Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kíváncsi lennék Biaggit mi vitte rá arra, hogy a superpole-on fussa a leggyengébb kört. Még a közvetlenül előtte lévő bemelegítésen is 1:34.9-et futott.
Tavaly ugyanitt Rossi legjobb ideje versenyben 1'33"075.Spies
Superpole, Valencia 2009.

1. Ben Spies USA Yamaha WSB YZF R1 1: 33.270
2. Regis Laconi FRA DFX Corse Ducati 1198 1: 33.955
3. Noriyuki Haga JPN Ducati Xerox 1198 1: 34.082
4. Michel Fabrizio ITA Ducati Xerox 1198 1: 34.259
5. Yukio Kagayama JPN Suzuki Alstare Brux GSX-R1000 1: 34.755
6. Max Neukirchner GER Suzuki Alstare Brux GSX-R1000 1: 34.903
7. Jonathan Rea GBR Ten Kate Honda CBR1000RR 1: 35.056
8. Carlos Checa SPA Hannspree Ten Kate Honda CBR1000RR 1: 35.346

9. Ryuichi Kiyonari JPN Ten Kate Honda CBR1000RR 1: 34.536
10. Leon Haslam GBR Stiggy Racing Honda CBR1000RR 1: 34.655
11. Jakub Smrz CZE Guandalini Racing Ducati 1198 1: 34.684
12. Shane Byrne GBR Sterilgarda Ducati 1198 1: 34.742
13. Broc Parkes AUS Kawasaki World Superbike ZX-10R 1: 34.823
14. Troy Corser AUS BMW Motorrad S1000RR 1: 34.863
15. Brendan Roberts AUS Guandalini Racing Ducati 1198 1: 35.082
16. John Hopkins USA Stiggy Racing Honda CBR1000RR 1: 35.251

17. Tom Sykes GBR Yamaha WSB YZF R1 1: 35.203
18. Max Biaggi ITA Aprilia Racing RSV4 1: 35.204
19. Ruben Xaus SPA BMW Motorrad S1000RR 1: 35.806
20. Shinya Nakano JPN Aprilia Racing RSV4 -
3 tizedre van a csapattársától...ez azért annyira nem nagy égés...
Hopkins egyenlőre ég mint a Reichstag.
1 71 Corti C. (ITA) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'38.428
2 69 Jezek O. (CZE) Honda CBR1000RR 1'38.637
3 44 Nemeth B. (HUN) Honda CBR1000RR 1'39.006
4 19 Simeon X. (BEL) Ducati 1098R 1'39.046
5 34 Giugliano D. (ITA) MV Agusta F4 312 R 1'39.312
6 20 Barrier S. (FRA) Yamaha YZF R1 1'39.389
7 112 Fores J. (ESP) Kawasaki ZX 10R 1'39.474
8 77 Burrell B. (GBR) Honda CBR1000RR 1'39.511
9 51 Barragan S. (ESP) Honda CBR1000RR 1'39.550
10 86 Napoleone L. (FRA) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'39.745
11 21 Berger M. (FRA) Honda CBR1000RR 1'39.789
12 119 Magnoni M. (ITA) Yamaha YZF R1 1'40.300
13 16 Schouten R. (NED) Yamaha YZF R1 1'40.404
14 7 Mähr R. (AUT) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'40.616
15 53 Lammert D. (GER) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'40.779
16 65 Baz L. (FRA) Yamaha YZF R1 1'40.783
17 30 Savary M. (SUI) Honda CBR1000RR 1'40.788
18 111 Ortega I. (ESP) Kawasaki ZX 10R 1'40.793
19 46 Bridewell T. (GBR) Yamaha YZF R1 1'40.850
20 25 Black G. (GBR) Yamaha YZF R1 1'40.864
21 29 Beretta D. (ITA) Ducati 1098R 1'40.977
22 91 Johansson H. (SWE) Yamaha YZF R1 1'41.111
23 8 Antonelli A. (ITA) Yamaha YZF R1 1'41.143
24 72 Pouhair N. (FRA) Yamaha YZF R1 1'41.399
25 12 Vivarelli N. (ITA) Honda CBR1000RR 1'41.455
26 93 Lussiana M. (FRA) Yamaha YZF R1 1'41.528
27 107 Rosso N. (ITA) Yamaha YZF R1 1'41.587
28 5 De Boer D. (NED) Yamaha YZF R1 1'41.937
29 11 Tutusaus P. (ESP) KTM RC8 R 1'42.093
30 117 Sacchetti D. (ITA) KTM RC8 R 1'42.095
31 66 Stoklosa M. (POL) Honda CBR1000RR 1'42.431
NÉmeth balÁzs 3-ik id?t futott!
off sziasztok, Hopkins a superbike-ban. www.gpmotogp.hu
Ro6i! Köszi a segítséget.
Igazán örülök, hogy nyelvész lettél, legalábbis otthon vagy témában. Bár az én oldalam sem egy nyelvészeti fórum, sőt valószínűleg lehetne még tökéletesebben csinálni. Tökéletes soha nem lesz semmi. Viszont ha zavarlak benneteket azt elfogadom, tiszteletben tartom, sőt meg is értem. Ha kizárólag erről van szó, akkor elegendő lett volna, akár kizárólag ezt tudatni velem.

