Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szabad a piac, majd licitálunk felfelé mint külföldön, össze jönnek a vevők az eladónál EBAY élőben, az azért jó mert meg lehet győzni vkit, hogy ne akarja felvernia zárat
ÉNÉNÉN enyém enyém ! Csak a válaszát várom Börninek! SZóval ipi apacs van
feladva márc 24
nem ez az?
ez jól hangzik
Igen csak arra vki ráugrott aszem
De Börni is valami hasonló nevetséges összegért hirdette a fekete SM szettjét (nemtom az megvan-e még)...
Én írom te mutatod
Egyébként ennyiért ki lehet fogni egy két példányt, ami mondjuk még használ6ó
?
szevasztok,
megjöttem a supermotyó szett vásárlásból
tavasszal csatlakozom a pályázásokhoz
tudtok majd segíteni pár technikai infóval?
okés, értem
Gurulászni jó velük de, ez olyan mint ha a 45ös lábadra 42es csukát raknál
akkor nem lesz felnim
...ez hülye kérdés volt.....
Ezek az EXE125 SM és a Sting 125-be való kerekek, meg ilyenek voltak a SM junior kupás SX125-kben is, 110 és 130 széles gumik voltak rajtuk gyárilag.
ránézésre kisebbek nem ?
kérdezd meg milyen szélesek....3.5 és 5 zollos kell a ziédre, hogy legyen felfekvése a guminak, gumi méret 120 és 160,165
Sziasztok!
Még nem volt ilyen nagy ccm-es négyütemű egyhengeresem, ezért volna egy kérdésem...
Pl egy KTM 640 LC4,2000 körüli évjárat...hány km-t megy el egyáltalán egy ilyen egyhengeres komolyabb beavatkozás nélkül?28.000km az soknak számít egy kb 8-9 éves mociban?Egyáltalán mikor vannak ezeknél előírt szervízintervallumok(pl olajcsere,szelepállítás,vezérműlánc,vagy vmi komolyabb)?
Elsősorban ezek érdekelnének,hogy hány km-enként mit kell cserélni/szervizelni?
Bárki aki tud róla valamit szívesen veszem a hozzászólást!
Előre is kösz!
Nagyon unatkoztál
felni 1
felni 2

ezek jók lehetnek a motoromra ?
A kipufogóban 2 helyen van folytás, 1. a hátsó dob vége, ahol megtörik. Ha jól megnézed ott van összehegesztve. Ezt kompletten le kell vágni. A szegecsek kifúrásával nem sokat érsz, mert nem jön le a vége. Az elgondolásod jó volt, én is így kezdtem. Utána levágtan a hátsó részt a hegesztésnél. Sajnos k.va hangos lett, de végre kipörög 10500-ig és ott tilt le az elektronika. Annyi változás lett, hogy megjött az erő 8000 felett és jelentősen csökkent a vibráció. A másik folytás a leömlőben van, ha leveszed a védőlemezt (a lábadnál), látni fogod hogy be van hegesztve egy csődarab. Belenéztünk endoszkóppal és egy rácsos sz.r van benne ami csökkenti a kiáramló gázok sebességét, megy valami katalizátor szerepet is betölt. ezt még nem vettem ki.
Ja, meg levettem a másodlagos levegő betápláló rendszert (a hengerfejen van, bal oldalon fém gégecső + szelepek stb, ledugóztam) elméletileg semmi köze a teljesítményhez, de az alsó tartományban megnőtt a nyomaték. Mostmár elfogadható lett a gép.
Gondolom venne rá 1böl még 1 kis tuningot ..
meg lehet hogy te sem élnél másfél évig nem gondolod?
bár megértem a nézőpontod.