Hi!
manselben majdnem dobtam egy hátast (hátulja megindult..), így ott megléptek páran akikkel meccselni lehetett volna, vagy legalább húznak egy kicsit. így egyedül maradtam :o(
egy ezres előzött meg az akció után a 4.körben. aki előttem ment Cserni Zsolt, rá meg nem tudtam közelíteni.
ez van.
a dobogóra nem kerülhettem fel. a másik két emberke (Kardos doktort leszámítva) sokkal jobban mentek. így a 4. hely lett az enyém.
stabilan a tavalyi köröket futottam 6 -7-eket. legközelebb!
Brian, akkor Neked mázlid van, hogy csak a gomba pusztult meg. Tati motorján tavaly az uccsó versenyen nem csak ennyi volt. Szegény, mikor lejött a boxba és megpróbálta beindítani a gépet igen szép hangja volt. Mint a kereplő a busójáráskor...
Azért a tegnapi egész jó kis verseny volt. Bár a két bukótér látogatást és műfű-nyírást kihagytam volna. Nem baj... next time. Viszont frankó szoros a mezőny eleje. Ha most a hideg aszfalton 01-eket karcolt az éle és 04-05-öket a közepe, év végére ölég durva idők lesznek itt is.
Vasárnap délelőtt 2:01-et mentem és ez az első helyre lett jó
A verseny is jól alakult (volna), stabil 2. voltam, de sajnos az utolsó körben a sikánnál kigyulladt az olajnyomás lámpa és belassult a motor ~60 km/h-ra, gondoltam begurulok még a célvonalig 2 km-t, össze is jött, de közben ketten elemtek mellettem, így csak 4. lettem Otthon a szerelőm első diagnózisként nyomásgomba-halált állapított meg
Gyk. kezdő pályamotoros vagyok (2-3x voltam saját motorral, meg kb 2x vmilyen tesztnapon) és van egy nem is olyan kicsi problémám. Eddig kb 2x fordult elő, főleg nagyon nagy melegben, hogy mikor lejöttem a pályáról nem is kicsit szédültem, enyhe hányinger, és elég ramatyul éreztem magam. Kellett kb 20-30 perc utána árnyékban üldégélés hogy 1általán haza tudjak menni a mocimmal. Persze nem tesztmotorozáskor, mert akkor felvezetők vannak és nem lehet húzni neki annyira. Szóval saját motorral, és ahogy visszaemlékszem rá főleg a keményebb fékezésektől volt. Persze mindez kezdő szinten, gyk. jó lassú tempónál a profikhoz képest. Nagyon tetszik a pályamotorozás, de pl ez eléggé elrettent, mert nem tudom mitől lehet. Biztos bennem van a baj, de hogy tudnám kiküszöbölni, megelőzni? Kölyökkoromban rosszul voltam autóbuszon meg a kocsiban, lehet hogy itt ue. van? Van/volt vki ugyanebben a szituban? Légyszi ha tudtok vmi ellenszert írjátok már meg, köszi szépen.
Ja! Sajnos Tury Csoda barátom elesett előttem, én meg már nem tudtam kikerülni, igy átmentem a motorján. Persze engem is ledobott ettől a moci, persze a vállam ért le leghamarabb eléggé fáj, de talán jövő hétvégére felépülök annyira, hogy tudok indulni a versenyen. A mostani hétvégét amugy is kihagytam volna, mert nincs kész még a moci. Amúgy jó lett volna, jöttek nekem is a 03-mak simán ebben a nagy forgalomban is. De majd jövő héten, csak jó idő legyen!
Te jössz jövő héten?
manselben majdnem dobtam egy hátast (hátulja megindult..), így ott megléptek páran akikkel meccselni lehetett volna, vagy legalább húznak egy kicsit. így egyedül maradtam :o(
egy ezres előzött meg az akció után a 4.körben. aki előttem ment Cserni Zsolt, rá meg nem tudtam közelíteni.
ez van.
a dobogóra nem kerülhettem fel. a másik két emberke (Kardos doktort leszámítva) sokkal jobban mentek. így a 4. hely lett az enyém.
stabilan a tavalyi köröket futottam 6 -7-eket. legközelebb!
hol lesznek a képeid?
Azért a tegnapi egész jó kis verseny volt. Bár a két bukótér látogatást és műfű-nyírást kihagytam volna. Nem baj... next time. Viszont frankó szoros a mezőny eleje. Ha most a hideg aszfalton 01-eket karcolt az éle és 04-05-öket a közepe, év végére ölég durva idők lesznek itt is.
nekem vannak, majd csak estére lesznek fennt
sajnos rohannom kell dolgozni
Van vkinek képe a dunlop trophy 125-ös mezőnyéből a 16-os motorról? :) SZÜKSÉGEM VOLNA PÁR DARABRA! mail címem: quik@citromail.hu
Előre is köszi
A verseny is jól alakult (volna), stabil 2. voltam, de sajnos az utolsó körben a sikánnál kigyulladt az olajnyomás lámpa és belassult a motor ~60 km/h-ra, gondoltam begurulok még a célvonalig 2 km-t, össze is jött, de közben ketten elemtek mellettem, így csak 4. lettem Otthon a szerelőm első diagnózisként nyomásgomba-halált állapított meg
mert az áruk közt elég nagy eltérés van
Gyk. kezdő pályamotoros vagyok (2-3x voltam saját motorral, meg kb 2x vmilyen tesztnapon) és van egy nem is olyan kicsi problémám. Eddig kb 2x fordult elő, főleg nagyon nagy melegben, hogy mikor lejöttem a pályáról nem is kicsit szédültem, enyhe hányinger, és elég ramatyul éreztem magam. Kellett kb 20-30 perc utána árnyékban üldégélés hogy 1általán haza tudjak menni a mocimmal. Persze nem tesztmotorozáskor, mert akkor felvezetők vannak és nem lehet húzni neki annyira. Szóval saját motorral, és ahogy visszaemlékszem rá főleg a keményebb fékezésektől volt. Persze mindez kezdő szinten, gyk. jó lassú tempónál a profikhoz képest. Nagyon tetszik a pályamotorozás, de pl ez eléggé elrettent, mert nem tudom mitől lehet. Biztos bennem van a baj, de hogy tudnám kiküszöbölni, megelőzni? Kölyökkoromban rosszul voltam autóbuszon meg a kocsiban, lehet hogy itt ue. van? Van/volt vki ugyanebben a szituban? Légyszi ha tudtok vmi ellenszert írjátok már meg, köszi szépen.
Időmérő eredmény Brian?
Te jössz jövő héten?
Jó versenynek ígérkezik, csak idő is legyen kegyes Hozzánk....
Hallom elestél, remélem semmi komoly baj nincs!
Tegnap délelőtti képek! Te is rajta vagy Brian!