szerintem 4 órakor már nemsok mindent látnál
de nézd meg, neked nincsen messze
ez a márkák versenye
minden márka külön kategória
és 600 meg 1000 külön van
benevezhetsz 600-ba de ugyis otthagynának
akik ezen a versenyen mennek azok már tapasztalt pályázók
nem profik de azért többet tudnak mint egy utcai motoros
szombatra kaptam szabadnapot ugyhogy én délelőtt indulok is megnézni
te mejik nap akarsz menni?
hétvégi program:
szombat este és vasárnap egész nap fertőszentmiklósi gyorsulás
szombat vasárnap egész nap road and ride a pannonia ringen belépő incsen ugyhogy én szombaton oda megyek
ki akar jönni?
na igen, a V4 kuriozum, en nagyon szeretem, az a hang szenzacios, es nem kell szarra porgetni ahhoz hogy menjen
mondjuk cserebe 3000 alatt teljesen halott :(
ezelott ZZR-eket meg CBR600F-eket nezegettem, de aztan kikotottem a VFR-nel, nem bantam meg
a 125-hoz kepest tenyleg eros gep, de minden attol fugg, hogy fejben mennyire vagy rendben, ha van onuralmad, akkor nem gond. nekem ez az elso motorom de nem is bantam meg hogy nem vettem kisebbet, asszonnyal meg csomagokkal kell az a 72.6 Nm
a sulya valoban nem kicsi, szarazon is tobb mint 200kg, teletankolva mar 240 de ez csak addig gaz, mig tologatod, ha mar elindult onnantol nem erzed a sulyat
én ugy értettem hogy ijen v4-est csak a honda csinál
600-ast meg mindenki csinál cbr, fzr, zzr, gsxr
lehet hogy nagylenne nekem még 125 után
meg azért 200kg vagy talán még több is van
miert, mennyit kene porognie hatodikban? a gyari vegsebesseg 245, ha mar szaznal hatezret porogne, a vegehez kene vagy huszezres fordulat :)
a 400-as jo gep, de japan belpiacos, szoval ha eldobod egy kanyarban, az sokba fog kerulni...
600-as VFR tudtommal nincs, legalabbis en meg nem talalkoztam vele...
a 750-es nagyon jo gep, talan a legjobb VFR, es az azert tulzas hogy keves van belole, bar teny hogy nem egy gixxer, amit minden utcasarkon latsz :D
akkor még nem ojan veszéjes a 6 liter, bár furcsa nekem hogy csak 4000-et pörög
nekem az nsr 4,5-5 között szokott fogyasztani+az olaj
gondolkodok nagyobb motorba
azt mondják ne vegyek vfr 400-ast mert hamar megunom
a 600-as meg nagyon népmotor
750-es v motor az elég kevés van
meg ojan hangja van ami a többi motornak nincsen
hogy menjek tartosan annyival? :D mondjuk az elso tank benzinemet azt tenyleg lightosan motoroztam ki belole (tehat orszaguton mondjuk 120-140 max, kanyarokban joval lassabban), igy jott ki a 4.7, szerintem ez a tartos 100-zal kb egyezik, ott hatodikban csak 4000-et forog, eppen csak zummog a moci
amugy a tobbi VFR-es tapasztalata alapjan 5-6 liter kozott van a fogyasztas, extrem esetekben alatta/folotte (nagyon light-os, szinte szabalyos gurulas, illetve folyton csucson porgetes, palyazas), allitolag ezek a 750-esek egy kicsivel kevesebbet esznek mint az ujabb 800-asok, de ott sincs lenyegi kulonbseg
lehet hogy most a nyaron/osszel kiviszem Nemetorszagba, akkor majd tudok beszamolni folyamatos autopalya-tempo melletti fogyasztasrol :)
de még most is olajos volt a buszmegálónál a hosszú kanyar a lefelé vezető oldalon de azért belső íven el lehettett menni
fölfelé a másik sáv az tiszta, 80-al el is mentem ott
még azt ird le hogy ha tartósan 90-100-al mész akkor mennyit fogyaszt
meg ha tartósan 150 körül akkor mennyivel több?
jön valaki?
nem érdekel az alkotmány...ha úgy tartja kedvem, akkor vigyorgok és kész...
de nézd meg, neked nincsen messze
ez a márkák versenye
minden márka külön kategória
és 600 meg 1000 külön van
benevezhetsz 600-ba de ugyis otthagynának
akik ezen a versenyen mennek azok már tapasztalt pályázók
nem profik de azért többet tudnak mint egy utcai motoros
szombatra kaptam szabadnapot ugyhogy én délelőtt indulok is megnézni
te mejik nap akarsz menni?
szombat este és vasárnap egész nap fertőszentmiklósi gyorsulás
szombat vasárnap egész nap road and ride a pannonia ringen belépő incsen ugyhogy én szombaton oda megyek
ki akar jönni?
meg régi kemény gumikkal
mondjuk cserebe 3000 alatt teljesen halott :(
ezelott ZZR-eket meg CBR600F-eket nezegettem, de aztan kikotottem a VFR-nel, nem bantam meg
a 125-hoz kepest tenyleg eros gep, de minden attol fugg, hogy fejben mennyire vagy rendben, ha van onuralmad, akkor nem gond. nekem ez az elso motorom de nem is bantam meg hogy nem vettem kisebbet, asszonnyal meg csomagokkal kell az a 72.6 Nm
a sulya valoban nem kicsi, szarazon is tobb mint 200kg, teletankolva mar 240 de ez csak addig gaz, mig tologatod, ha mar elindult onnantol nem erzed a sulyat
600-ast meg mindenki csinál cbr, fzr, zzr, gsxr
lehet hogy nagylenne nekem még 125 után
meg azért 200kg vagy talán még több is van
a 400-as jo gep, de japan belpiacos, szoval ha eldobod egy kanyarban, az sokba fog kerulni...
600-as VFR tudtommal nincs, legalabbis en meg nem talalkoztam vele...
a 750-es nagyon jo gep, talan a legjobb VFR, es az azert tulzas hogy keves van belole, bar teny hogy nem egy gixxer, amit minden utcasarkon latsz :D
nekem az nsr 4,5-5 között szokott fogyasztani+az olaj
gondolkodok nagyobb motorba
azt mondják ne vegyek vfr 400-ast mert hamar megunom
a 600-as meg nagyon népmotor
750-es v motor az elég kevés van
meg ojan hangja van ami a többi motornak nincsen
amugy a tobbi VFR-es tapasztalata alapjan 5-6 liter kozott van a fogyasztas, extrem esetekben alatta/folotte (nagyon light-os, szinte szabalyos gurulas, illetve folyton csucson porgetes, palyazas), allitolag ezek a 750-esek egy kicsivel kevesebbet esznek mint az ujabb 800-asok, de ott sincs lenyegi kulonbseg
lehet hogy most a nyaron/osszel kiviszem Nemetorszagba, akkor majd tudok beszamolni folyamatos autopalya-tempo melletti fogyasztasrol :)
fölfelé a másik sáv az tiszta, 80-al el is mentem ott
még azt ird le hogy ha tartósan 90-100-al mész akkor mennyit fogyaszt
meg ha tartósan 150 körül akkor mennyivel több?