Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát le is tilt a faszba...nem pörög ki teljesen,meg mondom,alapról fullad.
Az meglehet,gondolom utcai géped van!
eladó a mocim:

http://www.hasznaltauto.hu/ker...

bár eladó, de érdekelne hogy hol lehetne ehhez szerezni Supermoto szettet?
bocsi csak ide írom enyém 650-es japó és gyári csőre ír 132-től 142-ig ez dúgó méretek alapján változik gondolom.
Ha nagy a ffúvóka fennt nem forog el a moci,olyan a tünet mint ha a gyújtás leszabályozna.Én már jártam így jó hozzáértő szerelők így adták át a vasat,ráment 7 versenyem mire levágtam,hogy sokkal jobb is lehet!Azt hitték nagy köbcenti nagy fúvóka!
Igen, láttam, hogy 6 indultatok, de utána Te kiálltál. A terep része jó volt nagyon a pályának! A T. Ádám azért kemény volt nem(2. futam vége 1be végig)
Köszi smhooligan az infót!
Paksi Gábor,zsemberyben szerel...
Ki az az id.Zsilják?
ennek az alap az 135-140.... ezen meg van 1 akra... 175 max,192 nagyon sok
De ezek széria csővel értendők!
darabokban a gép meg elől van 1 defektem...fene se tudja,hideg van már,vállam se 100as még..szerintem idén én már nem motorozom csak Battára,a szerelőmhöz
Sajna muszáj vot mennem 1 kört,hogy legalább 4. maradjak év végére.Leszedettem a gipszet majd beszartam a kör alatt,aztán visszarakták és irány a toi toi!
Hétvégén Kakucs?
na ja...tuti félre van karburálva a gép! igaz azt tudom róla hogy ausztriában versenyeztek vele.
A 650 bergben 160-as van a 450-ben 175, japcsi 450-ekben is 170-178 között!
hát nekem nem megy a csúsztatás kéne az antihopping,de az igencsak 250 pénz...de azért kanyar előtt vissza egy meg egy erőteljesebb hátsó fék azért szépen ívre lehet tenni
Aki ügyes .....
ez áttétel függő én a P.ringen 5-ig. Pedig egyenes 1 cm sincs ott se
A versenyen már nem is tudtál ott lenni?
nekem úgy néz ki a történe hogy 30 körül már elég szépen tol 3ban is és akkor a harmadik kitart 110ig utána négyes,de nem mindig kell,csak ha nagyon rövid féktávot akarok venni,akkor viszont sokszor keresztbe megy a kanyar...ha balra indulunk el...akkor ott abba a jobbos kanyarba megérkezve elég szépen lehet csúsztatni
Nem én H.Laciéknál egy fehér ford tranyóval,de vasárnap már nem cuccoltam kimert szombaton az időmérőn elkúrtam,pedig tetszett a pálya!
de a tied viszont 60 ló ....szóval azé nem mind1.... de igaz télleg nem olyan sok... csak hát mégis,csak bassza a csőrömet h mér van a 400asban nagyobb fúvóka mint a 625ösben a 625ös eszik 5 litereket,de ugye annak nem nyelezik annyira...
Nekem is 3-4es
kakucson 8at megissza,igaz ott durrog elég szépen,kakucsot végig hármasban tolom,célegyenes végén teszem át néha negyedikbe...