Még garis neem!
A benzin meg had csöpögjön, most úgyis drágább
Az index lehet a dőléstől törött le vagy csak a motor mosásnál
egyszerűen letörölgetted róla
Szerintem egy hasonló korú, árú kawa állapota detto
De majd kipofozod és akkor tuti lesz! A fejidomtartót a tank
után már egyszerűbb lefújni kérd meg a májeres festőművész Tomatót
Vagy ha maradt Lecsonak oan Honda ződ sztem ő is lekeni neked
Vannak akiknek nagyobb a baja nálad ....itt egy példa........ez a Győri kollégám keze miután forgó lánc és lánckeréknél ronggyal tisztította a láncot..... ....SZÓVAL ÖRÜLJ ÉS LÉGY VIDÁM
Én meg egy Kawával fürödtem be- rémálom volt- cca a motorárárát elbuktam csak annyit kaptam érte amennyit ráköltöttem!Szerintem bármely márkánál előfordul az ilyesmi.
Nem kell mindjárt kétségbe esni, ha egy kicsit betegeskedik a moci Ha benzin akkor tényleg nem nagy ügy lehet hogy szétcsuszott a benzincső. Az meg hogy az indexből elveszett a csavar az a legjobb családba is előfordul! A csavarok elég potyogós dolgok! Egy kis rozsda,-gondolom a fejidom tartojám meg hamar orvosolható- egy kis smirgli meg körömlakk és máris egyedi a géped- szoval attol nem fog összerogyni!
Na jó, a motoromból most van elegem
Folyik belőle a benzin.... elég sok kifolyt belőle, és ott sárgállik a blokk oldalán
na, ez mitől lehet?
Ja, és akkor arról még nem is beszéltem, hogy a bal első indexem csak úgy kipottyant a helyéről, és a drótján csüng lefele... A fejidom szélei mintha korhadnának...
Mennyit adnak egy bontóban ezért az ócsakavasért???????
E-ring után hova mentek?
Este 8ig dolgozok (egyenlőre esélyem sincs a hamarabbi eljövetelre), de 8 után ha mentek valahova, oda tudnék csatlakozni...elméletileg...
Miért???
Csak a fejben kell eldönteni hogy mit csinálsz
Az R1 csak autópályára meg a H-ringre jó?? ..szerintem nem .....persze nekem "csak" egy FZS 1000 van és élvezem úgy a H-ringet mint az E-ringet
Na, én felhívtam Kozmaxot. A füst azért lehetttt me rátettem a szívatót...
Na ez egy dolog, de az hogy ráhúzom a gázt, az már nem ideális.
Most lemegyek, megnézem Picurkát, hogy müxik-e. Max. kicsit több ideig melegítem a motort, mielőtt elindulnék...
Ja a mosdás után mentem vele, ment mint a veszett egér Létfontosságú "szervéhez" nem nyúltam
JAJAJAJAJAJ.............már magyarázza a bizonyítványát
Természetesen senki nem várja el tőlled hogy hogy 1.30-s időket körözz. Főleg hogy nem voltál még sose. És nem leszel feltartó . Ezt felejtsétek el. Aki gyorsabb az kikerül és kész. Annak örülnék ha Kozmax felépülne és megmutatná neked is a pályát. Mert ha én mutatom akkor "csak" úgy fogsz menni mint Karmi (1.31)
A benzin meg had csöpögjön, most úgyis drágább
Az index lehet a dőléstől törött le vagy csak a motor mosásnál
egyszerűen letörölgetted róla
Szerintem egy hasonló korú, árú kawa állapota detto
De majd kipofozod és akkor tuti lesz! A fejidomtartót a tank
után már egyszerűbb lefújni kérd meg a májeres festőművész Tomatót
Vagy ha maradt Lecsonak oan Honda ződ sztem ő is lekeni neked