Tegnap éjszaka hány fok lehetett?! Délután szép napsütésben átmentem Hartára, ami kb. 70km, de csak 11-kor jöttem haza. Bakker, beálltam egy kamcsi mögé és 80-nal bandukoltam hazáig. Ha nincs markolatfűtés, biztos odafagyott volna a mancsom. Az egész motort sajna nem lehetett fűteni, így a barátnőmre hárult a kiolvasztási szerepkör... még jó, hogy szereti a Calippo-t!
Kawagirl, ha belekontárkodhatok... én is most csinálom a jogsit, és elsőnek vettem egy alighasznált ( khm ) ZZR250-et, de van még egy pár a neten, szerintem nézz körbe, és első motorként ne vegyél új gépet drágán, úgyis eldobod (én is el fogom majd....)
CRB nagy hasalós, és 19k-et pörög, jóeséllyel szanaszét van hajtva az összes. Sztm a kicsi idomos gépekből a ZZR a legszebb, és 1988 óta nem változtattak a designját, olyan már lassan, mint a Bogár :)
Ha már használt, akkor azt mondaném, hogy az én első nagy motor-szerelmem a 400-as Bandit volt, a Vétekes! Feketében, pirosra festett blokkfedéllel... ahhhh az is 20ezerig vagy meddig pörög, és megy mint a fene! Csak hát nem idomos, tudom...
De ha megteheted sztem vegyél újat... vagy legalábbis ne ilyen régebbi, és főleg ne japó belpiacos verdát, mert aztán sírás lesz a vége, ha beüt a szar, és kéne az alkatrész .
Ha azt mondod, gyakorló motor kéne, idomos, akkor CBR 125R tökéletes (könnyű, sportos, megtanulhatod a kanyarívet, stb.), vagy a Hyosung 250-es V2-ese... az se csúnya, és az is egész olcsó, amennyire tudom. És gyakorlatilag egy Suzuki az egész, csak olcsóbban. Eddig jókat hallottam róla.
Legfeljebb HondaBéb vagy Hyo-csajszi leszel!
Előttem már le merték írni ennek a mocinak (GS500) a nevét, remélem a többiek nem köveznek meg, de:
Ilyen motoron vizsgáztam rutinin. Simson után kb 10 perc alatt megbarátkoztam vele, és a rutinpálya csiki-csuki vonalvezetéséhez ideális volt. Nyugodt, kiegyensúlyozott moci, ideális kezdőgép.
kellene egy ember, ki Jabot megkúrja!
Jó lesz az, meglásd! Állj neki spórolni!!!
Tegnap éjszaka hány fok lehetett?! Délután szép napsütésben átmentem Hartára, ami kb. 70km, de csak 11-kor jöttem haza. Bakker, beálltam egy kamcsi mögé és 80-nal bandukoltam hazáig. Ha nincs markolatfűtés, biztos odafagyott volna a mancsom. Az egész motort sajna nem lehetett fűteni, így a barátnőmre hárult a kiolvasztási szerepkör... még jó, hogy szereti a Calippo-t!
jó reggelt
CRB nagy hasalós, és 19k-et pörög, jóeséllyel szanaszét van hajtva az összes. Sztm a kicsi idomos gépekből a ZZR a legszebb, és 1988 óta nem változtattak a designját, olyan már lassan, mint a Bogár :)
Hát ezek a képek... Kéneeee
ez persze nem jelenti azt, hogy nem imádom a vadállat(ocska) CBF-emet, amivel majdnem mindenkit lealázok!
De ha megteheted sztem vegyél újat... vagy legalábbis ne ilyen régebbi, és főleg ne japó belpiacos verdát, mert aztán sírás lesz a vége, ha beüt a szar, és kéne az alkatrész .
Ha azt mondod, gyakorló motor kéne, idomos, akkor CBR 125R tökéletes (könnyű, sportos, megtanulhatod a kanyarívet, stb.), vagy a Hyosung 250-es V2-ese... az se csúnya, és az is egész olcsó, amennyire tudom. És gyakorlatilag egy Suzuki az egész, csak olcsóbban. Eddig jókat hallottam róla.
Legfeljebb HondaBéb vagy Hyo-csajszi leszel!
De nekem most sokkal jobban tetszik.......komolyan (mert egyedi)
Holnap veszek orvosi gumikesztyűt. Csak nem ázik át
JÓCCCAKÁT!!!
Kawanyu. Leviszem. Remélem Te is sokat tanulsz belőlle
Előttem már le merték írni ennek a mocinak (GS500) a nevét, remélem a többiek nem köveznek meg, de:
Ilyen motoron vizsgáztam rutinin. Simson után kb 10 perc alatt megbarátkoztam vele, és a rutinpálya csiki-csuki vonalvezetéséhez ideális volt. Nyugodt, kiegyensúlyozott moci, ideális kezdőgép.
Bocs, márkatársaim