szerintem a ktm tesztből lófasz se lesz...derékig érő sár lesz..mi nem is megyünk le...
inkáb lmegyek quadozni haverokkal...ma vették át a zsír uj quadokat...
május óta van ktm em... eddig láncmeghúzás és befújás amiket kellett rajta csinálnom.. nomeg légszűrőtakarítás, telószárakból levegőt kiengedni... de ezek rutinmunkák
más bajom nem volt vele pedig szinte minden nap mentem vele
én nem fikázom,az ismerőseim közül mindekinek KTM van, de szinte mindig van mit csinálni rajta
nekem a kékség jobban tetszik, na meg jobban kezelhetőbb
Azért a svéd nem megy szarul, meg 2T-hez is szokva vagyon (300EXC-je van)...persze a Déczihez meg a Tóth Ádámhoz képest lassú volt, na de ne is hozzájuk mérjük már magunkat...
nem kente neki eléggé ááá én a powert imádom alegjobban... kell az... sokat mocizom supercross pályán oda kell nagyon h húzzon alúlról mert nincs hely kigyorsítani a kanyar után
Hring-i (VIP ) tesztnapon Gustafsson haverom kipróbálta, aszonta még neki (beöltözve ~100 kg) is kemény volt a rugózása. Ezek után a 64 kilómmal nem sok értelmét láttam ráülni...főleg hogy erőben már a 144-et is bőven elégnek éreztem (mondjuk leginkább az hülye krosszos digitális powernyitás miatt - hogy a f#szomba lehet már úgy motorozni?!?)...
inkáb lmegyek quadozni haverokkal...ma vették át a zsír uj quadokat...
kinek mi a szimpatikus, nem fgok ezen összeveszni senkivel :D
CSAK KIFEJTETTEM H PIROSPONT A ktm nek :D
más bajom nem volt vele pedig szinte minden nap mentem vele
akkor csak én vagyok őrült és szertem az odabaszós mocikat mega végleteket
de az exc300 nyerte a tesztet az excf el szemben
nekem a kékség jobban tetszik, na meg jobban kezelhetőbb
elég csak a brembo fékekeket, wp futóművet, meg magura hidrakuplungot említenem
mindenki fikázza a ktm et akinek japó mocija van akinek meg ktm az isteníti
meg kezdek rájönni hogy a ktm a legpénztárcabarátabb cross