natehát: a dugó oldalán olyasmi a gyűrű,mint az olajáteresztő gyűrűk a hagyományos motoroknál:több darabból van(3),középen egy hullámos lemez feszíti a tömítőélet a falhoz.ez alulról a dugóhoronyban ki van hézagolva.Nagyon bonyolult és időigényes ezeket frankón összerakni!
Azért nem hódított teret,mert a beömlőnyílás és kipunyílás a csúszófelületen volt régen(rx7),most (rx8)viszont oldalról csatlakozik(mint a trabin ),és így a tömítőél nem tud elakadni benne,és nem cseszi szét a futófelületet.A tömítőél valami spec.kerámiás cuccból van.
Ha látsz egy ilyen motort szétszedve,arra gondolsz,hogy a kiba...tt sárgák,tuti a földönkívülől származnak!!! Iszonyat mérnöki és technikusi meló egy ilyet összehozni!
de, de én már olvastam.
nekem is, neki kellene fognom egy VFR minösitésnek, csak nem tudom, hogy hány karaktert lehet beirni, hogy a sok jo tulajdonságot és pozitivumot felsoroljam
gondolom jövöhéten végig ülöd mindkettöt.
Igazából még nem akarom lecserélni Kékbálnát 2-3 évig, és igazából az FZ1 jobban teccik, de ki tudja.
Azért nem hódított teret,mert a beömlőnyílás és kipunyílás a csúszófelületen volt régen(rx7),most (rx8)viszont oldalról csatlakozik(mint a trabin ),és így a tömítőél nem tud elakadni benne,és nem cseszi szét a futófelületet.A tömítőél valami spec.kerámiás cuccból van.
Ha látsz egy ilyen motort szétszedve,arra gondolsz,hogy a kiba...tt sárgák,tuti a földönkívülől származnak!!! Iszonyat mérnöki és technikusi meló egy ilyet összehozni!
nekem is, neki kellene fognom egy VFR minösitésnek, csak nem tudom, hogy hány karaktert lehet beirni, hogy a sok jo tulajdonságot és pozitivumot felsoroljam