypályázni szeretnék hobby szinten (nem versenyezni). A kérdésem inkább arra irányult, hogy milyen web oldalakon találok alkatrészeket árral leírással esetleg infókat, hogy milyen kerék agy küllő fék fogaskerék kell ahhoz, hogy supermoto legyen ezekből a krossz motorokból. Vagy beszéljetek rá egy másik típusra, azt se bánom. Viszont havi szinten tudok kimenni és mellette még ott van az 1000-es sportmotorom, aminek szintén ápolni kell a lelkét a hungaroringen vagy az euro ringen. Szóval olyat ajánljatok, ami letépi az arcomat!!!!
Kezdésnek apróhírdetések böngészése, kepesmotor, jofogas, facebook, újanon nagyon drágák ezek a cuccok. De mint írta Scott, inkább egy gyári smet kell venni, amit nem kell tákolni.
Sziasztok! Adott egy KTM 640 Lc4-e Supermoto. Elvileg 2003-as a motor, de a fejidom egy ujabb szeriara utal. Olyan segítségét kérném, aki ért a KTMek hez, ugyanis vásárlás előtt állok. Nem szeretném valami összerakosgatott összevisszasagot venni.
Sziasztok!
Információt szeretnék gyűjteni hogy egy enduro-supermoto átalakításhoz mi szükséges, milyen költségekkel jár, mi lenne a végösszeg kompletten? :)
Előre is köszönöm!
Amúgy ha valaki eéppen eladna egy lentebb leírt gépet, ne tartsa magában!