Köszi!
Motorikusan tod-e mennyit változtak a quadok?
Elektronika nemnaon volt bennük szal az nempusztulhat el. Motorikusan meg igazad lehet!
Annyi pénzért igencsak csalogató. Meg beszéltem a hirdetővel, aki minden jót mondott róla, de hát ki hisz telefonba.
Annyit bevallott hogy hegesztve van vmelyik idom, mert eltört. Berugni nehéz, de pöccre indul, nyomatékos, masszív. kb ennyit mondott róla.
89-esben még motort se vennék... 3-4 éves quadok vannak oylan állapotban hogy pénzt nem adnék értük. Mindazonáltal egy ozarkot is kapsz már 400-500 közt, inkább azt vennék. Ahhoz lesz alkatrész, bár nem lesz rá szükséged.
Üdv emberek.
Remélem vannak itt olyanok akiknek több tapasztalatuk van mint nekem, és segítenek.
Mit tudtok a 80-90-es évekbeli "első" quadokról?
Megéri-e megvenni, és mennyivel másabb a felépítés, blokkja mint a maiaknak?
Amiről konkrétan szó lenne, egy Kawa Ksf 300
Nos, a mai nappal írnék egy szép kis történetet, ha már így jól megszivattak...
A történet nagyjából ott kezdődik, hogy 2008 elején vettem egy Arctic Cat típusú ATV-t. Mivel az importőrt nem ismertem, így bementem hozzájuk közülnézni, és beszélgetni velük. Pozitív volt a benyomás, rendesnek tűntek. Nemsokára elindítottam volna arcticcat.lap.hu oldalam, amihez szükséges volt engedélyük, melyet meg is kaptam. 2008-ban még több mindennel megkerestem őket, publikáltam cikkeket a gépemről, ami nyilván nekik csak jó volt reklámcélból, hívtam őket tesztnapokra, sőt még viszonteladójuk is lehet hogy lett volna. Valamint a lapom látogatottsága se volt rossz. 2008 október elején rendeltem pár kisebb alkatrészt a gépezethez tőlük. 2009 január elejéig 5x kérdeztem rá hogy mi van az alkatrészekkel (3 hónap!), és a válasz mindig az volt, hogy jövő hétre ígérték. Ezekután mikor volt egy kicsit nagyobb problémám, és kellett két nagyobb alkatrész (35e Ft) szintén hozzájuk fordultam (az előző rendelés még mindig sehol), de e mellett írtam egy levelet az európai importőrnek, melyben leírtam a helyzetet, és hogy hátha tőlük is lehet alkatrészt rendelni, mert ha ez se jön meg 3 hónap alatt akkor ott áll a gép egész tavasszal. Ez természetesen visszajutott hozzájuk, és bár múlt héten minden alkatrészt megkaptam, lap.hu-mat egyszerűen ellopták, amiben nem 1 órányi munkám volt. Merthogy ma magyarországon ilyet is lehet.
Tehát az alábbiak fényében így vegyetek Arctic Catet itthon, és nehogy bármit is tenni akarjatok a márka megismertetése ügyében, mert ezt kapjátok vissza.
Persze ettől még a géppel meg vagyok elégedve, de jelzem a Quadkirály is árul gépeket és alkatrészt hozzá, nem ez elsősorban az eladás oka.
Na csupán ennyit akartam.
Köszi, igy már értem. Tehát egyszerűen visszaminősitik papiron a teljesitményt, hogy kaphasson rendszámot, forgalmit. Akkor most már csak azt nem értem, az FZ 1-emnél miért nem irtak be 110 KW helyett mondjuk 25 KW-ot, hogy ne kelljen ekkora adót fizetnem rá..........
Megvan. Én emlékeztem rosszul. Azok papíron azért annyik, mert nem 25, hanem 15kW-ig lehet csak 4 kerekű jármű motorkerékpár. Tehát papíron ennyinek kell lennie, hogy egyáltalán kaphasson rendszámot.
Nem tudom a 15kW miért jó, mert motorként tudtommal 25kW-ig lehet forgalomba helyezni, és elvileg mindegyik 29kW-os. De az tuti, hogy csak papíron annyik. Alaphelyzetben 29kW (ha jól rémlik, de Suzuki oldalán meg tudod nézni), aztán ezt lehet felfelé tuningolni. Köbcenti változtatás nélkül pár lóerő eltérés lehet felfelé.
Motorikusan tod-e mennyit változtak a quadok?
Elektronika nemnaon volt bennük szal az nempusztulhat el. Motorikusan meg igazad lehet!
Annyi pénzért igencsak csalogató. Meg beszéltem a hirdetővel, aki minden jót mondott róla, de hát ki hisz telefonba.
Annyit bevallott hogy hegesztve van vmelyik idom, mert eltört. Berugni nehéz, de pöccre indul, nyomatékos, masszív. kb ennyit mondott róla.