Helló!
A 400-as zxr 14500-at pörög, a 250-es zxr pörög 19000-et.
Ha valaki tudja milyen méretű a zxr250 92-ő utáni moci első-hátsó gumija!
Előre is köszi a segítséget!
Nem ismerem a két motort azért gondoltam ezt. Nekem azt mondják 4t általában alacsonyabb fordulaton is jól húz persze ez típusfüggő. Bandit 250(4t) is 10000után húz(ilyet szeretnék Én ) de pl honda cbf 250(4t) már kis fordulaton is jól húz.
MIért ne lehetne jó hangja egy 250es 2üteműnek.... én az rs 250mellett teszem le a voksom... nem hallottam még miyen a hangja, de azt mondják sikitos és jó:)
Nekem még nincs nagymotorom(lesz) de én a 4ütemre szavazom. 2 ütem nekem nagyon pörgős és több törődést kíván meg. 4ütem alacsony fordulaton is jól húz és a hangja...
Kiváncsi lennétek mi a véleményetek a 250-es kétüteműekről? Most egy 125-ös apriliám van és nemtudom mit lenne jobb venni 400 4t-t vagy 250 2t-t teljesítményben közel állnak egymáshoz. Ti mit gondoltok megbízhatóság, teljesítmény, fenntartás, ár viszonylatban melyik a jobb ?
hát nem tom.... én beszéltem még anno, hogy az Akorl-al 600as sportgépet miyen eséllyes lehet vezetni. annyit mondott benzinnel megy és nem jogsival, és ha van eszed szerintem nem lehet gond még nagyobb motorral sem. feltéve, ha meg tudod tartani, mert azok már súlyosabbak. ha meg száguldozni akarsz ott a 250es aprilia:) én is azt néztem most ki:) használtan kb annyiért kapsz mint ezeket ujonnan.
ja és a cbf biztos, hogy nem megy annyit mint a gs, sztem 140-160
Nekem nemsokára meglesz az A "korl." jogsi és ez a motor is benne van az esélyesek sorában
Suzuki Bandit 250 a másik nagy esélyes. 42Le és 180-190 a vége ami nekem nem fonots és nem is használnám ki. Kiváncsi lettem volna mit tud a honda cbf250 21Le mert a Bandit kezdésnek lehet hogy erős lenne.
hát én bírom Gyorsulás jó, bár nem mértem adatokat, de kellemes elég erő van mindenhol, én nem is gondoltam volna. sőt egész nagymotor kinézete van, meg a hangja... bár magasabb fordulatszámon eléggé nyögös, meg mintha rezonálni az egész de gondolom nem szágulozni kell... végsebet nem tudom:) de mivel semmi plexi meg iyenek 100nál már laza egyetlen ami talán nem tetszik, h az ürest rohadt nehéz megtalálni, átugrik, meg néha egyeben szar a váltó és fél percet is tökölök, hogy most mégis mi van, váltok fel le, semmi..... röviden ennyi. de ez max akkor gáz ha lefulladsz (de hát miért is fulladnál le) ha meg már ugyis hazaértél és leállítottod akkor van rá idő:) azt ne várd h kerekezni fogsz vele:) úgy viszont lehet ha kuplung be, felpörgeted, kuplung vissza
Ami egyébként még jó 250es, sokatmegyek oyannak a cbf 250-es.... nem speed moci de nagyon jó, jól gyorsul, kényelmes, de az istennek sem sikerül 1 kerékre állítani:)
Valaki kérdezte, hogy mik az adatai a 250-es Simsonak!
Mivel nem talállom az illetőtt, ide írol le! Az AWO 425 Sport és a AWO 425 Touren!
Remélem, hogy tudtam valamiben segíteni!
AWO 425 Touren
Motortípus: álló egyhengeres
Működési elv: Négyütemű (ohv)
Legnagyobb teljesítmény: 12 Le / 5500 rpm
Legnagyobb forgató nyomaték: ?
Tüzelőanyagfogyasztás: 3,3 l / 100 km
Hengerfurat: 68 mm
Dugattyűlöket: 68 mm
Lökettérfogat: 247 ccm
Kompresszióviszony: 6,7:1
Kenés: körkeringetéses karteres olajozás
Hűtés: léghűtés
Gyújtási ídőpont: 28fok (főtengelyen)
Gyújtógyertya: Isolator MC 10-14 / 225
Gyújtógyertya hézag: 0,4 mm
Porlasztó típus: BVF N22-2 (22mm torokátmérő)
Üresjárási levegőcsavar: 3-4 ford nyitva
Tűhelyzet: 4. slitz
Légszűrő: nedves légszűrő
Tengelykapcsoló: száraz, egytárcsás
Kapcsolómű kivitele: fogaskerék meghajtás
Fokozatok száma: 4
Hajtólánc: KARDÁNHAJTÁS !
