Halo.
Keresek olyan személyt aki épitett nagyobb blokkot a quadjába, vagy van ilyen a tulajdonában.
Honda trx 400ason gondolozok hogy 650es blokkal hogy mutatna ( nemrég hirdettek is egy ilyet)
Szoval várok olyan személy jelentezését aki tudna mesélni. Köszi
Hello mindenkinek egy kis segítséget szeretnék kérni vettem egy polaris sportsman 700-ast és olajat akarok benne cserélni de nem tudom hogy milyen olaj kell a motorba. Előre is köszönöm
Sokáig én is úgy voltam hogy TRX 500 lesz, de nem lehet rendszámozni... ez viszont fontos lenne.
Egyébként most az a felállás hogy YAMAHA Grizzly 450 lesz, esetleg nagy szerencsével a 700-as vezió.
Viszont itt egy kis bökkenő mert miért ne: Yamaha márkakereskedés azt mondja hogy oké a rendszám de akkor T3 kategória is bizonyos korlátozások lépnek érvénybe. Quadkirály ugyanerre a quadra (700-as de sztem a 450 is ilyen alapon) azt írja hogy ha rendszámozható kivitel akkor korlátozás nélkül mehet akár autópályán is. Ezt megkérdem majd jövőhéten hogy akkor most hogy van ez.
Egyébként a TRX500-nak van hátul differenciál műve? Mert mást nem tudok elképzelni hogy akár a világító és fényjelző berendezések módosításával miért nem kaphat rendszámot. Quadkirálynál érdeklődtem és azt mondták nincsen EU-s típusbizonyítvány ezért nem kaphat rendszámot, és az a vicces hogy amikor először végigpörgettem a hirdetéseiket egyből a Honda TRX500 volt olyan, hogy na ez most kell.
Sziasztok! Eladó a képen látható használt, de kiváló állapotban lévő haspáncél. Nincs elgörbülve, nem repedt, nem horpadt sehol. Ár megegyezés alapján! Érdeklődni emailban sarditamas08@gmail.com. Posta/futár OK!
Sziasztok!
Eladó sorba került 07es yamaha yfz 450. Jó futóművel új első jó mintázatú hátsó gumikkal, tökéletesen induló füstmentes, erős, sportrendszeren kívül tuningmentes motorral. 775.000ft 06303518704
Szia Quad 750 :) ,,,,nekem az első vasam,egy Honda TRX 500-s volt,,,,,,és sokan szidják,meg nem szereteik/mert egy "őskövület/ :P ,,viszont én nagyon szerettem :) Használtan vettem,hat évig hajtottam,többször megjártuk erdélyt,és soha semmi baja nem volt ,s szíjat sem kellett cserélni,hála a félautómata szekvenciális váltónak köszönhetően!!! Másrész túrán,ahol a polák,meg a nagy amerikai vasaknak már kiszáradt a tank,az enyém még félig volt!!! ,,,a mai napig sajnálom,hogy megváltam tőle..... :(
Akkor jól számolok én is hogy 300k a plafon mire rámegy a rendszám... de akkor miért mondanak jóval többet ahol venni akarok? Csak olyan quadok után érdeklődtem ahol a hirdetésnél is szerepelt a "rendszámozható" mint tulajdonság, amiből nekem alapból következik hogy eleve van a típusbizonyítványa, csak rendszámoztatni kell... vagy ez úgy értelmezendő hogy rendszámozható ha különféle átalakításokon esik át például a világítás terén?
Egyébként a Kawasaki mint márka milyen? KVF300 2WD és KVF650i 4WD ami képben van már így. Feltételezem hogy teljesítményben a kisebb is megfelelne, csak a 4WD miatt venném a nagyobbat, de a kettő között akár 1milliós különbség is várható.
A többi paripáról nincs tapasztalatom. Az első kerék a könnyű kormányozhatóság és a kisebb terhelés miatt gyárilag mindig keskenyebb. 8-9"
Fizikailag elvileg elfér a 11-12" is de nem szokták javasolni éppen az előbb irt okok miatt.
Amivel én most szemezek, az ez a gumi: http://www.intercotire.com/tire/178
elöl: 27x9x14
hátul: 27x11x14
Nem hinném hogy rossz tapadásban és nagyobb sebességnél sem ráz közúton.
Fogyasztás:
Polaris amerikai, így nagy étvágyú. A Scrambler 11-12 l vegyes használaton. De 10.5 alá sose ment.
