Az nem végleges cucc,se a rezó,se levegőszűrő meg egy két apróság.
Holnap megmérem a cuccost,össze van fűzve még,ha megfelel a felni szélessége elküldöm egyben valami neked is megfelelő összegért.
Nekem 18" hátsó kellene a szélessége nem megy fejből.
A motorod meg tetszik, miért nem teszel rá valami "komolyabb" ülést. Én a másik MZ-re Mito hátsó spoilert szabtam, igaz zséltében hosszában szét kelett vágnom hogy passzoljon.
Alul van...
A karmantyú belsejében van egy perem ami nem középen van hanem a karmantyú alján,nos ha ezt a helyére rakom akkor akkor a perem alulra kerül viszont ha megfordítom akkor felőlre.
Etz komplett kerekem nincsen sajnos,de ha jól tudom 2,15 széles és 16-os a hátsó kereke az etz-nek olyanom van.
Meg valamilyen mz hátsó kerékből származó 18-as ráf is.
Tudom nagyon Off,de beteszem itt kérdezősködök össze vissza,régebben említést tettem,hogy simsonba akarom belefaragni az etz elejét fékestől kerekestől.
Teló tetejéből le lett esztergálva új menet bele,idegen befogók,kúpgörgős csapágy.
Gumi kell még,és a karmantyúkat kell kiszórni belőle.
Itt tartok vele.
Köszi,mai napon vettem,csak mielőtt beépítem gondoltam rákérdezek nehogy meglepetés érjen:)
Van rajt,belúl egy perem ezen a karmantyún ha jól gondolom annak "alul" kell lennie nem felűl.
Jól mondja Tomi, egyszerűen sz@rok a mai utángyártott csudák. Megkíméled magadat egy csomó szívástól, ha veszel monnyuk a vateráról egy robeszfőfékmunkahengert. Az enyém pölö anno egy Gilera Runneren szolgált eredetileg, teljesen bevált, kétujjas fék a mözön .
Halló Bazi!
Beszéltem az illetékesekkel, nem reménytelen teljesen a dolog. Ammá bizti hogy jövőre lesz MZ Kupa. Licencet kell még valahogy intézni, meg majd a műszaki kiírást valahonnan előszedni. De erre az oldalra regisztrálj mert itt lesznek az infók:http://www.szocformula.hu/
Holnap megmérem a cuccost,össze van fűzve még,ha megfelel a felni szélessége elküldöm egyben valami neked is megfelelő összegért.
A motorod meg tetszik, miért nem teszel rá valami "komolyabb" ülést. Én a másik MZ-re Mito hátsó spoilert szabtam, igaz zséltében hosszában szét kelett vágnom hogy passzoljon.
A karmantyú belsejében van egy perem ami nem középen van hanem a karmantyú alján,nos ha ezt a helyére rakom akkor akkor a perem alulra kerül viszont ha megfordítom akkor felőlre.
Etz komplett kerekem nincsen sajnos,de ha jól tudom 2,15 széles és 16-os a hátsó kereke az etz-nek olyanom van.
Meg valamilyen mz hátsó kerékből származó 18-as ráf is.
Teló tetejéből le lett esztergálva új menet bele,idegen befogók,kúpgörgős csapágy.
Gumi kell még,és a karmantyúkat kell kiszórni belőle.
Itt tartok vele.
Ha tudnál segíthetnél, most nekem ETZ hátsó kerék kompletten, vagy csak ráf kellene.
Helló mindenki!
Grabó te mit tudsz a jövöre vonatkozóan MZ Racsing ügyben, mert má ügy van és ez nem is kérdés.
Van rajt,belúl egy perem ezen a karmantyún ha jól gondolom annak "alul" kell lennie nem felűl.
Az nekem utángyártott, működik két féken is évek óta...
Szerintem felejtős, ha féket akarsz a motorra vegyél valami robogó főfékmunkahengert. Az bevállt nekem is.
Utángyárott karmantyúk az első féknyereghez mennyire használhatóak?
Mennyire bírják a strapát?
Beszéltem az illetékesekkel, nem reménytelen teljesen a dolog. Ammá bizti hogy jövőre lesz MZ Kupa. Licencet kell még valahogy intézni, meg majd a műszaki kiírást valahonnan előszedni. De erre az oldalra regisztrálj mert itt lesznek az infók:http://www.szocformula.hu/