A fogyasztas es az elettartam erdektelen. A nevleges teljesitmenyre hajtok, meg a vegsebessegre.
Eddig ennyi van kesz: 36-os karbi, membran, rezo, konnyitett lendtomeg, "1-es Trabant dugattyu (a lecsapott szelu). Teljesen jo lenne, ha menne, csak valamit elb....tam. A szivovezerlest biztos, azt majd a telen kijavitom. Eros a gyanum, hogy a rezo is tul van huzva. Kellene tampont (valamilyen konkret, bevalt tuning), amivel osszevethetem a muvemet. Altalanos 2T elvek alapjan csinaltam a dolgokat, de ugy fest elbiztam magam, nem olyan ecceru ez.
A kezdetekkor gyorsultam a géppel , mikor még a müzök nem voltak szétfaragva és millió lóvé ráköltve . A 125-ös kat-ba soroltak minket, a 30-40 le-s mitók és rg-k közé. Igy is nagyon jól mentem , egyszer majdnem bejutottam a döntőbe, csak kb 300 m-nél szétdurrant a trafóm . A legjobb időm olyan 19mp körül volt ha jól emlékszem, és a 400 m-végén 119 km/h volt ( az idő nem biztos, de a sebességre tutira emlékszem). Szóval egy szezonben indultam 3 rendezvényen.
A történet az, hogy a főtengelycsapágy szétverte a csapágyházat, a dugattyúfenék a szélén átolvadt és a két felső gyűrűből is kiégett egy-egy centis darab, illetve a gyertya elektródája is 90 fokban kihajlott . De még haza tudtam menni a géppel Tiszaörsre, mert onnan származom.
hiii... már megfordult a fejemben...
lenne rajta mit csinálni, annak idején kunmadár kicsit odab...szott neki...
lehet hogy ezért nem akarja ideadni...
Eddig ennyi van kesz: 36-os karbi, membran, rezo, konnyitett lendtomeg, "1-es Trabant dugattyu (a lecsapott szelu). Teljesen jo lenne, ha menne, csak valamit elb....tam. A szivovezerlest biztos, azt majd a telen kijavitom. Eros a gyanum, hogy a rezo is tul van huzva. Kellene tampont (valamilyen konkret, bevalt tuning), amivel osszevethetem a muvemet. Altalanos 2T elvek alapjan csinaltam a dolgokat, de ugy fest elbiztam magam, nem olyan ecceru ez.