Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Adok az elsö gumidért egy 190/50 MEDZELER MEZ3 racing gumit.Nagyon picit középen kopot amugy 95%os újonan vetem és kb 600 km mentem vele csak azért vetten le mert ki probáltam a slicket és nálam be vált ugyhogy feleslegesé vált.Kell?
Eladó nem pályázott, nem kijárt pirelli diablo corsa 120/70/17 95%os, gyakorolatilag új első gumi. Utcára és pályára is jó. Hátsó 180-190es csere érdekel. Ár 15,000Ft seducertt@hotmail.com
Ja nem adtam meg a gumi méreteit: Első:120/70R17 Hátsó:150/70R17
Sziasztok!Van egy Honda Ntv400 Bros típusú motorom és szeretnék tavasszal új gumikat venni rá.Én a Continental road attack-ra gondoltam!Szerintetek milyen ez a gumi és illik-e erre a motorra?Max 60.e ft-ot szánok rá!Hol vegyem meg(road attack hol a legolcsóbb), vagy milyet vegyek?Minden tanácsot szívesen fogadok!Zoli
e mailre válaszolok: reeeman@freemail.hu
üdv!

vennék michelin pilot power első gumit 120/zr17 est jó állapotú érdekel ... minimum 70% os

Na beugatok én is ebbe a fórumba mert nehezen értelek meg benneteket. a slick gumi jó, a slick gumi szép, én is ezt használom. Lehet hogy szabálytalan, de ebben sem lennék biztos. ha jól belegondolok a kressz mit is ír elő? gumiméret legyen megfelelő és a mintamélység. e betü? szerintetek egy Izs gyári gumijában van?
a gumimelegítő témához pedíg csak annyi a hozzászólásom, hogy mig nekünk " utcai" motorosoknak van időnk arra hogy felmelegítsük , addíg a profiknak a rajtról indulva egyből a tökéletes "üzemi " hófokkal illik indulni.
Én se úgy gondoltam, hogy mindenki ezzel szórakozik, csak kerestek nálam gumit és csak slickek voltak,erre a srác azt mondta, h ő nem meri feltenni mert a pesti rendőrők nagyon rááltak. Valószínű az egyik haverja mondta neki, h hallotta valakitől és már túl is lett dramatizálva.
Egyszer Keszthelyen motoroztam amikor meg kellett állnom kifujni az orrom,lehúzodtam az út szélére és amikor indultam volna,már egyesben is volt a gép,becsúszott elém egy rendőrautó. Rendszám vízszintesen és sima slick elől-hátul. Az a lényeg, hogy a gumiért nem kaptam semmit, mert mondtam nekik, h én ezzel érzem magam biztonságban. A rendszámért megbüntettek. Szóval tényleg nem érdekel senkit, csak legyen jó állapotú, mintázott.
Engem csak 1* állítottak meg Pécsen egy túra alkalmával 90 km/h tempó, (mert haver új mocija bejáratós volt és persze így szabályos) a kanyargós szerpentinhez érve nem bírtam már tovább és szépen visszarúgtam 2-be aztán ami kifér felfelé......végül is nem mentem sokkal de ordított az Akra rendesen. Azóta nem is láttam rendőröket az úton.
engem még rendőr nem állított meg pesten....pedig mentem már előttük is, utánnuk is sorok közt, egyszer felhajtott rendszémmal
A slicket vagy bevállalod, vagy nem. A GSR klánból többen használják gond nélkül.
Nem foglalkozik vele senki szerintem igazán. Minta legyen rajta. Én szerintem egy vágott gumi még mindíg jobb mint egy két túra.....esőben mind csúszik. Szárazon meg ha béna vagy úgyis elesel mindegy mi van fent. Az biztos, hogy a pirelli supercorsa közútra tökéletes.
Kössz az infokat!
Amúgy körül-belül tudtam hogy készül az utcai és a vágott slick gumi, csak nem tudtam melyek a pontos ismertetőjelei
csak versenyen nincs esélyed
de fog
Upsz, úgy látszik elveszett egy post-om, sebaj leírom még egyszer ....

Szóval, a kérdésem az lenne, hogy ha én mondjuk veszek egy slick gumit (csak pályára természetesen pohi ), akkor gumimelegítőt is vennem kell, különben sosem fog rendesen tapadni?

És mi van ha egy koratavaszi vagy későőszi napon 15 fokban kezdek el karikázni vele az euroring-en, vagy esetleg egy még kisebb/lassabb pályán? Mivel nem vagyok egy Rossi gyanítom egy pár kör után kihűlne, még akkor is ha előtte fortyogósra melegítettem. Vagy tévedek?

Üdv,
/phi
Hi
Nekem is tőled van gumim
Bele van írva a gumi peremébe angolul,hogy nem közútra való. Not for speed use vagy valami ilyesmi.
Amugy ránézésre csak a trehány munkát lehet megkülönböztetni az eredetitől.
Ezt nem nagyon:
csak kiváncsiságból kérdezem h honnan a nagy tapasztalat. mert ha brian képeit megnézem vagy csak a múltját akkor szerintem nem olyasvalaki aki hülyeségeket beszélne...
Tényleg csak kiváncsiságból kérdezem.
Néztem a gumikat amiket árulsz és tényleg szépek, arányosan koptatottak egyébként!

Az egyikben gyárilag vannak kialakítva a minták, ebből adódóan szabályos és egyforma az elhelyezkedésük és a méretük. Valamint az oldalán fellelhető az E3 vagy E4 jelzés egy karikában.

A vágott slick teljesen sima futófelületű gumi, aminek a futófelületébe (és azon túl ) gumivágóval mintát vágnak. És ha nem csiszolták le, akkor a NOT FOR HIGHWAY USE felirat szerepel rajta!
Ennyi erővel aki slicket használ meg se álljon a piros lámpánál,mert lehűl az amugy is hideg gumi.
Vagy vigyenek magukkal gumimelegítőt? Ha igaz lenne a sok hülyeség amit itt olvasni, senki sem használná. Nekem miért nem csúszkál soha, ha bemelegítem? Érdekes dolog ez...
Én leírtam a személyes többéves tapasztalatomat őszintén. Nem kell kötekedni.
Tudom, sokkal jobb vétel megvenni az aránytalanul szétpályázott utcai sportgumikat 30-40 ezerért, aminek az egyik fele jobban szét van durrantva mint a másik....
Kinek nem inge, nem veszi magára.
ránézel és látod.
Amúgy hogy lehet felismerni a vágott slicket a utcai gumitól?
Akkor utcai használatra slick (vágott) nem is jó?
Uhhh. Bocsi, nem tudtam, hogy a nagy testvér mindent lát.
Jelentem az RD már rég nincs meg és azóta letettem az A-t is (PÁV-val), jófiú vagyok.
Remélem nincs harag

Nincs mit tenni, csípem a smile-ikat .

Üdv,
/phi