Szabad a piac, majd licitálunk felfelé mint külföldön, össze jönnek a vevők az eladónál EBAY élőben, az azért jó mert meg lehet győzni vkit, hogy ne akarja felvernia zárat
Sziasztok!
Még nem volt ilyen nagy ccm-es négyütemű egyhengeresem, ezért volna egy kérdésem...
Pl egy KTM 640 LC4,2000 körüli évjárat...hány km-t megy el egyáltalán egy ilyen egyhengeres komolyabb beavatkozás nélkül?28.000km az soknak számít egy kb 8-9 éves mociban?Egyáltalán mikor vannak ezeknél előírt szervízintervallumok(pl olajcsere,szelepállítás,vezérműlánc,vagy vmi komolyabb)?
Elsősorban ezek érdekelnének,hogy hány km-enként mit kell cserélni/szervizelni?
Bárki aki tud róla valamit szívesen veszem a hozzászólást!
Előre is kösz!
A kipufogóban 2 helyen van folytás, 1. a hátsó dob vége, ahol megtörik. Ha jól megnézed ott van összehegesztve. Ezt kompletten le kell vágni. A szegecsek kifúrásával nem sokat érsz, mert nem jön le a vége. Az elgondolásod jó volt, én is így kezdtem. Utána levágtan a hátsó részt a hegesztésnél. Sajnos k.va hangos lett, de végre kipörög 10500-ig és ott tilt le az elektronika. Annyi változás lett, hogy megjött az erő 8000 felett és jelentősen csökkent a vibráció. A másik folytás a leömlőben van, ha leveszed a védőlemezt (a lábadnál), látni fogod hogy be van hegesztve egy csődarab. Belenéztünk endoszkóppal és egy rácsos sz.r van benne ami csökkenti a kiáramló gázok sebességét, megy valami katalizátor szerepet is betölt. ezt még nem vettem ki.
Ja, meg levettem a másodlagos levegő betápláló rendszert (a hengerfejen van, bal oldalon fém gégecső + szelepek stb, ledugóztam) elméletileg semmi köze a teljesítményhez, de az alsó tartományban megnőtt a nyomaték. Mostmár elfogadható lett a gép.
megjöttem a supermotyó szett vásárlásból
tavasszal csatlakozom a pályázásokhoz
tudtok majd segíteni pár technikai infóval?
Még nem volt ilyen nagy ccm-es négyütemű egyhengeresem, ezért volna egy kérdésem...
Pl egy KTM 640 LC4,2000 körüli évjárat...hány km-t megy el egyáltalán egy ilyen egyhengeres komolyabb beavatkozás nélkül?28.000km az soknak számít egy kb 8-9 éves mociban?Egyáltalán mikor vannak ezeknél előírt szervízintervallumok(pl olajcsere,szelepállítás,vezérműlánc,vagy vmi komolyabb)?
Elsősorban ezek érdekelnének,hogy hány km-enként mit kell cserélni/szervizelni?
Bárki aki tud róla valamit szívesen veszem a hozzászólást!
Előre is kösz!
felni 2
ezek jók lehetnek a motoromra ?
Ja, meg levettem a másodlagos levegő betápláló rendszert (a hengerfejen van, bal oldalon fém gégecső + szelepek stb, ledugóztam) elméletileg semmi köze a teljesítményhez, de az alsó tartományban megnőtt a nyomaték. Mostmár elfogadható lett a gép.
bár megértem a nézőpontod.