Az ismerősödnek üzenem a dpf-et ki lehet ütni, a 2 tömegű egyébként is csak 1 uri huncutság azt lehet fixálni szívósorostól együtt 150 ből megúszható lett volna a játék(kezeit széttáró)
ez akkor lenne igaz, ha az akkori legújabb típust vetted volna így nem összehasonlítható a kettő(kezeit széttáró) Amikor annó én vettem az aurist az asszonynak 1,5 évesen 32 ezer km-errel új ár 5,5 nekem került 3,4-be. Na az összehasonlítható mert még vagy 2 évig nem volt újabb széria a piacon(kezeit széttáró)
vastagon fizetem a garanciaadót az olajcseréknél nekem ezt cserélnék ingyé. (kezeit széttáró) Persze 5 évig egyébként sem hiszem, hogy lenne vele gond.(szemeit körbeforgató)
ismerősnek 600 felett volt a javítás a signumon, dpf csere, kéttömegű csere, meg a szívó sorban valami csappantyú rendszer van azt cserélték motorral együtt
a dpf regenerálás után is 80% telítettség maradt aztán örökké regenerálni akart
azért nem semmi hogy egy szűk 1 millás kocsira 3 basz ennyibe kerül, ezért én veszek 3 f astrát 😁
Azért annyiba nem kerül, ehhez 110000 az utángyártott új a tisztítás meg 30 a betétcsere meg 50 csak azért bosszant főleg, hogy nyilván a motor is egyre jobban eszi én meg évente 40-50000-et megyek vele.
11 éves 1.6 hdi 355000km-el így tul. képp nem nagy meglepetés egyébként nagyrészt autópályázok mert melóba oda-vissza 80km aminek 2/3-a pálya. Vizsgán volt és másnap dobta be a hibát, mondjuk ott már gyújtották fel másik autómat és lehet ezzel is csináltak valamit. 😄
Milyen autó?Nekem a passat 700km-ként regenerál,soha nem jelezte még az eltömődést.30gr-nál jelezné,de 20-21 környékén mindig eléri a regenerációt és kb 4gr-ig leregenerál.ha előbb elérné a 30gr-ot akkor kigyulladna a lámpa,akkor kell menni vele egy hosszabbat és megoldódik a probléma.
itt is ez van(kezeit széttáró) mondta a szalon az árfolyamugrálásokkal nem tud mit kezdeni, mert mi van ha decemberre 600 Ft lesz 1 euró(kezeit széttáró) Én meg azt mondom mi a faszé nem euróba veszik azt nincs ilyen gond(kezeit széttáró)
https://totalcar.hu/magazin/te...