Gondoltam,hogy nem ment el az eszed,de ahogy Karel tempóját elnézem,lehet jobban jársz ha legalább kibéreled a szezonra!
Feltéve ha sikerül életet lehelni bele!
Ja amúgy 3 sebességes simson blokk van benne, turbó hűtéses, egy kicsit szimeringes, gyorsleállító( 2 ujjas), kókemény gumik, fordított villa, elől hátul satufék. Van itthon egy verseny rezóm, lehet rádobom
na meg az a hátsó központi rugóstag se semmi. te, mire berántod a bali csak rúg rá egyet és már csak a nyomát látod (ha nem áll ki kerékre és el tud indulni a hatalmas erőtől). szerintem ne állj ki vele mert a látszat csal.
9363 te jössz este?
Dehogynem,pont ezért írtam!
-slick fölösleges,mert ezt csak felborítani lehet,dönteni nem
-tárcsafék túlzás,mert nincs miről lelassítani(egyébként a bicajomon is ilyen működésű tárcsafékek vannak)
-kipu csak designelem
-gyorsleállító:ez lehet a leghasznosabb:gyorsan leállítod aztán kuka
-gyorsgázkar:nem tudsz olyan gyorsan gázt adni,hogy beérd a Cimbit!
A név önmagában is nagy fegyver mint tudjuk,de hát itt lehúzza a technika!
Hali! Sajnos én nem tudok veletek menni este, mert most indulok Erdélybe, pedig kár kihagyni egy ilyen estét! A hangulattal biztos nem lesz gond, kellő pálinka után !
Aztán torok ne maradjon szárazon!
De tényleg ezzel gyere!
amúgy a balázsé tényleg vadabb. felesleges a slick gumi balázsén a kormány sokkal sportosabb na meg az ülés... azon lehet csak kiülni igazán
Nem merültél el a részletekben kolléga!
- slick gumik
- elöl-hátul tárcsafék
- ülés alatti kipu
- gyorsleállító
- gyorsgázkar
+ igen a lényeg!...a Kawasaki matrica!
Dolgozik a Csajé,egyedül meg már a t.k.m kivan a mászkálással!
Visszaszívok mindent!
Feltéve ha sikerül életet lehelni bele!
9363 te jössz este?
-slick fölösleges,mert ezt csak felborítani lehet,dönteni nem
-tárcsafék túlzás,mert nincs miről lelassítani(egyébként a bicajomon is ilyen működésű tárcsafékek vannak)
-kipu csak designelem
-gyorsleállító:ez lehet a leghasznosabb:gyorsan leállítod aztán kuka
-gyorsgázkar:nem tudsz olyan gyorsan gázt adni,hogy beérd a Cimbit!
A név önmagában is nagy fegyver mint tudjuk,de hát itt lehúzza a technika!
Aztán torok ne maradjon szárazon!
amúgy a balázsé tényleg vadabb. felesleges a slick gumi balázsén a kormány sokkal sportosabb na meg az ülés... azon lehet csak kiülni igazán
- slick gumik
- elöl-hátul tárcsafék
- ülés alatti kipu
- gyorsleállító
- gyorsgázkar
+ igen a lényeg!...a Kawasaki matrica!
Amíg Te csak egy Kawasakis matricával tuningoltad a vasat,addig Balázs egy vérbeli teljesítményfokozót,egy rezót dobott fel rá!
Fáslizd oda a csuklódat a kormányhoz!
Köszöntem!
szülinapodra kaptad? micsoda bódis rendszer van alatta.
de csak óvatosan vele, elég vadnak néz ki