Szia,
nekem 910 van. Volt hasonló gondom, amikor nyitott Arrow volt rajta. Ők sokat segítettek/javítottak rajta: http://www.dynojet.hu/
Optimalizálás után ezek a váratlan leállások megszűntek.
(Az igazi megoldás viszont a gyári rendszer visszarakása volt, természetesen ismételt optimalizálással.)
Mv Agusta Brutale 989r motorom van. Találkozott már valaki olyan problémával, hogy van mikor megállok pl. egy piroslámpánál, kirakom üresbe és leáll.? Utána ha indítom azonnal indul. Mi lehet a probléma ?
Sziasztok! Találkozott már esetleg valaki ilyennel?
Téli leállás után indítani szerettem volna de kettőt hajtott és vége az aksinak! Kicseréltek új zselésre azóta se kép se hang! Gyújtásra adáskor semmi! Mi lehet? Valami biztosíték?
Sziasztok! MV Agusta Brutale 920rr-re tudtok esetleg lábtartóra olyan alternatívát, ami gumis, nem a gyári fém? Nem tudom, hogy melyik más motoré lehet esetleg kompatibilis vele.
Sziasztok!
Brutale megmaradt alkatrészek eladók lámpa, kormány, sport kipufogó rendszer +eprom, csavarok ,+ sokminden érdelkődjetek , a motoromhoz vettem hogy legyen donor de eladtam a mocit így megmaradt.
Szia! Nekem 101-102 körül bekapcsol és visszahűti kb. 92-re. Sajnos úgy tudom hogy a vízpumpa és a hőgomba is sűrűn "eldobhatja a bicskát" az MV-nél. Állítólag lehet is kapni hozzájuk megnövelt teljesítményű (gondolom sűrűbb vagy más lapátszögű?) vízpumpát, sok olasz hirdetésben láttam már olyan leírást, amiben a hűtési problémák ilyen orvoslását taglalják (náluk ugye alapból melegebb van, ott méginkább jelentkezik a gond).
Szia! Csatlakozom ZGergo-höz! Azt nem tudom hány fokosnak kell lennie a kerékagynak (nyilván van valamiféle üzemi meleg hőmérséklete), de az biztos hogy -alultervezés miatt-olyan 15-25E km körül jellemzően beadja a kulcsot a csapágy. Nekem is volt cserélve, sőt én még a hátsó lengővilla forgópontjaiban is mindent kicseréltettem. A hibajelenség oldalsztenderre megbillentett motornál a hátsó keréknél érződő oldalirányú kottyanás volt (ha egy másik ember közben hátulról "rángatta" a levegőben levő kereket). Egy másik ismerősömnek menet közben szállt el a hátsó csapágya, majdnem becsuklott alatta a motor hátsó kereke (blokkolt!), úgyhogy nem játék! Állítólag gyárilag ajánlott néhány ezer km-ként zsírozni, valamint óvni kell a gőzborotvás közvetlen mosástól az agy-részt, mert kimossa belőle a zsírt.
Szia!
Valamennyire melegszik, de a hátsó kerkagycsapágy az egyik típushíbája az MV-nek. Ami fontos, hogy a lengővillán a két csavart, ami a kerékagy házat fogja be gyári előírt nyomatékkal húzd meg, illetve 1-2 évente érdemes szétszedni, ellenőrizni a csapágyakat és újra zsírozni őket, ha rendben vannak.
Valamennyire melegszik, amíg nem túlzottan meleg, illetve nem érzel rendellenességet a kerék forgatása köben (pl. finom megakadást, ropogást), addig valószínűleg nincs gond..
Az enyémen garanciában cserélték a komplett kerékagyat, ennek ellenére az előző tulajnál valószínűleg a gumicsere során széttépték a lengővillán a kerékagyat befogó csavarokat, ami miatt sérült a csapágy és menet közben széthullott. Szerencsére pont akkor értem lakott területre, így viszonylag kis sebességnél történt.és nem szorult meg a kerék, de olvastam külföldi fórumon olyan esetet, amikor blokkolt menet közben a hátsó kerék és dobta az ember a vasat.
Sziasztok! MV Brutale 120 fokos víznél kapcsol be és 106 foknál kapcsol ki a ventilátor. Másnál is ez a jelenség? Normális ez az érték? Nem régen van nálam a motor,nincs tapasztalat. Köszönöm.
Gyári rendszer van rajta teljesen.
nekem 910 van. Volt hasonló gondom, amikor nyitott Arrow volt rajta. Ők sokat segítettek/javítottak rajta:
http://www.dynojet.hu/
Optimalizálás után ezek a váratlan leállások megszűntek.
(Az igazi megoldás viszont a gyári rendszer visszarakása volt, természetesen ismételt optimalizálással.)
Mv Agusta Brutale 989r motorom van. Találkozott már valaki olyan problémával, hogy van mikor megállok pl. egy piroslámpánál, kirakom üresbe és leáll.? Utána ha indítom azonnal indul. Mi lehet a probléma ?
Téli leállás után indítani szerettem volna de kettőt hajtott és vége az aksinak! Kicseréltek új zselésre azóta se kép se hang! Gyújtásra adáskor semmi! Mi lehet? Valami biztosíték?
Brutale megmaradt alkatrészek eladók lámpa, kormány, sport kipufogó rendszer +eprom, csavarok ,+ sokminden érdelkődjetek , a motoromhoz vettem hogy legyen donor de eladtam a mocit így megmaradt.
Van Brutale-hoz koplett rendszerem Egrus dobbal, eprommal + egy csomó pótalkatrész ha érdekel a számom 709418006 Zsolt
Valamennyire melegszik, de a hátsó kerkagycsapágy az egyik típushíbája az MV-nek. Ami fontos, hogy a lengővillán a két csavart, ami a kerékagy házat fogja be gyári előírt nyomatékkal húzd meg, illetve 1-2 évente érdemes szétszedni, ellenőrizni a csapágyakat és újra zsírozni őket, ha rendben vannak.
Valamennyire melegszik, amíg nem túlzottan meleg, illetve nem érzel rendellenességet a kerék forgatása köben (pl. finom megakadást, ropogást), addig valószínűleg nincs gond..
Az enyémen garanciában cserélték a komplett kerékagyat, ennek ellenére az előző tulajnál valószínűleg a gumicsere során széttépték a lengővillán a kerékagyat befogó csavarokat, ami miatt sérült a csapágy és menet közben széthullott. Szerencsére pont akkor értem lakott területre, így viszonylag kis sebességnél történt.és nem szorult meg a kerék, de olvastam külföldi fórumon olyan esetet, amikor blokkolt menet közben a hátsó kerék és dobta az ember a vasat.