Épp írni akartam külön a rendszám miatt, ami pont nem gond mert olyat adnak majd amilyet kérek - rendszámosat. De az ára ennek mennyi szokott lenni a szükséges vizsgákkal együtt? Mert mondtak több mint 500k-t az egészre ami szvsz brutális. Így a legkisebb quad is amit néztem 1,4milliórol 2millióra ugrik, és minden olyan quad is ahol nincs külön feltüntetve hogy az árában benne van.
http://www.wexxtor.hu/componen...
Itt 210k körül jönne ki ami inkább tűnik reálisnak (csak nem itt tervezek venni), de mi az ami még rányom erre 300-400k-t?
Ha a szíj 5000km akkor 5000km, majd vigyázok rá meg az is lehet hogy csak 2WD-s lesz a quad akkor talán még tovább is bírja. Meg emiatt a félmilliós "extra" miatt tovább szűkült a kör, mert a Polaris Sportsman 570SP 3millióra kúszik, Suzuki Kingquad 750 4×4 3.5 millióra. Biztos vannak kisebb Suzukik, csak nem tudom milyenek megbízhatóságban + külön felmérés kell. Az idő meg sürget mert ha a kiválasztott quad nincs bent az országban akkor akár 1hónap mire lesz.
Most két Kawasaki van képben ami rendszámozható és talán 2.5millió alatt tartható.
A KVF300 2WD és KVF650i 4×4 - ezek milyenek lehetnek? A teljesítménye végül a legkisebbnek is elegendő lehet, mert a lóerőt átszámoltam kg/lóerőre és a 22lovas KVF300 is szimplán alázza a 170lovas Nissan Navarát, pedig nem egy lomha járgány az sem. A nagyobbik meg inkább csak a 4WD és a néhány plussz extra miatt van még képben, de ha az árak így elszállnak akkor valószínű hogy KVF300 lesz.
Egyébként az első kerék minden típusnál kisebb, lehet olyan széles mint hátul? Fogyasztás is érdekelne, mennyit fogyasztanak 100km-en, vagy óránként?
A fokozatmentes automata váltóknál van variátorszíj tudtommal. Az 1. szíj 5500 km-et bírt ki összesen úgy hogy az első tulaj használta az első 2000 km-en. Ekkor még nem igazán nyúztam.
A jelenlegi szabályozásnak utána kell nézni. 2-3 éve tudom, hogy a teljes értékű rendszám feltétele az volt hogy legyen hátsó differenciálmű.
Értem és az összes automata váltóval szerelt szíjas? Én azt hittem hogy automatánál van 3-4fokozat oszt' cső. Ez a 3000km/szíj eléggé gyengusnak hat, mindjárt az lesz hogy szekvenciális váltós kell...
Ez a 3000km egyébként kőbe van vésve, vagy azt jelenti hogy onnantól már nem tud 100%-ot adni, hanem szép fokozatosan csökken az ereje míg el nem szakad/menthetetlenül elkopik?
A kímélő használat egyébként nem gond, egy rakás gépet kezelek különösebb gond nélkül -20 és +40fok között, ismerem a dörgést. Bár quadozni télen nem igazán fogok, de amikor megy is nem sárdagasztás, farolgatás, két kerék, stb. a program hanem így már csak könnyű meló és közúti használat. Remélem legalább 5000km csak kibír az a szíj ha nincs ütve vágva.
Sokáig tervben volt a Honda TRX 500FE ami szekvenciális váltóval szerelt, de miért ne alapon pont annak nincs EU-s típusbizonyítványa így nem kaphat rendszámot... Egyébként semmi mód nincs a rendszámoztatásra? Vagy ha tudsz 40-50LE között szekvenciális váltós quadot ami rendszámozható, az még segítség lenne.
Így van. A túra quadokban, ATV-kben, melyekben fokozatmentes automata váltó van, mind dolgozik egy variátorszíj, ami néhány ezer km-ert bír ki rendszerint És pont emiatt (is) szervízigényes. De ez a 2 fokozat nem olyan hogy 50nél átváltassz 2-esbe :)
csak álló helyzetben piszkáhatod (de az 1-est / L csak igazán nehéz terepen kell használni) ekkor fele annyi a végsebesség de nyomatékosabb
Nekem a Polaris Srambler 850-esen kb 3000 km / 80 üzemórát bír ki a szíj (használom közúton is)
De ez nagyban függ attól, hogy használod.
pl. ha nem fékezed blokkolóra a hátsó kerekeket 90-ről, mint én, akkor azt meghálálja a szíj. Továbbá ha nem üzemmeleg a gép, akkor érdemes óvatosan bánni a gázkarral is, tehát semmi kétkerék... főleg télen (ekkor édemes 10 pecet járatni, majd parkoló fokozatban 1-2 percet 3000-en pörgetni indulás előtt.
