Amennyiben azt a keskeny zig-zagot a Mariana-árok gödreivel, a Himalájányi zúzalékával meg a beláthatatlan kanyarjaival országútnak lehet nevezni.
Jó volt az első lepencei gurulás, sokáig emlékezni fogok rá, de a Mátra azért jobban tecc.
Ráadásul ez annyira bosszantott, hogy már majdnem elkezdtem hirdetni a mocimat( még egy éves sincsen, csak 16000 van benne), gondoltam, akkor veszek én is egy 990-est, de amit hallok a megbízhatóságáról..............és azért ez a V2 mégsem egy duruzsló sor 4, beszélhet nekem bárki, mindkettővel sok-sok km-t megtettem, mégis a sor 4 finomsága a lenyűgöző.
Na ezért keresek én olyan emberkéket, akikkel összemérhetem, hogy tényleg tudás-beli problémák vagy a motor adta lehetőségek határai a fejlődésemnek?
Az euroringren egy supermotoval és egy másik pasi egy MZ-vel úgy lealázott minden sportgépet, hogy azt mutogatni kéne;))))
Sajnos ez tényleg igy van sokkal könnyebb egy ilyen endurót megmotorozni egy bizonyos tempoig mint egy sporgépet
A másik nagy probléma hogy ezeken a redvás harckocsicsapda toldozott- fotozott,mostmármindenholfizetnikellérte Magyar utakon esélyünk sincs egy varaderó vagy egy edvencsörrel szemben
Még egy gondolat, az előbb említettekhez. A barátaim KTM Adventure-rel olyat gurulnak, hogy Visegrádról le vagy fel képtelen vagyok Őket lehagyni és azzal cikiznek, hogy mi a fenének ez a sok lóerő, minek sportmotor, ha nem tudok gyorsabban menni, miközben a mocskok tök kényelmesen csak karcolják a nem is tudom mijüket, mert a lábtartókon már régen túl vannak. Eddig egyszer ment el mellettük egyetlen sportgép, sajnos akkor én pont nem voltam ott, de állítólag minden kanyarban teljesen lefektette a gépet, amire én azt mondom, hogy utcán ennyire ledönteni nekem még volna mit tanulni
Hozzáteszem, hogy pályán nekem sem a térdkoptató letétele a kihívás, na de Visegrádon????
Nem merném elkiabálni, de idén van rá esélye. Nagyon fogok neki drukkolni.
Az előző hozzászólásodra: nem emlékszem, hogy mikor együtt mentünk, valamikor is lemaradtál volna jókat mentünk mindig
Bantol: a mi túráinknak nem a száguldozás, inkább a jó kis kanyarok vadászata a célja.
Lehetőleg kerüljük az autópályát, inkább a szerpentineken éljük ki magunkat.
Írtad itt a 160-at, azzal már semi gond nincs, amikor gurulni szoktunk, van egy-két KTM Adventure is a csapatban, akiknek gazdái igazán jó motorosok és amikor éppen olyan a kedvük, megsajnálnak, akkor hajlandóak erre a tempóra váltani és végre mehetek egy kicsit;)
A kép ill. a személyes infó a reg.lapra vonatkozott, ami az ittlévők legnagyobb részénél kitöltött.
Ez egyfajta feltétele az egyenrangú kommunikációnak...
Nagyon szívesen, köszönöm az ajánlatot, úgysem motoroztam még FJ-sekkel!!! A másik gondolatoddal abszolút egyetértek!!! A lényeg, nekem sem a nyél gáz mindenütt! Városban pl. halálra idegesít, ha mások barom viselkedése miatt mindenkit utálnak a lakók és ahelyett, hogy átgurulnának normálisan, sokan éppen ott szaggatják a gázt hangos dobokkal. Amikor meg kimegyünk a városból, akkor nem is tudom mire rángatták magukat, egy normálisat kanyarodni sem tudnak. Tisztelet a kivételnek;)
Mondjuk a 130 fölötti átlag elég kajak de tényleg kellemetlen tud lenni egy 80-nas tempo,és nem is a 80 nal van a gond,hanem hogy lakott területen mondjuk betartom hogy ésszel megyek viszont utánna meg nyél,és ott maradnak le igazán a csoperes enduris haverok és nem is érnek utol.
Viszont ez az fjr igazi elönye hogy 80-nál is ugyanolyan kényelmes mint 260-nál,és a mátrában sem maradok vele szégyenben
Persze van egy két elvetemült haverom akikkel előremegyünk ha olyan van,de ha gondolod motorozunk egyszer eggyütt és meglátod hogy fexik é a tempó
Jó volt az első lepencei gurulás, sokáig emlékezni fogok rá, de a Mátra azért jobban tecc.