Jó éjt mindenkinek!
1et értek FehérCápa380 barátom! Ki kellett már mondani ezeket a dolgokat! Nem erre találták ki a fórumot, elég baj, hogy nem azokkal a tartalmakkal töltjük meg a topic-ot, amiről értelmi vitát folytatnak a drukkerek!

MÁS: Spies kora ellenére úgy versenyez, mint egy bajnok (nem hiába 3 AMA SBK cím, jó előkészítés volt Mladin papa)! Ha viszont az Aprilia még jobban összeáll, és Nori is újra megissza a Nitro szörpöt, akkor remálhetőleg lesznek ennél izgalmasabb futamok is! Ami viszont aggasztó, hogy a mezőny maradék része iszonyatosan hamar leszakadt. Jó sok időn keresztül mást nem is láttál a képernyőn, csak a Yamaha-Aprilia-Ducati triót. 2. futamban még Kiyonari, de ő már érdemben nem szólt bele a dolgokba.
A Daytona 200 cikkben az elso kep folotti 8 sorban van 5 mondattagolasi hiba, ebbol 4 vesszohiba. A helyesiras nem csak arra vonatkozik hogy LYukat irunk vagy Jukat. Nem szep a fogalmazas, felolvasva nem dallamos. Nekem nem tetszik, ami nem baj. Baj az, hogy hibas. Vagyis meg ez sem baj. A baj az, hogy ez a Superbike forum a sportmotor oldalan, ami NEM azert van, hogy Te az oldaladat reklamozd. Vannak erre mas feluletek. Tkp semmi rosszat nem csinaltal, az elsonel nem is szolt Rad senki. Az itt forumozokat viszont kezded zavarni, ugy tunik.

(A forum szinten nem nyelveszeti konferencia kerekasztal, ugyhogy en be is fejeztem.)
Sziasztok,
köszönöm szépen a kritikákat, szükség van ilyenekre is. A csomó helyesírási hibán azért vitatkoznék egy percet, de nem többet.

Üdv
Nem véletlenül nincs egy hozzászólás sem a cikkek alatt.
Nem ártana ha kicsit objektívebbek és tárgyilagosabbak lennének a cikkek. A képaláírások kissé erőltetettek.
Hali Teejay !
Szerintem te nem vagy egy műszaki ember! Gondolom számodra az volt az igazságos amikor a V 2 és sor 4 mind a ketten 1000ccm mentek. Lehett itt az ideje tagítani a tudásód olvassgas utánna. Talán akkor megváltozik a hozzá állásod, és megérik benned az a gondolat/ megálapitás , eddig a ducati mindig hátrányal ment és igy is több VB cimet szerzett mit bármelyik más részt vevő
üdv.
Elolvastam par cickket. Szerintem O egymaga csinalja az egesz oldalt. Legalabbis nagyon gyenge lehet a csapat, ha egy nyilvanos hirportal minden cikkenek minden mondataban van egy csomo helyesirasi es fogalmazasbeli hiba. Elolvastam, mert erdekelt, de ez igy szerintem gyenge. A gerillamarketing pedig undorito es belolem is azt a hatast valtja ki, hogy "azert se"!
Nem foglalkozom a különféle vitákkal meg a riposztjaikkal, de ez a gpeter2 már kezd erősen frusztrálni. Menj már a fr@ncba az állandó figyelemfelhívásaiddal, elsőre meg másodikra is még elmegy, sőt még meg is néztem, mert kíváncsi ember vagyok, de sok lesz már belőled ember . Arról nem beszélve, hogy nem tetszik az site-od, habár ez nem játszik közre abban, hogy egy tolakodó fráter képe kezd kialakulni bennem rólad .
Pont.
off. Sziasztok, ha valakinél esik az eső akkor esetleg írtunk Katarról meg az SBK vb-ről a szokásos hülyeségekkel megtoldva.
www.gpmotogp.hu
üdv
Ha beteszel egy komolyabb összeget a köbcenti emelésre,én beteszem ellene.Ha nem akkor egy gyáva,fölöslegesen mammogó f@sz vagy!
Na ja, az angoloknak van némi fogalma a motorsportról...
Nem, ez egy gyenge riposzt, még tőled is...
2600-asok lesznek!Akkor ez most mégnagyobb poén?
Hát SSP-nél átkapcsoltam kíváncsiságból EuroSport2-re, de soha többet! Magyar komment - inkább no komment! Inkább 5X5 cm-en lesem neten, angol kommentátorok legalább beleélik magukat, érdemben szólnak hozzá, és gazdagítják a vizuális ingereket :) Gondolom ezzel nem vagyok egyedül Spies-től ezt vártam! Seggbe rúg mindenkit, ezt Schwantz már a MotoGP-s vendégszereplésekkor !mondta. Haga pedig mindig is gyilkolta a gumikat, nem hinném, hogy ez a lengőkar hibája lenne. Tavaly Bayliss papa egykarossal alázta a népet!
Ja, Speies elkezdett menetelni...
Jövőe vajon mit talál majd ki a Ducati? Legyen 1400 a limit a V2-re?