Helo hogyne emlékeznék.
Ami első és legfontosabb az egy rajtszám regisztráció. Megtalálod a facebook Mams supermoto csoportban. Az éves licensz díja 10.000.- az egész éves biztosítás 14.400.-
Ehhez kell még egy sportorvosi igazolás és akkor nem kell napi licenszel indulni.
A motoron ami elvégezendő azok a következők:
Folyadékgyűjtő tartály ahová az összes túlfolyó csövet ( víz,olaj,benzin ) be kell vezetni. A futamok közt üríteni kell.
Az olajleeresztő és betöltő valamint a hűtősapkát illetve a féknyereg csavarjait biztonsági dróttal le kell kötni.
Kormányütközők legyenek a váznál.
A gázbowden ne szoruljon.
A lábtartóknál legyen rugó.
Ezeket nézik a gépátvételkor.
Hi BÚÉK
talán úgy emlékszel. Kakucs ringen találkoztunk miután adtál pár jó tanácsot és kivittelek a puttonyban a faluba.
talán még mentünk is párat .
mindegy is invitáltál a másnapi versenyre is de nem tudtunk visszamenni . ha nem gond megírhatnád minek is kell elkészűlnie a motoron hogy rajthoz állhassak vele . olaj betöltő blombálás ez megmaradt de tudom hogy volt még valami?
segítségedet köszönöm.
remélem idén is lesz szerencsém veletek motorozni
Ez a kategoria mint a crf250L, vagy a klx250, yamaha wr250x, gyengék, nagyon hamar kinőnéd, Nálam 3 motor jönne szóba, lc4 vagy sm610, drz s-sm, az E verzió se fér bele a 35kw-ba, az lc4 se, néha ugyan vannak A2-vel vezethetők, de ritka. Husqi-ból vannak 35kw alatt, nemrossz választás. Marad a Drz S vagy a gyári Sm. Én elzárkóznék a 250-től. Egy Drz-vel kivészeled az 1 évet és még el is lehet adni, mivel keresett motor, aztán megcsinálod a korlátlant és ha gyenge, veszel egy nagyobb köbcentist.
Hát ezt neked kell eldöntened, mi az erős és mi a gyenge számodra. Az én véleményem szerint attol a hondatól nagyobb élményt nyújtana egy 250-es ETZ . Mi fér bele a keretbe?
80.000.-