Ezeket mostantól én is próbálom betartani...
Gyári szíj értéke itthon 70 - 80e :(
Nálam a ~14 000 km óta 3* kellett cserélni szíjat és 1* jöbb első gömbfejet ill 1* a sport kipuff tömítése.
Kötelező szerviz 100 óránként van (olajcsere, átvizsgálás)
Más gépekhez nem volt szerencsém, de pont ilyen Kingquad van 2 ismerősömnek, s állításuk szerint nincs ennyi nyűgük.
De hogy jót is írjak a Polarisról, ha már nekem is az van, korábban nézegettem összehasonlító videókat, melyeknél kiemelték pl hogy nem melegednek túl, azonos kategóriában jobb a gyorsulásuk és terepképességük.
A túlárazás nem tűnik jelentősnek: a gyártónál "rátettem" a csörlőt, kézvédőt, hátra egy keretet és a nagy ládát. Úgy 9500$ lett.
Itthon gondolom rájön az ÁFA amit egyből le is iratok mert traktorra fogom vizsgáztatni így 2.6-2.8 millió körül várható a Polaris quad.
A szervizigényes pontosan mit jelent? Gyakran elromlik, vagy a szervizperiódusok rövidebbek? A Suzuki elsősorban a váltója miatt nem tetszik: CVT váltó szíjjal és a két sebesség... vagy van benne valami variátor ami részben olyan fokozatmentességet biztosít mint a kombájnnál, mert egyébként így elég vérszegénynek látom. Közben most rákerestem a Polaris féle automata PVT váltóra és úgy tűnik abban is van szíj. Ezek szerint lehet hogy az összes automata váltós quadban szíj is dolgozik?
A Polaris kicsit túl van árazva és elég szervízigényes. a 750-es Suzuki erősebb és nincs vele annyi baj, de a teherbírásukról sokat nem tudok.
A gyári gumik általában 8-10 col szélesek, de 11-eseket tudsz rá venni vagy max 12-eseket 26" átmérőben.
Sziasztok
17 éves vagyok és egy quadot szeretnék venni arra hogy itt nálunk a közelben erdőben mezőkön mindenfele menjek és kikapcsolodjak. Tudtok valami jofajtat ajanlani nem kell csúcs kategóriás de nem is a legalapabbat szeretnek.
Előre is köszi!
Quadot tervezek venni de milyet vegyek? Árlimit 3millió és mindenképpen új!
Rendszámozható és B kategóriással vezethető legyen.
Vonószem mindenképp kell, csörlő se baj ha van és nem dobja meg az árat nagyon. Kormányon is lévő reflektor nagy előny de nem feltétel.
Kettőt találtam ami esetleg tetszene hosszabb távra:
1.:Polaris Sportsman 570 SP
2.:Suzuki Kingquad 750 4×4
Melyik a jobb hosszabb távra (örökre :D)? Van még ezen a teljesítményszinten 40-50LE körül más itthon kapható rendszámos quad?
Elsősorban munkára másodsorban túrázásra, közút-határ vegyesen kell, könnyű és közepes terepen. Ha úgy van az 500kiló körül terhelt futót is vigye el könnyű terepen, ne küszködjön. A kerekek nem tudom mennyire variálhatók, de minél szélesebb köpenyek kellenének rá.
Egyébként épben volt még egy Honda TRX500 FE de nincs EU típusbizonyítvány, a rendszámhoz meg kellene... Yamaha YFM 700Grizzly meg hirtelen bedrágult így arról letettem.
Utánfutó milyen van ezekhez? Olvastam olyat hogy az áruk nincs összhangban a minőségükkel - jócskán túlárazottak. Ha ez igaz akkor a futó lehet használt, max újrafestem. Válaszokat előre is köszönöm!
Szia.csakis hondát .Elnyűhetetlen lég olaj hűtés .Soha nem hagy cserben.olcsó hozzá minden és a legfontosabb lehet kapni .Én egy trx 400 ex sportraxot hajtok csak ajállani tudom.
Keresek olyan személyt aki épitett nagyobb blokkot a quadjába, vagy van ilyen a tulajdonában.
Honda trx 400ason gondolozok hogy 650es blokkal hogy mutatna ( nemrég hirdettek is egy ilyet)
Szoval várok olyan személy jelentezését aki tudna mesélni. Köszi