Abroncsozás: 2,15 x B18
Abroncs levegőnyomása elöl: 1,6
Abroncs levegőnyomása hátul: 2,0-2,2
Rugózás elől: teleszkópvilla
Rugózás hátul: lengővilla teleszkóprugóval
Csillapítás elöl: hidraulikus
Csillapítás hátul: hidraulikus
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 16 l (2 l res)
Olajmennyiség a hajtóműben: 1,1 l
Olajfajta: minőségi olaj
Olajmennyiség a teleszkópvillában: 0,075 L
Olajfajta: lökésgátló olaj
Üressúly: 156 kg
Hasznossúly: 320 kg
Legnagyobb megengedett sebesség: 103 km/h
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: ?
AWO 425 Sport
Motortípus: álló egyhengeres
Működési elv: Négyütemű (ohv)
Legnagyobb teljesítmény: 14-15,5 Le / 6300 rpm
Legnagyobb forgató nyomaték: ?
Tüzelőanyagfogyasztás: 3,7 l / 100 km
Hengerfurat: 68 mm
Dugattyűlöket: 68 mm
Lökettérfogat: 247 ccm
Kompresszióviszony: 7,2:1
Kenés: körkeringetéses karteres olajozás
Hűtés: léghűtés
Gyújtási ídőpont: 28fok (főtengelyen)
Gyújtógyertya: Isolator MC 10-14 / 240
Gyújtógyertya hézag: 0,4 mm
Porlasztó típus: BVF N261-1 (25,5mm torokátmérő)
Üresjárási levegőcsavar: 3-4 ford nyitva
Tűhelyzet: 4. slitz
Légszűrő: nedves légszűrő
Tengelykapcsoló: száraz, egytárcsás
Kapcsolómű kivitele: fogaskerék meghajtás
Fokozatok száma: 4
Hajtólánc: KARDÁNHAJTÁS !
Abroncsozás: 2,15 x B18
Abroncs levegőnyomása elöl: 1,6
Abroncs levegőnyomása hátul: 2,0-2,2
Rugózás elől: teleszkópvilla
Rugózás hátul: lengővilla teleszkóprugóval
Csillapítás elöl: hidraulikus
Csillapítás hátul: hidraulikus
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 16 l (2 l res)
Olajmennyiség a hajtóműben: 1,1 l
Olajfajta: minőségi olaj
Olajmennyiség a teleszkópvillában: 0,075 L
Olajfajta: lökésgátló olaj
Üressúly: 156 kg
Hasznossúly: 320 kg
Legnagyobb megengedett sebesség: 110 km/h
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: ?
Ja és skacok szabaditsatok meg az Aprilia RS 125 öm től jó motor jó álapotban de nem lesz pénzem másikat venni ha nem tom eladni ha tudtok vlakit akinek kell szóljatok please. ha kell róla kép szóljatokshox@citromail.hu
idítás: berúgókar?????????????????????????????
az rs-t be kell rúgnimint egy mz-t????
egéybként van benne annyi paci, hogy kikapja 1 kerékr?
A 400-as zxr 14500-at pörög, a 250-es zxr pörög 19000-et.
Ha valaki tudja milyen méretű a zxr250 92-ő utáni moci első-hátsó gumija!
Előre is köszi a segítséget!
Himi a 400 as ZXR ha jól tudom 19000-et pörög rs250 meg max 13000-et tehát nem pörgősebb a 2t. Az viszont igaz hogy sokkal szervízigényesebb.
Persze ez csak vélemény
Kiváncsi lennétek mi a véleményetek a 250-es kétüteműekről? Most egy 125-ös apriliám van és nemtudom mit lenne jobb venni 400 4t-t vagy 250 2t-t teljesítményben közel állnak egymáshoz. Ti mit gondoltok megbízhatóság, teljesítmény, fenntartás, ár viszonylatban melyik a jobb ?
ja és a cbf biztos, hogy nem megy annyit mint a gs, sztem 140-160
Nekem nemsokára meglesz az A "korl." jogsi és ez a motor is benne van az esélyesek sorában
Suzuki Bandit 250 a másik nagy esélyes. 42Le és 180-190 a vége ami nekem nem fonots és nem is használnám ki. Kiváncsi lettem volna mit tud a honda cbf250 21Le mert a Bandit kezdésnek lehet hogy erős lenne.
