ez újfajta vagyis nem a legújabb . 2004 körüli mert olyan behr kerekek vannak benne. az az egyetlen dolog ami még nem romlott el. a kerék. de már lekopott a gumi
Gyáá, a gyári nekem 46-os, és csak egy picit rövidítenék az áttételen, ezért kéne 48-as, és csak az újabb KTM-ek lánckereke jó az Apriliára, illetve kicsit kell esztergányolni, de a felfogatási pontok (majdnem) ugyanazok!
Ilyen állapotában még nem motoroztam vele pályán, néhány kört mentem vele a városban de nem érzem, hogy rosszabb lenne. Persze egy profi karburálás majd elkel ha kezdődik a szezon. Valóban ha rendszámos lenne nem alakítottam volna át. Eddig kecsón
2. 3. fokozatot használtam. Mikor feltettem a 42-es lánckereket a kanyarokban a 2. kevés lett a 3. meg sok. Ezért gondoltam egy ultra rövid áttétellel a 3. 4. fokozat is jó lehetne. Mondjuk egy 15-44. Persze lehet hülyeség de szeretném kipróbálni vagy mit mondtok?
Volt, de nem bonyolódtunk bele. Kivittem 2 üzemóra mérőt eladni, és jöttem is haza. Nem tudtam volna értékelni a -8-10 fokban való buvárkodást a méteres pocsolyákban, az autók sem értek be időben, (kb. -2,5-3 óra a tervezettől)a motorosok az elején szarrá fagytak.
Valószínű nem csak a végáttétellel van gond. Én láttam azt a képet, a direkt légszűrő (nincs "puffertartalék" magasabb fordulaton) és a gyárihoz képest feleakkora hosszúra sikerült nyitott rendszer is nyomatékvesztést (és persze teljesítményt is a nagyobb hangon kívül) okoz, nem igazán jó a motor gázlengése, tuning helyett szerintem inkább rosszabb lett. A külsejéhez most sem fűzök semmit, de ennyire minimál Duke nem sok van az biztos, ha gondolom piaci teli áron, papírosan vetted volna szerintem hozzá sem kezdenél egy ilyen mutatványhoz. . Egyébként gyárilag a 17:42 is széria áttétel a Supermoto 640 LC 4 -nél, aminek Duke -kal egyező a blokkja... Kb. 10 % a különbség a kipróbált 2 végáttétel között, ha ezzel is ordít és nem halad , a rövidebbel még jobban ordítani fog. Duke620 kolléga szerintem csípőből tudja a tuti LC 4 áttételt Kecsóra, de én 15-16 első és 40-42 hátsó környékén kezdeném, ettől pályára rövidebbet, utcára hosszabbat. A 17:38-nál hosszabbat nem tudsz felrakni, mert nem létezik. Ehhez képest mindegyik rövidebb lesz.
Üdv. mindenkinek. Van egy Duke II-m. Mivel csak pályán használom átalakítottam egy kicsit. Mindent úgy csináltam, hogy néhány óra szereléssel vissza lehet alakítani gyári állapotúra. Nem barmoltam szét semmit. A nyáron kipróbáltam egy rövidebb áttételt de nagyon nem tetszett. 17-38 helyett egy 42 hátsót. Azt vettem észre, hogy állandóan tilosban forgott a motor és nem éreztem mikor nyomatékból tol. Egyesek azt mondják próbáljak ki még rövidebbet. Meg is tenném de nem akarok sok ezer forintot kidobni 4-5 lánckerékre és ha nem jó akkor meg rajtam maradnak. Esetleg ha van valakinek kidobott lánckereke postaköltségért elfogadnám vagy valahogy megoldanám(Szeged). Azután ha megtalálom a számomra és a pályára(Kecskemét)megfelelőt azt a szettet venném meg. Ha van valakinek ideje ilyen hülyeségekkel foglalkozni akkor előre is köszönöm. Itt egy kép a motorról, akik eddig látták háááááát elég megoszló vélemények voltak.
Majd szétnézek. Michelin Pilot Sport biztosan van, az a fajta ami az FS 650 E gyári gumija. Kb. 2000 Km-t futott. Vagy 1-2-3 e Ft-ért 70-80 % túrásabb gumák, amik pályázni már kemények, de közútra tutik. Holnapra többet tudok mondani.
2. 3. fokozatot használtam. Mikor feltettem a 42-es lánckereket a kanyarokban a 2. kevés lett a 3. meg sok. Ezért gondoltam egy ultra rövid áttétellel a 3. 4. fokozat is jó lehetne. Mondjuk egy 15-44. Persze lehet hülyeség de szeretném kipróbálni vagy mit mondtok?
http://p1.bikepics.com/pics/20...
Supermoto 2006 évj.áron alul!
csababoy0@t-online.hu