640esekre a 40es mikuniba tesznek 175öst max ha full akra van rajta...640esbe...ez meg pici 400as,igaz sxc. és nem lc4. Dani haveromnak a 625ös sxcben 190es van most,de a 180assal is patentül ment...szóval nem tom... sok ez a 6-7 lityó
azt azért rakják bele,hogy ne tudjon nedvesség a kipufogórendszeren keresztül (esetleg nyitott kipuf. szelepnél) a hengerbe jutni.Télen ha hosszabb ideig áll a motor ráadásul hidegben akkor az a belső részeknek oda tud baszni rendesen
na de nekem nem folyik,hanem le is áll a gép benya nem retkes...de azé egy új gyertyát veszek,ezer fton nem múlik...egész normális színe van,de nem értem hogy ez(kép) mit keres benne...
Akkor a gyújtással nincs gond.Nekem előfordult,hogy a siber tün lévő apró rögzitőgyürü leesett és csak levegőt vett a gép mikor adtam a gázt a tüt meg nem húzta és nem kapott hajtóanyagot
elsőkerekezésnél mindig folyik,mert akkor ugyebár máshol van a benzinszint és nincs számottevő fogyasztás. A karbi alján van egy csavar ott ki tudod engedni a benyát egy üvegbe nézd meg nem e retkes.Apró gondja van
alapról fulladt eddig is,stoppienál ill nagyobb fékezésnél ömlött a benzin a túlfolyókon,nem is durrogott (mert ugye nem volt olyan h nem kapott benzint), most meg nem akart menni,minha nem kapott volna benzint...durrogott összevissza,aztán hol ment hol nem ilyen szinű a gyertya...
előre is köszii