Üdv. Jótanàcs képpen írom,hogy a crossból átalakított supermoto sohasem lesz olyan mint egy gyári.
Nem elég csak a futómű+nagy fék átszerelés. Maga a vàz is eltérő.
Eladó
17" Gyári Husqvarna SMR kerekek
Sanremo felnik elöl 3,5", hátul 4,25"
küllő jók, gyáriak
Gumik Metzeler Sportec M3 120/70, és 150/60 méretben használható állapotban
Husqvarna superprox nagyon keveset ment 45-ös lánckerékkel
szinte új JT Braking 240-es első tárcsával, és hasonló állapotú NG 220-as hátsó tárcsával
megvan hozzá a két gyári 25-ös tengely
van hozzá 320-as Brembo tárcsa kopásmentes állapotban, gyári Husqvarna nyereg átalakítóval
a szett egyben eladó.
olyanok érdeklődését várom, akik tudják értékelni a leírtakat!
165000.-Huf
minimális alku beleférhet.
Sziasztok,
Elkezdtem kacérkodni a supermoto-zással, ezt még eddig nem próbáltam. :) Szeretnék vennei valami 400-450-es gépet, ami elég könnyű ahhoz, hogy terepen is elég fürge legyen, ha olyan gumiszetet is veszek hozzá. Használat valószínüleg 50-60% közút, a többi megosztva pálya- és terep között. Amiken eddig megakadt a szemem (mindre lenne jónak tűnő vétel):
Husqvarna SM570R, GasGas Fse 400 és KTM 450 EXC RACING
Kinek mi a véleménye ezekről? Egyéb ötletek (DRZ400 kizárva, nem is tetszik és nehéz is)?
Mire figyeljek vásárlásnál és aztán használatnál?
Köszi előre is!
Ahhoz hogy keményebb legyen a futómű cserélni kell valamit vagy elég az álligatni a csavarokon? Mennyire jók szupermotó célra a crossból átalakitott szupermotók? Mit nézzek meg minek kell kicserélve lennie ahhoz hogy élvezhető legyen?
Pályára szeretném hobbi szinten. Utcán nem is használnám.
Sziasztok van esetleg valakinek tapasztalat xr650r 5" hátsó felnin milyen gumival férnék el? 160 as azt tudom de melyik épít vélhetően keveset kifelé a felnitől esetleg tipp? Nagyon köszi a válaszokat...
2 üteműt nem szeretnék. Az a KTM, mint típus mennyire jó? A számok jól mutatnak 110 kg stb. Mire kell figyelni ennél a típusnál, azon kívül, hogy egyben legyen?
"A majdnem 20 éves KTM 2T 250 SM gépem is jó, akkor a Hondától miért nem lenne."
Attól hogy neked jó, az másnak is feltétlenül az ? Nem oda való, kínozni meg minek.
A majdnem 20 éves KTM 2T 250 SM gépem is jó, akkor a Hondától miért nem lenne.
Teljesítményre mint kb egy 450 csak könnyebben terelgetni, még könnyebb érzést kelt, motorfék igen az nem olyan mint a 4T esetében de, azért nem okozott problémát.
Nem rábeszélni akarom csak ajánlottam hátha tetszik neki.
Az viszont bizonyos hogy plusz 80 ezerért az SMR 560 sokkal jobb választás ha egyben van a gép.
Nem tudom mit szólsz hozzá, mennek mint disznó. könnyű, és az árba is belefér ráadásul SM szettel.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr_250_r-11896615
A másik ami nagyon komoly pályagép, ez pont annyiba van mint amit elképzeltél, király futómű és fékek, brutális blokk.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_560_smr-12130010
Szép! De van 3 motorom haza hoznék még 1 ilyet 4.-nek... így is kötéltáncot járok az asszonynál. Meg ezt pályára sajnálnám utcára meg rohangálni ott a bömi dobozzal, szélvédővel mindennel. Inkább pályára kell nekem motor srácok meg nem akarok sarat túrni se 3 gyerek mellett nincs rá időm.
Szóval újra konfigurálva a dolgokat lejjebb adtam én is max. 700e ft a motorra a többi meg ha kell rá kerék, fék, matrica az majd a kb. fél év alatt ameddig el nem kezdődik a szezon majd össze vásárolgatom.
Azért kellene, hogy ne a vonattal menjek már azokon a pici pályákon.
1.6 millió körüli összeget írt, hozzávetőlegesen annyiért szeretne venni, végül is csak egy millió a különbözet.
Bár ha odaadod neki 1.6-ba akkor nagyon boldog lesz!
https://new.hasznaltauto.hu/motor/ktm/690_enduro_r/ktm_690_enduro_r_smc-r-12174011
Szerintem minden igényt kielégít és ezt már nem kell faragni, csak pakolgatod át a kerekeket...
Egy enduroból épített sm lehet hogy tartósabb lenne mint ami krosszmotorból van, gondolok itt elsosorban KTM exc-re, kereket-nagyfeket barmikor talalsz hozza tele az apro, faragni sem kell hogy ramenjenek. Télen meg mehet bele a sarazós szett.
Írtam, hogy már lassan mindenre lövök ami normális állapotban van. És nincs elvadulva az ára. De valahogy még mindig azt érzem, hogy egy 450-es CRF vagy KX lenne a nekem való. Kicsi könnyű nem tudok vele emberek közé menni csak pályázni :D
Nem elég csak a futómű+nagy fék átszerelés. Maga a vàz is eltérő.