Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

300-ért találtam a legolcsobban.....nem müködik a ford szám mérö ill a müszerfal funkciok! cseréltem jeladót,müszerfalat,bizt táblát és semmi,más már nem lehet csa a comp.....
jo lesz. korbejartam mar a temat az amerikai mv forumon mert volt bajom az ecu-val( ki volt egve az egyik ic). Az enyemet is beinditottam egy 1000-eshez valo ecu-val. ment minden gond nelkul. 100-150 euronal tobbet ne adj ki erte ha neten veszed...
szia!
Köszi a választ!Tehát akkor biztos nincs külömbség?Az egyiken irja h Brutale....
megegyezik. magneti marelli IAW 16M.AR. Sot az 1000-esben is ugyanez van. Az eprom-ok tipusspecifikusak csak..
Én ebben nem tudok sajna segíteni.
sziasztok!

Kérdés: F4 750 ill Brutale 750 computer megeggyezik?
Nem működőből van kettő is nekem. Vissza lapozol és láthatók a fotók.
Konkrétan működő, nem 35000km-es megbízható eladótól. f41000 blokk.
Elérhető áron. Nem 50e ft-ra gomdoltam, de ne is 3000eur legyen.
Nekem meg a motortuning a vez.tengely-hajtókar,mondjuk (CARILLO titán)-kovácsolt dugó-titán szelep-titán rugó,soroljam még?
Konkrétan, müködő? Nem működő,csak alkatrésznek?
(F4 1000 blokk)
Hát az én szememben a az elfokolás már motor tuningnak minősül. De akkor jól gondoltam, hogy csak pc+kipuff+légszürő nem hoz ennyi pluszt.
Sok sikert az értékesítéshez. Estleg nincs egy elfekvő f41000 blokkod?
Nem bántottál meg,nem is értem miért gondolod ezt.
Csak beszélgetünk.
De a lényeg,ha a Ducatiból kihoztunk anno Olaszországban 177LE-t keréken és 146NM-t, anélkül,hogy a blokkhoz valójában hozzá sem lett nyúlva (lásd galériám),csak a szelepvezérlési időn lett finomhangolva,de azt behatóan+vezérlés "elfokolva" és ez lett az eredmény.
Akkor egy sornégyest szerinted az MV mérnökeinek nem lehet úgy finomhangolni + auspuff stb-stb ,jaa és profi kezekben,hogy ezt a teljesítményt nem lehet belőle kihozni?
Hidd el lehet.
Pici történet:
Bár autó.
Maserati Ghibli-m van,ami ugye alaphangon 330LE ( CUP változat)
Nos blokkhoz nem nyúltunk,csak a szelepvezérlési idön+vezérlés változtattunk,POP-OFF lefújó szelepek lettek cserélve 1.3bár nyomás (gyári 0.8) elektronika áthangolva,az egész összehangolva :-) és lásd 450LE lett a kicsike. Jaa 2 literes v6 blokk.
No motortuning! Se turbók csere!
1078-al sajnos nem volt alkalmam menni. A lecserélt fék biztosan jó mert a nissinnel nekem nagyon sok bajom volt. Szerintem ember nem szerelte meg tisztította annyit mint én. A láng meg a visszadurrogás megvolt az enyémnél is. A forma és a dizájn a szememben még most is az egyik legszebb. De magától a menet teljesítménytől és a megbízhatóságától nem voltam elájulva.
Nekem mindössze 3db mv f4-em volt összesen.
Az enyémen rapid bike volt, sport légszűrő, könyéktől titán bódis a végéig. Elöl -1, hátul +2.
Padon beállítva és mérve 154.8Le volt keréken.
Csak azért furcsáltam, hogy mitől lett ez 194le. Ezt egy mv-n szerintem csak motor tuningal lehet elérni. Rapiddal meg pc-vel nem.
De nem megbántani akartalak, és nem is okoskodni, hanem simán kíváncsi voltam.
Itt egy fékpadi mérés eredménye.
Mitől?.-)
Nos a rövid leírása ott van...de ez a motor Misánóban volt kint és egy hétvégi motortesztet épp ott tartó MV-Agusta csapatnál "vendégeskedett" a járgány. Ott lett rajta cserélve sok minden...lásd első fék...de ezt ugye te is tudtad gondolom,hogy ezek az évjáratok még a Nissin fékkel szereltek...
Az egész motor ott lett beállítva (motor-futómű).
A pályán tesztelve...hehe.
És azt kell mondjam jól sikerült.
A 1078 sem gyenge ugye? Főleg ha már az is megvan nyitva stb.
Nos ez megkajálja mindenestől... Ha hiszed,ha nem.
Elől ki kellett cserélni a lánckereket 15-ről- 16-ra mert folyamatosan egykeréken volt. Így már csak 3.-ig emel.:-)
De ha hallanád a hangját és azt, ahogy veszi a gázt és ahogy visszaejti...meg ahogy visszadurrog láng a 4 csövön... Nem kérdeznél ilyet.
Hidd el tudom miről beszélek,nem az első MV-m.De az első ilyen nem "normális". :-)))
Jaa és alkatrészek.
Új kupplung lamella szett
Első új munkahengerek (NISSIN)
Stb.
194le? ? ?
Mitől lett ennyi?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mv_agusta/mv_agusta_f4_1000_r-6425551


Ha valakit érdekel...
Lapozzál kicsit vissza felé és meglátod. Bár az utcát és a normális használatot egész jól bírja.
Mi baja van az eredetinek,azon kívül hogy rohadtul nehéz ?
Na már csak egy jó tartós blokk hiányzik a vázból.
Nagy vonalakban :)
Igen..felfoghatjuk így is..:)
És akkor most Te egy replika R-t csináltál a mocidból?
Itt most éppen a lepkéket világítottam meg..:) az oka annak hogy miért van ennyire megbontva a gép az azért van mert újra lett fújva az egész váz..és köztudott hogy az Agusta csak R-verziókhoz vagy egy utolsó széria motorhoz használ piros vázat..
Mit csinálsz azzal a szegény motorral?
És mi van a kezedben?