Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ja......zárásig ott leszünk...és onnan megyünk a KlubGyűlésre
Olyat vegyél ami NEKED tetszik......soha ne halgass másra (legalább is a szépség megitélésében)
Persze, akkor inkább megveszem Kornytól a teszt FZ1-et...
hirtelen, de nagy CB Fan lettél? mi van az XX-el????

gondolom jövöhéten végig ülöd mindkettöt.
nem röhögni
2.5 milla a kikiáltási ár
Most olvastam...."4 XL"
...

Igazából még nem akarom lecserélni Kékbálnát 2-3 évig, és igazából az FZ1 jobban teccik, de ki tudja.
vagy licitálhattok rá
csak beszámítással cserélek v. ha eladtam
a 3 elöl lefelejtetted az 1-est
Megveszi Lumbergh!!!!
hát azért mert a 10-est, a CB 1300-ra tartogatom
És az FZS-sel mi lesz?
Meglepett, hogy kényelemre csak 9-et adtál.
Bering
az egy napi hideg élelmet kihagytad netévesszük szem elöl, hogy ki gondolkozik ilyen masinán
Általában 2000 vagy 4000 karakter egy szöveges mező.
1----től 10---ig....tehát a VFR 3-as
natehát: a dugó oldalán olyasmi a gyűrű,mint az olajáteresztő gyűrűk a hagyományos motoroknál:több darabból van(3),középen egy hullámos lemez feszíti a tömítőélet a falhoz.ez alulról a dugóhoronyban ki van hézagolva.Nagyon bonyolult és időigényes ezeket frankón összerakni!
Azért nem hódított teret,mert a beömlőnyílás és kipunyílás a csúszófelületen volt régen(rx7),most (rx8)viszont oldalról csatlakozik(mint a trabin ),és így a tömítőél nem tud elakadni benne,és nem cseszi szét a futófelületet.A tömítőél valami spec.kerámiás cuccból van.
Ha látsz egy ilyen motort szétszedve,arra gondolsz,hogy a kiba...tt sárgák,tuti a földönkívülől származnak!!! Iszonyat mérnöki és technikusi meló egy ilyet összehozni!
ránézésre jó, de én igazából nem néztem az állapotát
És Te.......nem akarsz BONCOLGATNI???
de, de én már olvastam.
nekem is, neki kellene fognom egy VFR minösitésnek, csak nem tudom, hogy hány karaktert lehet beirni, hogy a sok jo tulajdonságot és pozitivumot felsoroljam
Azé" Roli régi vifferéhez kellett a szerszámkészlet.