marmint melyiknek? olcsonak kozel sem nevezheto (annyiba kerul mint egy feleannyi idos GSX-F), a 200kg-nal meg meg olaj es benzin nelkul is boven tobb :D
az viszont teny hogy nagyon jo
bazzeg, azzal kezdted hogy olcso legyen meg jo, de ne legyen nepmotor... ami olcso, azzal sokan jarnak, ez alap, ha meg melle jo is, akkor plane - lasd pl. a CBR600F-et
ha olyat akarsz ami nem 'nepmotor' akkor az zsebbenyulosabb lesz...
konnyu es jo pl. a CBR, bar olcsonak azert annyira nem neveznem (nem mintha a VFR meg az 'olcso' jelzo megferne egy mondatban :D)
a CBR600F siman felhuzza az orrat egy kozepes gazra, most mar a VFR-t megszokva felnek is egy olyan konnyu papirmotoron :D 200 kg alatt nincs motor
egyenlőre marad az nsr
de már nagyon odavan a bele
cseszneken is alig akar fölmenni 5.-be
már ki kellene cserélni a dugattyut, de ha eladom akkor nem fogom fölújítani aztán féláron meg eladni
amugy van ojan ami könnyű de erős
250-es nsr is ojan
60le és csak 140kg, viszont sokat fogyaszt meg eléggé drága a szervizelése
inkább ojat veszek amit nem kell sokat szerelni
na ojan biztos nem lessz, nekem tem teccik az ahogyan zakatok amugy minden rendbe van vele csak egyenletlenül jár és rázkódik
hamár 2 henger akkor sv 650
az is 200kg alatt van
azért a vfr még mindíg jobban teccik
basszus csoki akkor te vegyél simsont az könnyű és el is bírod. hogy lehet így motort venni?egyél rendesen ne csak ilyen szar műzliket aztán megizmosodsz és elfelejted ezt a hülye súj dolgot!200kg alatt nincs motor.vagy vegyél gs500-at az talán alatta van meg könnyű meg dicsérik is hogy strapabíró!
a faternak van banditja de az egy más tészta.ha jól tudom 2004-es de most van benne kb 4500km. nem sokat használja az öreg és az előző tulaj is ilyen volt. amúgy a futóműve nem állítható csak a hátsó.fogyasztása jó, erő is van bent meg nyomaték is.nagyobb nyomatéka van mint az fzr-nek.kényelmes meg minden.a fater szereti én nem sokat mentem vele.
mondtad egyszer hogy van nektek bandit
irjál róla néhány dolgot hogy mikori évjárat, mennyi km van benne, mit cseréltetek rajta, futóműve mennire álítható, immobilaser van benne?
fzr-hez képest gyengébb?
http://www.kepesmotor.hu/bor_k...
aztán vedd elő a motort
basszus Siófokon is az lenne de oda sem tudok menni!
nálam csatornázás lesz valakit esetleg nem érdekel?
jó szórakozást a résztvevőknek!
pápa, bakonybél, zirc
mocilaci szervezi
ki jön ki nem?
majd nézek még sv-t is
az viszont teny hogy nagyon jo
olcso, jo es nem-nepmotor
ezekbol valassz kettot, es onnan mar konnyen megtalalod a neked valo tipust, szivesen segitunk
ha olyat akarsz ami nem 'nepmotor' akkor az zsebbenyulosabb lesz...
a CBR600F siman felhuzza az orrat egy kozepes gazra, most mar a VFR-t megszokva felnek is egy olyan konnyu papirmotoron :D 200 kg alatt nincs motor
de már nagyon odavan a bele
cseszneken is alig akar fölmenni 5.-be
már ki kellene cserélni a dugattyut, de ha eladom akkor nem fogom fölújítani aztán féláron meg eladni
amugy van ojan ami könnyű de erős
250-es nsr is ojan
60le és csak 140kg, viszont sokat fogyaszt meg eléggé drága a szervizelése
inkább ojat veszek amit nem kell sokat szerelni
hamár 2 henger akkor sv 650
az is 200kg alatt van
azért a vfr még mindíg jobban teccik
amugy a bandit is elég nehéz mert 200kg fölött van
kicsit régebbieket néztem
irjál róla néhány dolgot hogy mikori évjárat, mennyi km van benne, mit cseréltetek rajta, futóműve mennire álítható, immobilaser van benne?
fzr-hez képest gyengébb?