Szerintem Téged senki nem támadott,de nyugodtan olvasd vissza amit írtam.
Sőt akinek a hozzászólására írtam,őt sem bántottam.
Én csak annyit kértem,hogy senki ne latolgasson,mert nem a motor számít hanem a tesóm egészsége.
Ha megbántottalak,ne haragudj.
De tényleg ha vkit én meg akarok bántani,akkor nem ilyen hozzászólást írok.....
Szia!
Szerintem meg itt senki nem mondott olyat,ami a Laca számára sértő,bántó lett volna!
Úgyhogy igazából nem értem a felháborodásodat!
Azt,hogy az ott egy úgymond jó(ívű)kanyar új aszfalttal,azt én jegyeztem meg,mivel így van,mert én is járok arra.
Ezzel megint csak nem értem,mi a probléma!
Azt,hogy ő miért esett el,azt itt senki sem próbálta kitalálni!
Azt is megértem,hogy most a családja ki van bukva,de azért ne támadj olyanokat,akik semmi rosszat nem tettek ezügyben!
És jobbulást a Srácnak!
A motor pedig csak sokadlagos kérdés.
Hali Skacok!
Laca barátnője vagyok!Ma már jobban volt,tudtam vele beszélni !Átadtam neki az üdvözleteket és jókívánságaitokat
nagyon örült h gondoltatok rá
reméli mihamarabb Ő is újra a nyeregben lehet
cslaca85 tesója vagyok.
Nem igazán értem ezt a szét vágott bőrruha témát,mivel a bőrruhát nem vágták le róla.Csak a bőrruha alatti pólóját.
A képeken nem látszik semmi ilyen.Ne kombináljatok légyszi.
A másik,hogy tök mindegy milyen az aszfalt ott,vmi meglökte a mociját,próbált kifutni a kavicsos parkolóba,de sajna a kanyart mutató tábla bal mellkason kapta,valószínű eszméletét vesztette és emiatt borult,de folyamatosan fogta és tartotta a mocit.
Nem akarok senkit bántani,de már unom,hogy mindenki csak kombinál és nem az érdekli,hogy ővele mi van.
A mocit helyre lehet hozni pénzzel,mivel csak az idom sérült,de az életét és a testi épségét nem.
Nekünk az a legfontosabb,hogy ő helyre jöjjön 100%-osan és itthon legyen.
Ne vedd magadra légyszi,hogy a te hozzászólásodra írtam vissza,de tényleg ki bukok és ez nem Rád vonatkozik,hogy csak latolgatnak az emberek és mindenfélét össze hordanak.
eddig is mindig jó szemed volt az olcsó és jó motorokhoz... ha találnál egy pár jó árban lévő nagyvérűt.. R1..ZX10 ilyesmi.. akkor dobhatál egy linket raúla mert most még pár hétig adok esélyt egy új motornak utána már marad a Hornet véglegesen..
Minden másnap meghal egy motoros a szezonban.
Hirtelen akár 15%-al is megnőhet a motoros balesetek száma, a korábbi évek szezonkezdéséhez viszonyítva. Ennek nemcsak a tavaszi kiözönlés az oka, hanem egy téli jogszabályváltozás, amelyet még nem sok autós ismer, azonban annál inkább érinti a városok közlekedését.
Tisztelt Ügyfeleink!
Várhatóan a következő hónapokban tovább növekszik a motoros-kontra autós balesetek száma, mert sok autós nem ismeri az új szabályokat. A leglényegesebb változás a KRESZ-ben, hogy a motorosok mostantól legálisan is a járműsor elejére gurulhatnak a piros lámpánál, s nem csupán a várakozó autók mellett, hanem akár közöttük is. További jelentős változás, hogy a KRESZ megengedőbb lett a motorosok sáv használatával kapcsolatban: január1-től akár a buszoknak fenntartott zónákat illetően is.
A változások okán fontos nem csak újra megtanulnunk együtt közlekedni a motorosokkal, de meg is kell ismernünk azt a néhány szabálymódosítást, ami a mi közlekedésünket is befolyásolni fogja az utakon. Néhány figyelmetlen autós miatt az új "rendszerben" ugyanis, a korábbi szezonkezdéshez képest akár 15 százalékkal is több lehet az idei balesetek száma.
"Várhatóan a következő hónapokban tovább növekszik a motoros-kontra autós balesetek száma..."
Sajnos Magyarországon az elmúlt tíz évben csaknem megduplázódott a személyi sérüléssel is járó motorkerékpáros balesetek száma. Az OBB és az ORFK adatai alapján, a hazai főutakon egy tavaszi-nyári szezonban minden másnap van áldozata motorkerékpározásnak.
CLB összegyűjtötte Önnek azokat a legfontosabb baleseti okokat, amelyek leggyakrabban eredményeznek veszélyes szituációkat autósok és motorosok között:
az eddigieknél jobban kell figyelniük az autósoknak a buszsáv felől érkező kétkerekűekre, ugyanis az új KRESZ alapján a buszsáv felől is érkezhetnek eléjük motorosok,
a motorosok a városi forgalomnál lényegesebben gyorsabban haladnak még akkor is, ha amúgy nem lépik át a megengedett sebességet. Ebből a szituációkból is több baleset várható, mivel az autós szempontjából a megszokott ritmushoz képest lényegesen gyorsabban történnek az események,
Gyakori koccanási ok volt már eddig is - s ez mostantól,a motorosok nagyobb "szabadsága" miatt még inkább így lesz -, hogy az autós hirtelen meglát egy szabad helyet a másik sávban, és azonnal odakapja a kormányt. Ha nem látja, hogy ott éppen jön egy motoros, akkor be is löki egy másik autó vagy éppen busz alá.
A városi, komoly sérüléseket vagy halált okozó motorbalesetek többsége nem a nagy sebességből, hanem sokszor a kisebb koccanásos helyzetekből adódik. A motorkerékpárt vezető ugyanis valóban könnyen megbillenthető és ennek következtében beesik egy másik jármű alá.
Az Ön biztosítása segít csökkenteni a keletkezett kárt, de nem segít megúszni a bajt! Kérjük, a nyári szezonban is közlekedjenek körültekintően és biztonságosan!
sziasztok srácok!
szenzációs lehetőség MOTOROsoknak! létezik egy olyan védelem, mely ha Cslaca esetét nézzük (jobbulást Neked Laca ) a sérülései tekintetében kb 456,000 pézt fizet, havi 17 lityi bezin áráért + 2 millát, ha teljes vagy maradandó rokkantság következik be. az soha sem horpaszt, sok a birka autós és lehetünk mi fasza gyerekek ha gyorsan szűkül a széles út. úgy gondolom ennyi pénzt bárki rátud áldozni a dologra, ha azt nézzük mennyibe kerül a bringa egy szezonban(gumi olaj, lánc, sörözés stb) bárkinek kérdése van írjon vagy hívjon bátran. fazeg80@freemail.hu 30,558,1837
Ilyen hosszú volt az Akra(1),és ilyen most(2).
Azért látszik a különbség!