nem végsebességről beszélek mert lehet hogy hosszabb áttétel vana tiéden hanem kigyorsítás erő.. stb a fasz tudja ... legyen akkor 15 lovas oszt akkor mán ménesnek is elmegy.... jolmegy nekem még elég majd kötök elé egy kutyát
OK értelek.. és ha szerinted az rx 35 le akkor hogy lehet az hogy eddig minden 125 ös rx nél jobban ment az enyém ... akkor 35 le -nek minimum kell lenni.. ja és a másik hogy a gyáricross cr-ek asszem 45 le és az egyik haveromnak a rc-jével mentem ami érezhetően jobb volt persze de nem 10 lóval és ő is azt mondta aki azzal versenyzik hogy nem sokkal marad el a 125-ös gyárikrosszok ( 99es évjárat) mögött... de ennekellenére elhiszem hogy nembiztos hogy 40 le ( én anyyinak gondolom de nincs a seggem alatt egy fékpad) ha lessz alkalmam leméretem és akkor majd kiderül...
rx gyári hengerrel, arrow rezóval,gyári 34es karbival ment 155 körül power nélkül....és az 35 ló mondjuk áttétel kérdése is, de még főtengőn sincs 40 ló,hidd el
160 as polinivel arrow (komplett rendszer) a gyárinál nagyobb dellorto karbi...én ugy vettem hogy anyi de szerintem sincs (esetleg főtengelyen ) ami azt jelenti kb 35 biztos van , egyébként sokkal jobb mint egy 125 ös, 145 a vége és nagyon erős...