Hello! Polaris Sportsmannal mentem már, igaz 800-assal. Nekem nem tetszett. A váltója nagyon kemény (igaz amivel én mentem még járatos volt), és furcsa kattanásokat, recsegéseket, meg más természetellenes hangot hallottam a quadból. Az sem tetszik benne hogy nincs hátsó fékkar, a lábnál lévő fék az összes féket húzza, külön hátsó fékkar nincs. Amúgy a lábfék is furcsa szögben áll: szerintem elég kényelmetlen nyomni, és magasan is van. 5 perc kicsit durvább tempó után nyikorgott az egyik lengéscsillapító.Az üléspozíció sem tetszett nekem (suzuki lta700-hoz képest). A teljesítménye jó, habár kicsit robogós érzésem volt: negyedgáz-felpörög-a-motor-félgáz-el indul, utána már megy negyedgázzal is. Összességében, szerintem a Suzuki LTA700hoz képest alulmarad.
Can-ammal még nem mentem.
Hello!
Van vkinek polaris sportman 700x2 -se vagy Can-am (brp) Outlander 800-as a?
mennyit eszenek kb ezek a gépek(nem sport quadok) vegyes terepen?
és ha van vkine akkor tud e vmi jót vagy rosszat mondano rolluk?
Hello!
Van vkinek polaris sportman 700x2 -se vagy Can-am (brp) Outlander 800-as a?
mennyit eszenek kb ezek a gépek(nem sport quadok) vegyes terepen?
és ha van vkine akkor tud e vmi jót vagy rosszat mondano rolluk?
Köszi, bár sajnos majdnem te vagy az egyetlen :(
Ha ennyi az össz, akkor tényleg keresni 1db-os megoldást, mert jelenlegi helyen 100-at ki kell fizessek mindenképpen.
Szoktak. Pályára, nagy rugóúttal bíró motoroknál alapból inkább széttartást szoktak beállítani: erős berugózáskor úgyis befelé néznek a kerekek. És ez féktávon/leérkezésnél nem kellemes.
sziasztok!
megtudná valaki nekem mondani,hogy a quadon szoktak-e kerékösszetartást állitan?
Mert úgy vettem észre,hogy ha szembe állok vele mintha egy ki nyitása lenne az elején!
Előre is köszi a segítséget.
Egy derbi dfw 50-es (50 ccm, 2 ütemű motor, automata váltó, különolajozás) quad - jelenleg boldogtalan - tulajdonosa vagyok. A gépet egy napig tudtam használni, minden szép és jó volt, a gép ahhoz képest, hogy 50 ccm és 115 kg az önsúlya, én meg 80 kg vagyok, meglepően szépen megy. Aztán jött a probléma: hidegen a motor normálisan beindul. Rövid ideig szépen jár alapjáraton, vagy tudok vele menni is, de aztán ha megállok, az alapjárat elmegy, leáll a motor. Ha azonnal ráindítózok, nem indul be. Ha várok egy keveset, mondjuk 5 percet, beindul, alapjáraton tartva ezután pár másodperc múlva lefullad. Ha sokat várok, kb 20 percet, el is tudok vele indulni, de amint alapjáratra visszaesik a fordulatszám, lefullad. Gondoltam szétszedem a karbit egy tisztításra, mert hozzátartozik, hogy 2004 óta áll a garázsban a quad és kb. most egy hete került hozzám, én mentem vele először, mindjárt egy egész napot. A karburátor leszerelés azonban nem is olyan egyszerű feladat, legalábbis számomra, most csinálom először.
Ezek a problémáim vannak, ezekben kérném a segítségeteket:
1) a képen látható karburátor van a gépen, Mikuni gyártmány, ennyit tudok, de szükségem lenne a pontos típusra, mert így nem találok semmi útmutatót a szereléshez a neten.
2) a karbit nem tudom leszerelni. Az egyik, ami tartja még, az olajvezeték, ezt hogy szereljem le róla? Lecsavarható, csővel együtt, vagy a gumicsövet kell lehúzni? A képen a rézcsőre, aminek a palástja pirossal jelölt (éppen csak látszik a jelölés) csatlakozik az olajvezeték. A másik drót a gázbowden, ami tartja. Ez egy L alakú merevítő csövön át megy a karbiba, és ez a merevítő egy talphoz csatlakozik (ez a karb tetején van), amit két csavar rögzít. Én - jobb híján - ezt csavartam le, így most az úszó a tűvel, rugóval, L alakú merevítővel, talppal a bowdenen lóg a karbi mellett. Lehet a karbit úgy leszerelni, hogy a gázbowden L alakú csővel együtt veszem le? Mert így nem tudom tisztítani az úszót, tűt.
Tehát egy egyszerű karburátor leszerelés lenne a gondom, nekem ez első munkám, így nekem nem triviális feladat.
Köszönöm, ha tudtok ezekben a kérdésekben segíteni!
Milyen kínai quadot vegyek, vagy ne vegyek? Biztos feltették már a kérdést sokan, de képtelenség végigolvasni az egészet. Tudom, hogy nem a legjobb minőség, de arra, hogy egy évben kb 10-szer használjam, arra megtenné. Min. 250 ccm-et akarok, nagyobb testűt, és használtan. (max 1 év). A legjobban az ATK ATV Sport 300 tetszene.
Can-ammal még nem mentem.