Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Portás
Az emésztőrendszert (a beviteltől a kiadásig) népszerűsítő manus...
Én nem is tudtam hogy Profi Hippi vagyok
Input-output manager !
(namiez? )
Ááá... én nem tördelem a főtengelyeket menet közben...
te kis kutyasétáltató kisiparos...
Akkor Te vagy a paliklaci?
Rally versenyző!
Méhész?
Ez asztán nem sámli...
én elég közel állok az eredményhez...
Pályaválasztási tanácsadás: http://milegyek.extra.hu/
Mit mondjak, éreztem én, hogy valamit elbaltáztam anno. Nagyon.
Cső Apa!Helyzet?Vasárnap Kecskemét esetleg ha mennek a többiek is?! Most talán több esély van rá hogy tudunk motorozni
\1 es a ts. próbáltam tegnap regeln i a szocimotoros.hu ra ,hogy ott is megkérdeztetem,de nem kaptam ien aktiváló kódot a mailre, de majd még próbálkozok akkkor.köszi a segitséget
mi már öregek vagyunk és puhányok szóval ha van még valaki a társaságból biztos mentünk volna de igy csak bizonytalankodtunk meg vártuk hátha eláll nem volt tul vonzó esőben óvatoskodni
szeva pontos méretezés nincs mert sokféleképpen fel lehet tenni de megpróbálok segiteni. a vihar miatt nem volt netem tegnap egész nap azert nem irtunk legelőször is jó lenne tudni hogy sima tsed van vagy /1es a babetta kupja egész más a forgorésznél azt egy jó esztergályossal betétezni kell van aki simán felteszi de a tsnél nagyon belülre esik a jeladó mágnes kijebb kell hozni utána lehet kimérni a közdarab méreteit asima tsnél még a külső szimmeringház is lehet utban azt is esztergálni kell
Itt kimerítő választ kapsz minden kérdésedre: http://www.szocimotoros.hu/
Az MZ topicban keresgélj, keresd mondjuk Keri szaktársat, Ő egy igazi polihisztor !
itt az mz topicba? mer akkor remélem elolvassák a kommentem amibe leirtam,h mi kéne ,és segitenek
Itt a fórumon!
benike4
Luxvor
kmisu
öregdio
és hol keressem ezeket a szakikat?
Műszaki rajzot állórészhez? Fogalmam sincs.
Babetta gyújtásban talán a 'gyarmati vagy a 'ványai banda tud felvilágosítást adni.
hát zúzni kellene a sárba,nem közutra és mivel kondit kellene cserélni benne,meg az aksi is halott,és ha ezeket megveszem annyinál vok mint 1 babetta gyujtás,és az csak jobb mer tirisztoros.
nincs semi ötleted,hogy hol keressek müszaki rajzot az állórészhez?
Erre csak azt tudom mondani, hogy egyik barátom megszerezte az A1-et és kb 5 évig az A1-es jogsival motorozott 350-es Jawaval úgy, hogy nem büntették meg a rendőrök.
Egy másik barátomat viszont megbüntették a rendőrök a 150-es ETZ-vel, mikor A1-es jogsival vezette, pedig már megcsinálta a különbözeti vizsgát is, csak még nem kapta meg az oktatójától azt a vizsgalapot vagy mit amit az okmányirodába kell vinni.

Tehát ez nagyban rendőr függő.
Ha arra mennek, hogy megszívassanak, akkor meg is fognak, ha nem, akkor nem biztos.
Ha rendes közúti használatra van a TS, akkor azt javaslom, hogy hagyd a babetta gyújtást, inkább csináld meg az eredeti elektromos rendszert normálisan és nem lesz vele gondod.
Az eredetinek is csak az a baja, hogy már öreg, egyébként nincs vele gond. Megoldás: Át kell vezetékelni az egész motort (amiben az http://www.mzclubhungary.com/ -on Baki Máté tud segíteni), megtisztítani a csatlakozásokat, kicserélni a hagyományos feszültségszabályzót egy jó elektronikusra, kell bele egy jó aksi és máris üzembiztos a gép.

Ha nem közútra kell, hanem "endurozgatni", vagy pályára, akkor mehet rá a babetta gyuszi.
Méretekben nem tudok segíteni, de azt tudom, hogy a TS 250 és az ETZ 250 gyújtása teljesen más, mármint az állórész mérete és a felfogatási pontok.
Hellosztok!
Válságban vagyok kérlek segítsetek!
Lassan esedékes lenne a 125-ös gép megvétele(mire gondoltam volna másra mint ETZ )
De az egyik barátommal nagy túrások vagyunk bicóval simsonnal minden, így most helyette is szólok.
Azt hallottuk hogy az ETZ 250-el jelentősebben jobban lehet túrázni mind tempó tekintetében és kényelemben is. Ezért mi azt szeretnénk csinálni hogy A1-es jogosítvánnyal vezetnénk 250ETZ-t.
Mi azért gondoljuk úgy hogy ez működhet mert végülis egy Mz-t még ki lehet magyarázni(reméljük)
Az elmélet a következő: Tudjuk mindketten hogy miért van ez így lebontva kategóriákra(a jogsi), azért hogy kis 16 éves faszik ne menjenek hayabusákkal gixxerekkel, és még sorolhatnánk, de az az ETZ 5 lóerővel többb mint amit vezethetnénk az azért nem olyan sok nem?
Na mindegy ti vagytok az Mz-sek és a ti véleményeteket kérem.
Előre is köszi Bence
hali srácok
olyan kérdésem lenne,hogy tud e valaki ts 250 re babetta gyujtáshoz átalakitó közdarabról rajzot? monták páran,hogy jobban járok ha babszi gyujtást teszek rá,mer a ts gyárijával sok baj van,meg az aksi is halott benne,amennyiér meg vezsek 1 aksit annyből megvan a babetta gyujtás:D
az etz 250 és ts 250 gyujtása megegyezik? mer 1ik havernak van etz 250en babszi gyujtás,akkor esetleg az alapján is megoldható lenne,de 1 rajz lenne a legjobb a közdarabról.
előre is kössz
üdv:fireball
Jut eszembe, annál már csaka Dunaszerdahelyi versen volt viccesebb, mert nem csak esett reggeltől, de a supermotosok zsépen szét is kenték a sarat.
Simán el lehetett esni egyenesben is, nekem is sikerült