a normál "lekapom a polcról kinában" elektronikák némelyike nem zárolt a max fordulatra és ezáltal ha csinálsz egy jó kis tuning gépet magadnak ahol jó a kipu és karbi hama túlforgathatod a motort és károsodni fog!
illetve előgyújtás szabályzásuk sincs ami még nagy baj!
ezzel a cdi vel pedig ez nem fordul elő!
putoline mert nagy sok van benne 2990ft,castrol mert cefetül ragad és kevés kell rá(de színtelen csak profiknak ) kb ez a kettő,ha okosan használod akár 2 évig is elég 1 db!
Jah, meg jóhogy gépelek ebben a fasza időben, mi a picsát csináljak, egész nap a tévé meg a net előtt feküdjek?
Sose értettem, h hívom az embereket jöjjenek veretni, mire a legtöbbje, áhh túl hideg van, ha meg nyáron hívom őket, akkor meg a melegre hivatkoznak . Basszák meg akkor
Az a baj a tunkolós-kicsavarós tecnikával hogy túl sok anyag marad a szivacson és ez fojtja a motort . Először én is úgy csináltam, mert nagymotornál bevált de ott rendesen ki lehet csavarni a felesleget. Matern Balázs (motoaction) mutatta meg hogy kell a piten légszűrőt olajozni.
Háj Ha még hozzá tudnád rakni a mostani csomaghoz, akkor jöhetne 12"-os vagy 3db, ha meg már eljött, akkor veszek most egy darabot valahol a városban, mert kiszakadt a szelep, aztán majd a következővel eljön.
illetve előgyújtás szabályzásuk sincs ami még nagy baj!
ezzel a cdi vel pedig ez nem fordul elő!
azonkivul kerdezni szeretnem, hogy ami a honlapodon van extra cdi, fordulatszabajzos, az mit jelent?
A meg mi hogy csak profiknak én nem az vagyok
Majd Karelnak kitokolom , h megjött.
Sose értettem, h hívom az embereket jöjjenek veretni, mire a legtöbbje, áhh túl hideg van, ha meg nyáron hívom őket, akkor meg a melegre hivatkoznak . Basszák meg akkor