Kb ugyanolyan "használtságú" volt az olaj a két motorban. Persze olajcsere után finomabban járt az enyém is. De ettől független sem mondom azt, hogy szar a Castrol, csak hogy lehet van tőle jobb! Végül csak az van benne most is....
Csak nem mindegy meddig marad halk tőle. Mindegy mindenki az rak bele amit akar de az én véleményem akkor is az hogy a castrol szar!
És mikor lecseréltem nem motult raktam bele hanem ipone-t és volt különbség nem is kicsi. A másik, hogy itt a volvo-ba is amit gyárinak ír az a castrol de valvoline-ra álltak át mert a kocsikba se vált be igazán...
lehet az övé 60 a tiéd meg 6000 kilóméteres olajjal muzsikált... biztos lehetsz benne hogy ha msot akármilyen ÚJ olajat töltesz bele meg fog szűnni a csörgés.. még ha a szar Castrolt akkor is... és majd te is fújni fogsz a Castrolra és isteniteni a Motult.. pedig ha akármi mást töltöttél volna bele akkor IS egy halkabban járó motort kaptál volna végeredményül....
(kivétel a Floriol olaj )
hát nem tudom az miféle Castrol lehetett.. lehet hogy az említett miylen cédulát ragasszak rá féle...
én mindig Castrolt használtam a motor halkabb lett a váltó finomabban és konnyebben járt a kuplung szintén könnyebb lett. nekem bevált.
de ismerünk GSX-R 1000res kollégát aki naponta okt, nov. ben (5-15 fok) is min 2 szer hidegen indítja a 180 lovas paripát (ahol azért van igénybevétel) és ő sem panaszkodott még soha a Castrolra....
Osztom a véleményed Mortis! Én most olajcsere előtt állok, és sokat olvasok itt-ott, az olajokról. A Castrolról mondanak jót is rosszat is, ellentétben a Motulról rossz vélemény nem nagyon van. Most nekem is Castrol van benne, és csörgős hangja van. Viszont hallottam már járni olyan GSR-t amiben nem Castrol volt, és volt különbség nem is kicsi! Nem hiszem hogy kenésben szar lenne, de az biztos van különbség olaj és olaj közt, hiába mindkettő jó minőségű márkás olaj.
Én pl. akiket hallottam, utána olvastam fórumokon csak a jókat hallom róla mindenkitől! Rosszat senkitől! Kell ennél több?
Ellenben a szar castrolról amit nem csak azért mondok, hogy szar mert más is azt mondja! Nekem a gsxr-t nem lehetett álló helybe üresbe tenni mert ragadt a "csodás" olajtól! Lecseréltem másra és érdekes módon tökéletes lett. Azóta soha többet castrolt
Na komolyan: tehát egy mociba kell általában 3 liter olaj. Ha valami "csoda" folytán meg tudod venni literjét 1000.-ft-al!(ami nem jellemző,csak párszáz) olcsóbban akármilyen forrásból,3000.-ft-on zsonglörködsz egy blokk kinyírást! Megéri.
Tőcsed nyugodtan!
mind1... nekem bevált.. pénteken cserélek olajat és nyugodt szívvel töltöm bele a SZART
És mikor lecseréltem nem motult raktam bele hanem ipone-t és volt különbség nem is kicsi. A másik, hogy itt a volvo-ba is amit gyárinak ír az a castrol de valvoline-ra álltak át mert a kocsikba se vált be igazán...
(kivétel a Floriol olaj )
én mindig Castrolt használtam a motor halkabb lett a váltó finomabban és konnyebben járt a kuplung szintén könnyebb lett. nekem bevált.
de ismerünk GSX-R 1000res kollégát aki naponta okt, nov. ben (5-15 fok) is min 2 szer hidegen indítja a 180 lovas paripát (ahol azért van igénybevétel) és ő sem panaszkodott még soha a Castrolra....
A MEGFELELŐ forrásból származó Motul nem nyírja ki!
Hát adja adja.
De szívből kívánom hogy senkivel ne történjen ilyen...
Ellenben a szar castrolról amit nem csak azért mondok, hogy szar mert más is azt mondja! Nekem a gsxr-t nem lehetett álló helybe üresbe tenni mert ragadt a "csodás" olajtól! Lecseréltem másra és érdekes módon tökéletes lett. Azóta soha többet castrolt
mégis mitől a Motul a legjobb ?
a JASO és API minősítések nem feltétlenül a Motult hozzák ki a legjobbnak....