ahogy gondolod! ha megfogadsz egy tanácsot: Csak gyári állapotú bontatlan gépet vegyél! ha mégse ezt teszed,akkor majd idővel rá fogsz jönni,miért is mondtam!
sok szerencsét a vásárláshoz!
Barátomnak van! Első tulajdonos egy 60 éves öregúr volt,aki arra használta hogy át járjon a szomszéd községbe. Cimborám megvette nagy reményeket fűzve,hogy együtt fogjuk csapatni,de én eladtam a ktm-em közel 3 éve,így belerakott kemény 1500 km-ert (lehet ennyit sem)
kis kilowattra van vizsgáztatva,tehát kevés a biztosítás!
A korlátozottal lehet vezetni!
Kevés kilóméter,szinte karcmentes....mi kell ennél több?!
Amúgy nem rábeszélni akarlak, de ha jót fogsz ki,akkor hülyeség nézni márkakereskedést,jó szerelőt kell keresni aki lecseréli az olajat és beállítja a szelepet, ha esetleg neked nem megy.
Nem kell itt felújítgatni. Ha összetöröd,felborulsz,akkor pedig ott a bontó...
Remélem tudtam segíteni! Ezen a számon elérsz: 06 30 635 9305
Tudok még mondani 1-2 infót,ami jó alapul szolgálhat...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husqvarna/husqvarna_sm
_610s_a2-vel_vezetheto-6994237
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni,ugyanis arra adtam a fejem, hogy tavasszal veszek magamnak egy Supermotot utcára,már rég tetszik ez a stílus, csak az a baj, hogy tíz év sportmotorozás után eléggé ismeretlen vizekre evezek ezzel a dologgal...
Nézegettem a motorokat,és KTM ben, vagy Husqvarnában gondolkodom, de inkább az utóbbi! Sok jót olvastam róluk, mi a véleményetek?
Kérdésem az lenne, hogy mennyire megoldott az alkatrész ellátás,mert annyira azért nem elterjedt motorok...
Pápán találtam egy márka képviseletet,ahonnan lehetne venni gyári alkatrészeket, tudtok ajánlani bontót esetleg?
Az tűnt fel, hogy szinte minden Supermotoban alig van km, de mint átesett már nagy javításon, vagyis arra kellet rájönnöm, hogy eléggé szervíz igényesek ( mondom, hogy teljesen ismeretlen a terület :D ) Kb mire számíthatok ( alkatrész ár ) egy ilye felújítás mennyibe fáj? Milyen sűrűn esedékes egy ilyen nagyjavítás, gondolom ez gyárilag megvan határozva, hogy hány km- nél, ill. ü.ó.-nál ( dugó csere, hajtókar... )
Nagyon megköszönném ha segítene valaki, annak méginkább örülnék ha valaki akinek Husqvarnája van,esetleg elmondaná a saját tapasztalatait...!
Köszi előre is!
Ugyan az van a motorban is? Mert ha nem akkor ne öntsd hozzá, amúgy meg nem hiszem, hogy annyit enne a motor, hogy ilyen sokat kellene utántölteni. Vagy újabb évekig akarod tárolni? Cseréld le, nyugodtan töltsd fel vele a motort és alkalmazz valamivel rövidebb csere ciklust.
2011. Június óta van 5 liternyi felbontott Liqui Moly Racing Synth 4T 10W-60 típusú olajam. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek csak utántöltésre felhasználhatom még, vagy vesztett annyit a kenéséből, hogy ne merjem használni?
A motor: 2005 Husaberg FS 650e
Köszönöm a válaszokat!
Haveromnak 2004-es sm125s van (2T). 150es gumi van rajta, és 150/60 a gyárija is, szóval ezzel nem kéne hogy gond legyen. Az lehet h neked 150/70-van rajta, és az ér el valamit. Sms125-öt én csak 2011től látok 08-ast nem, de azon 140es a gyári gumi. Lehet h a láncal/fogaskerekekkel lesz ott valami, és túlságosan belibeg. Egy ilyen láncvezető biztosan segítene:
Jelenleg is 150-es van hátul, de beleér a lánc és elég csúnyán ledarálta már a jelenlegi gumit ami rajta van. Erre esetleg van valami olcsó és egyszerű megoldás? Kisebb gumit nem szeretnék rátenni.
Motor eladása miatt eladó:
1:Ktm BEHR fekete supermoto szett jó gumikkal, hátsó tárcsával, távtartókkal drz-hez.
2:DRZ acerbis fekete karcmentes idomszett koponyás matricával, egyedi ledes fejidom, DRZ S-es fekete tank.
3: Gyári drz excel enduro szett dunlop gumikkal, nagyon kevés km-ert futott
Egyben olcsóbb, de külön is eladó!
Sziasztok!
Nem rég került hozzám egy 125-ös Husqvarna SMS (2008) .
Segítséget kérnék tőletek, hogy milyen típusú gumit érdemes vnni rá? Főként utcán használom, de jövőre elszeretnék menni pályára is néha néha.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
sok szerencsét a vásárláshoz!