Vélemény?
Engem nagyon érdekelne a sbf250-es!!! Mindent tudni akarok róla(persze nem gyári adatokat) gyorsulása, 21Le? , max seb.? használhatóság?
Előre is köszike
De nem én kérdeztem. Bár én is adtam választ!
Mivel nem talállom az illetőtt, ide írol le! Az AWO 425 Sport és a AWO 425 Touren!
Remélem, hogy tudtam valamiben segíteni!
AWO 425 Touren
Motortípus: álló egyhengeres
Működési elv: Négyütemű (ohv)
Legnagyobb teljesítmény: 12 Le / 5500 rpm
Legnagyobb forgató nyomaték: ?
Tüzelőanyagfogyasztás: 3,3 l / 100 km
Hengerfurat: 68 mm
Dugattyűlöket: 68 mm
Lökettérfogat: 247 ccm
Kompresszióviszony: 6,7:1
Kenés: körkeringetéses karteres olajozás
Hűtés: léghűtés
Gyújtási ídőpont: 28fok (főtengelyen)
Gyújtógyertya: Isolator MC 10-14 / 225
Gyújtógyertya hézag: 0,4 mm
Porlasztó típus: BVF N22-2 (22mm torokátmérő)
Üresjárási levegőcsavar: 3-4 ford nyitva
Tűhelyzet: 4. slitz
Légszűrő: nedves légszűrő
Tengelykapcsoló: száraz, egytárcsás
Kapcsolómű kivitele: fogaskerék meghajtás
Fokozatok száma: 4
Hajtólánc: KARDÁNHAJTÁS !
Abroncsozás: 2,15 x B18
Abroncs levegőnyomása elöl: 1,6
Abroncs levegőnyomása hátul: 2,0-2,2
Rugózás elől: teleszkópvilla
Rugózás hátul: lengővilla teleszkóprugóval
Csillapítás elöl: hidraulikus
Csillapítás hátul: hidraulikus
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 16 l (2 l res)
Olajmennyiség a hajtóműben: 1,1 l
Olajfajta: minőségi olaj
Olajmennyiség a teleszkópvillában: 0,075 L
Olajfajta: lökésgátló olaj
Üressúly: 156 kg
Hasznossúly: 320 kg
Legnagyobb megengedett sebesség: 103 km/h
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: ?
AWO 425 Sport
Motortípus: álló egyhengeres
Működési elv: Négyütemű (ohv)
Legnagyobb teljesítmény: 14-15,5 Le / 6300 rpm
Legnagyobb forgató nyomaték: ?
Tüzelőanyagfogyasztás: 3,7 l / 100 km
Hengerfurat: 68 mm
Dugattyűlöket: 68 mm
Lökettérfogat: 247 ccm
Kompresszióviszony: 7,2:1
Kenés: körkeringetéses karteres olajozás
Hűtés: léghűtés
Gyújtási ídőpont: 28fok (főtengelyen)
Gyújtógyertya: Isolator MC 10-14 / 240
Gyújtógyertya hézag: 0,4 mm
Porlasztó típus: BVF N261-1 (25,5mm torokátmérő)
Üresjárási levegőcsavar: 3-4 ford nyitva
Tűhelyzet: 4. slitz
Légszűrő: nedves légszűrő
Tengelykapcsoló: száraz, egytárcsás
Kapcsolómű kivitele: fogaskerék meghajtás
Fokozatok száma: 4
Hajtólánc: KARDÁNHAJTÁS !
Abroncsozás: 2,15 x B18
Abroncs levegőnyomása elöl: 1,6
Abroncs levegőnyomása hátul: 2,0-2,2
Rugózás elől: teleszkópvilla
Rugózás hátul: lengővilla teleszkóprugóval
Csillapítás elöl: hidraulikus
Csillapítás hátul: hidraulikus
Tüzelőanyagtartály űrtartalma: 16 l (2 l res)
Olajmennyiség a hajtóműben: 1,1 l
Olajfajta: minőségi olaj
Olajmennyiség a teleszkópvillában: 0,075 L
Olajfajta: lökésgátló olaj
Üressúly: 156 kg
Hasznossúly: 320 kg
Legnagyobb megengedett sebesség: 110 km/h
Ülőhelyek száma: 2
Legkisebb fordulókörátmérő: ?
Én lehet, hogy tudok segíteni neked! Bár nem RR, csak 250R, de azért megy!
Ha érdekel: piatko@gmail.com, itt megbeszélhetjük!
Jó időt mindenkinek!
Shox