Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

voltunk arra fele de mi Szentendrére mentünk és nem volt időnk megállni.majd egy másik alkalommal.
voltatok mór környékén?
henrix birodalomba?
még nem vettem
jobblenne előbb az nsr-t eladni de már május óta árulom
3 telefon hívás volt
meg néhány hülye email, csere-bere
lehet hogy inkább veszek nagyobb motort aztán az nsr-t meg olcsóbban eladom és akkor nem áll itt egész télen
na mi helyzet csoki bácsi vettél már motort?
ha mentek akkor nézzétek meg ezt a helyet
http://www.hegylakok.hu/2011/0...
kisbér után balra vérteskethely utánna császár
végigmentek a falun és balra az utolsó utcán kell bemenni, egyből a srkon van
van egy nagy karám is ott az ut szélén ahol lovak vannak
környe meg dad környékén igen rossz utak vannak
nemtudom de azt szokták mondani hogy
a yamahák nem tartósak
a honda meg nem szokott elromlani
a suzukihoz meg olcsó az alkatrész
a kawasaki meg csörög zörög
na az utak egész türhetőek arrafelé, ojan mint bakonybél felé ami van
van ahol igen szar de van jó része is, túrázni jó
mikor mentek arra?
mi a bajod a Yamahával? te csoki milyenek az utak Kisbér Mór Bicske környékén?szoktál arra fele járni?
az ujabb pirossat néztem meg mert itt van győrbe
munka után odagurultam hétfőn
a zöldről nem tudok semmit csak amit itt a hirdetésbe irnak
jövő héten szabadságon leszek
ha nem lessz nagyon meleg akkor lehet hogy elmegyek megnézem zalába
haaat, a kozepsztendert gyakorolni kell :D
eleinte szoltam az asszonynak hogy segitsen, eleg volt egy kezzel enyhen megfogni es huzni a kapaszkodot, de most mar megy egyedul is

ez amugy melyik moci? a zold RC36 vagy a piros RC36/2?
amikor ültem rajta akkor nem éreztem nehéznek
de mikor arréb toltam akkor már éreztem hogy nem nsr
az eladó kinyitotta a bolt másik részét mert ott bevannak zsúfolva a motorok aztán ő visszament a másik boltba
énmeg kitoltam középre mert a jobb oldalát is meg akartam nézni
aztán levettem az ülést meg mindent kipróbáltam még a lámpákat is
simson után az nsr is nagy dög volt ugy fél évig, most már kicsinek érzem
biztos hogy megtudnám szokni a vfr súját
sztenderre mennyire nehéz fölrakni?
a sulyat csak addig erzed, amig a kertben tologatod, ahogy nekiall gurulni, mar tokeletesen kezes
mikor nyaralni mentunk, olyan szerpentineken kellett terelgetni, ahol egyesben, csusztatott kuplunggal is total le kellett donteni, es tokeletesen birta, sosem volt olyan erzesem hogy elhuzna (pedig mogottem ult a Zasszony, meg a tankon es hatul csomagok)
jobb ma egy honda mint holnap egy yamaha
igazábol azért nézegetem ezeket mert nem az a kemény sportmotor, nem kell ráfeküdni
meg nagyon megbízható, nincsen vezérműlánc és feszítő csere
és nem kell szétpörgetni ahhoz hogy gyorsan mennyél
egy bajom van vele hogy nehéz, teletankolva 240kg
ja nem túl vészes.elfogadnám! bár igaz nem Yamaha!
meg elég baráti ára van
ráadásul nem egy gyakori fényezés
ez szép tetszik nekem is!
biztos gondos gazdája van mert polírozva van a blokk
kicsit jobban teccik nekem az ujabb mert az nem ijen nyújtott inkább gömbölyübb
de a régi is tetcik, ugyan azt tudják
kep alapjan baba, bar a matricazas nekem nem ismeros, de ezt az evjaratot nem ismerem, szoval siman lehet gyari (a festes igy keprol kinez annak)
telefonon informalodni, megnezni, beleertve a tulajt is, ha gondos, jo gazda benyomasat kelti, az mar jo pont, utana johetnek a "kotelezo" hasznaltmotoros vizsgalatok :)
nem ojat keresek ami ojan mintha most jött volna ki a gyárbol
inkább ojat ami nincsen összetörve meg javítgatva
ugy legyen összerakva hogy gyárilag összerakták
az nsr-em is elég gyári
igaz hogy a plexi az nem gyári mert csináltam egy nagyobbat de megvan a gyári is
az idomok is voltak már javítva de azse látcik meg rajta
néztem még egy másik motort is
http://www.kepesmotor.hu/honda...
15 eves gyari allapotu motort nem fogsz talalni
ha megis, akkor az BAROMI sokba fog kerulni...
igen, az enyemen sincs ott idom, de oszinten szolva baromira nem is erdekel. nem egy ezerforintos, szinte funkciotlan muanyagdarabtol lesz 'jo' a motor.
penteken ertunk haza vele a horvatorszagi nyaralasbol, egyetlen nyikkanas nelkul turt mindent, tokeletesen megbizhato, megy ahogy kell, nekem tobb bizonyitek nem kell
ha rogeszmesen olyat kerestem volna, amin a legutolso kis csavarocska is gyari es karcmentes, szerintem meg mindig nem lenne motorom (meg annyi penzem sem, amennyiert olyan kapok). ugyhogy olyat vettem, amirol tudtam hogy enyhen serult volt (csak az idomok), de motorikusan, szerkezetileg tokeletes, a szerelo is (amellett hogy egybol kiszurta a nyomokat) megdicserte hogy mennyire egyben van
az azota megtett 5000 km igazolta, hogy jo valasztas volt :)
én csak nem akarok ojan motort venni amivel később megszivom mert már össze volt törve
inkább addíg keresek amíg nem találok gyári állapotut
szevasztok!

csoki ne légy túl finnyás! sokat akar a szarka de nem bírja a ...
na erről beszéltem
neked is hiányzik az a terelő idom
amugy nem értem hogy az olajhűtőnek a bordái mitől ferdülnek el mikor annyira védve van mindentől
na most megneztem, tenyleg van ket kis fulecske, egy-egy kerek lyukkal, de nincs bennuk semmi :)
azért csinálj egy képet a tiédröl
kiváncsi vagyok mi van ott