Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amennyiben azt a keskeny zig-zagot a Mariana-árok gödreivel, a Himalájányi zúzalékával meg a beláthatatlan kanyarjaival országútnak lehet nevezni.
Jó volt az első lepencei gurulás, sokáig emlékezni fogok rá, de a Mátra azért jobban tecc.
Véleményem szerint nem Visegrádon kell lekoptatni a lábtartót

Tavaly, épp ott esett egy kedves motoros barátom egy útsüllyedés miatt, ami egy kanyarbejárati íven volt (van).

Országúton kell egy kis tartalékot hagyni.
Ráadásul ez annyira bosszantott, hogy már majdnem elkezdtem hirdetni a mocimat( még egy éves sincsen, csak 16000 van benne), gondoltam, akkor veszek én is egy 990-est, de amit hallok a megbízhatóságáról..............és azért ez a V2 mégsem egy duruzsló sor 4, beszélhet nekem bárki, mindkettővel sok-sok km-t megtettem, mégis a sor 4 finomsága a lenyűgöző.

Na ezért keresek én olyan emberkéket, akikkel összemérhetem, hogy tényleg tudás-beli problémák vagy a motor adta lehetőségek határai a fejlődésemnek?
Az euroringren egy supermotoval és egy másik pasi egy MZ-vel úgy lealázott minden sportgépet, hogy azt mutogatni kéne;))))
Sajnos ez tényleg igy van sokkal könnyebb egy ilyen endurót megmotorozni egy bizonyos tempoig mint egy sporgépet
A másik nagy probléma hogy ezeken a redvás harckocsicsapda toldozott- fotozott,mostmármindenholfizetnikellérte Magyar utakon esélyünk sincs egy varaderó vagy egy edvencsörrel szemben
Háááááát igen. Jó lenne már menni.

Eszembe jutott, amikor Kozmax azt mondta: "10-15 fok? Majd tavasszal azt mondon, végre milyen meleg van..."
Még egy gondolat, az előbb említettekhez. A barátaim KTM Adventure-rel olyat gurulnak, hogy Visegrádról le vagy fel képtelen vagyok Őket lehagyni és azzal cikiznek, hogy mi a fenének ez a sok lóerő, minek sportmotor, ha nem tudok gyorsabban menni, miközben a mocskok tök kényelmesen csak karcolják a nem is tudom mijüket, mert a lábtartókon már régen túl vannak. Eddig egyszer ment el mellettük egyetlen sportgép, sajnos akkor én pont nem voltam ott, de állítólag minden kanyarban teljesen lefektette a gépet, amire én azt mondom, hogy utcán ennyire ledönteni nekem még volna mit tanulni

Hozzáteszem, hogy pályán nekem sem a térdkoptató letétele a kihívás, na de Visegrádon????
Vagy a száguldozás a kanyarban
Általában én maradok le
Szia!

Nem merném elkiabálni, de idén van rá esélye. Nagyon fogok neki drukkolni.

Az előző hozzászólásodra: nem emlékszem, hogy mikor együtt mentünk, valamikor is lemaradtál volna jókat mentünk mindig

Bantol: a mi túráinknak nem a száguldozás, inkább a jó kis kanyarok vadászata a célja.
Lehetőleg kerüljük az autópályát, inkább a szerpentineken éljük ki magunkat.

De jó lenne már menni
Magyarokat nem na"on hallgatok.

Illetve hallgatok, de az teljesen más kategória (Öröm, Másfél, etc... ).
Nincsen neked meg ez a szám? Kicsit rockos, de nem az a stilus, amit szeretsz: Ágnes- Ígéret
Nem tudom letölteni dc-ről
Szia Karmi!

Na végre, úgy tűnik Talma végre megszerzi az első világbajnoki címünket.
Bah, én vagyok a leglassabb a csapatban , és ez a 160 max, amíg eljutunk a kanyarokig, ott azért nincs ekkora tempó. Már akinek.
Szép jó estét!

Talmácsi
Írtad itt a 160-at, azzal már semi gond nincs, amikor gurulni szoktunk, van egy-két KTM Adventure is a csapatban, akiknek gazdái igazán jó motorosok és amikor éppen olyan a kedvük, megsajnálnak, akkor hajlandóak erre a tempóra váltani és végre mehetek egy kicsit;)
Thx!
ok jogos, fel is fogom tölteni pill.
A kép ill. a személyes infó a reg.lapra vonatkozott, ami az ittlévők legnagyobb részénél kitöltött.
Ez egyfajta feltétele az egyenrangú kommunikációnak...
köszi a tanácsot meg is fogom majd nézni
Nagyon szívesen, köszönöm az ajánlatot, úgysem motoroztam még FJ-sekkel!!! A másik gondolatoddal abszolút egyetértek!!! A lényeg, nekem sem a nyél gáz mindenütt! Városban pl. halálra idegesít, ha mások barom viselkedése miatt mindenkit utálnak a lakók és ahelyett, hogy átgurulnának normálisan, sokan éppen ott szaggatják a gázt hangos dobokkal. Amikor meg kimegyünk a városból, akkor nem is tudom mire rángatták magukat, egy normálisat kanyarodni sem tudnak. Tisztelet a kivételnek;)
A motorosok.hu-n vannak jó sportmotorosok, akik utcán is mennek
Szerintem nézz ot is körül
igen, azzal nincs is gond, vannak pályás barátaim, de Ők olyan "elvetemültek, hogy utcán már nem is mennek, pont ezért keresek egy kis csapatot.

A Hungaroringen és az Euroringen is szoktam menni, de ettől még nagyon szeretek gyorsan, ritmusosan túrázgatni.
Mondjuk a 130 fölötti átlag elég kajak de tényleg kellemetlen tud lenni egy 80-nas tempo,és nem is a 80 nal van a gond,hanem hogy lakott területen mondjuk betartom hogy ésszel megyek viszont utánna meg nyél,és ott maradnak le igazán a csoperes enduris haverok és nem is érnek utol.
Viszont ez az fjr igazi elönye hogy 80-nál is ugyanolyan kényelmes mint 260-nál,és a mátrában sem maradok vele szégyenben
Persze van egy két elvetemült haverom akikkel előremegyünk ha olyan van,de ha gondolod motorozunk egyszer eggyütt és meglátod hogy fexik é a tempó
Esetleg mit szólnál a pályázáshoz?
ott is tudsz szélsebesen száguldani a paripával