Eladtam áprilisban, mert nem akartam meghalni a közúton rajta. Ott félelmetes. Meg mondjuk úgy volt lesz egy rendszámos ds650, de arról meg lemaradtam. Így vettem egy kawa z750-et közutazni, a quadozás meg maradt hobbinak, ha van mivel csapatni
Nem keversz, én vagyok. Azóta se jártam Üllésen, csak télen, amikor a haverod rendszámos ltz-ét vettem meg. Szóba is kerültél, hogy veletek szokott csapatni a környéken.
Nem véletlenül kérdeztem hogy csak a blokkot raktad-e bele? Te írtad, meg a futóműveket, telókat fékeket stbstb. Meg előtte azt írtad félkészen került hozzád, váz, tengely, idomok. Nem megerősítésről, megcsinálásról regéltél, mint most, hanem hogy te raktad bele.....
A valóság: Teljesen kész állapotban került hozzád, egy két tört alkatrésszel, amiket meghegesztettél. Ez messze van az ÉPÍTÉSTŐL. Emiatt is kérdeztem: a 660-ast is te építetted?
Mint írtam, előtted kb 3 nappal próbáltam, teljesen üzemképesen....
Valóban verőcéről hoztam .Blokk hibásan fékkek nélkül törött első telóval kitörött lengő karral .hátsó lengő karnál törött vázzal + központi telóval. Szóval amit csinálnom. vagy cserélnem átalakitanom vagy meg erősitenem kellet : első hátSó futó mű fékek telók blokk itt ott a váz.Talán mást mondtam?
egyébként nem-e veled tanácskoztunk régebben valami videó vagy galéria akatt? Üllésen voltál quadozni, vagy valami ilyesmi kapcsán beszéltünk.
Rémlik-e, vagy esetleg keverlek mással?
Tudod ez azért érdekes, mert ismerem azt aki Félegyházán megépítette, majd eladta Pestre. 2 hónapja Verőcén bukkant fel üzemképesen, ki is próbáltam, egy Róka nevű csávó árulta, és bármilyen kissebb kínai quadra cserélte volna. Ez lehettél te aki elcserélte és utána hirdetted is 660-ért. Nem szeretem ha valaki más tollával ékeskedik, úgy hogy az építéséhez köze nem volt....
És lőn csoda: Mielőtt "összeépítetted" is így nézett ki
nemtudom egy 750es enduro blokk mit tudna quadba építve. ugye más volna az áttétel, erősebbnek tűnne. majd lehet youtubeon rákeresgépek ezekre. hátha találok valamit
Hosszú a hátsólengőkar nagyon .Ezért alacsony a hasmagasság .Sárba nemtudom hogy kanyarodna egy kerékkel elől ha hátul a kettő folyamatosan előre tolja .semmi idom hátul .de ami a legfontossabb nem tudom találnál e ijet 400 e alatt akár papirnélkül is .Amit aztán elkezdesz szétvagdosni .Bár az biztos hogy szép hangot meg brutál nyomatékot lehet ki hozni a v2-ből.
Csak már öreg vagyok...kiment a fejemből
Megvan még az ltz? bírja az igát? egyszer összehozhatunk egy csapatást
A valóság: Teljesen kész állapotban került hozzád, egy két tört alkatrésszel, amiket meghegesztettél. Ez messze van az ÉPÍTÉSTŐL. Emiatt is kérdeztem: a 660-ast is te építetted?
Mint írtam, előtted kb 3 nappal próbáltam, teljesen üzemképesen....
Rémlik-e, vagy esetleg keverlek mással?
És lőn csoda: Mielőtt "összeépítetted" is így nézett ki
csak elölre kéne 2 kerék, meg nagyobb köbcenti kéne
amúgy biztos sokba volna egy ilyen megépítése
am ez a varadero szerintem elég jó alap