Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég barkács módszer, de én egy 50es endurónál azt csináltam, hogy vettem hozzá majdnem ugyanakkora gyűrűket, és szépen vizes csiszolópapirral a falmagasságán és a kerületén változtattam most páran tuti a hajukat tépik , de utána jobban ment a motor, mint azokkal a gyürükkel, amit gyártattam hozzá, ráadásul simábban beis indult
Azért egy négyütemű, meg komolyabb motorral nem játszanűm ezt el, csak leirtam mint alternativát
mi a furata, már gyártanak itthon is aránylag jó gyürüket pl belcord egerbe de a pink is forgalmaz,külön gyürüket.
Üdvözlök Mindenkit!

Én most járok ezen a fórumon először és segítségre vadászok! Arról van szó, hogy van egy épített motorom. A motor 1978-as Suzuki GS 550 alapokra lett faragva, így a blokk maga a jó öreg 4 hengeres 550-es maradt. Az építés során a volt tulaj (aki építette) felújítatta a blokkot, legalábbis részben. Hüvelyezve lett a motor, szelepszárszimmeringek, stb…., a dugó pedig vissza lett esztergálva. A probléma az volt, hogy akkoriban sem lehetett normális gyári gyűrűrt kapni hozzá és esetleg abból visszaszedni, hanem magyar anyagból utángyártott gyűrű lett beletéve. A magyar anyagnak köszönhetően a motor füstölt is mint egy kétütemű és az olajat jobban ette, mint a benzint. Egy-két hete szétszedtük és az olajlehúzó gyűrűkön látszik, hogy úgy sza*ok, ahogy vannak, de a kompresszió és olajáteresztő gyűrűre is ráférne egy csere. Egy szerelő, aki korábban a felújítást végezte már rá van állva az ügyre, hogy mi lehetne a megoldás, hátha szerezhető hozzá gyári gyűrűszett, de igyexem több irányban érdeklődni. Az igazság az, hogy lehet hozzá rendelni gyári cuccokat, de csak szettben együtt, vagyis gyűrűk+dugók+csapszeg, 150 000 Ft-ért, ami kicsit sok a motor teljes értékéhez viszonyítva. Szóval a kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek valami ötlete, hogy esetleg lehetne-e valahol gyártatni jó minőségű gyűrűket, vagy valami másik motor gyűrűi jók lennének-e bele, vagy bármi egyéb megoldás, ami nem csúszik bele 100 000 Ft-okba? Az igazság az, hogy én nem sokat értek az egészhez, csak inkább végső felhasználó vagyok, vagyis ráülök és megyek vele:)…És tényleg jól jönne valami hasznos ötlet. Ha esetleg valaki tudna valamit, azt nagyon megköszönném és még egy kérésem lenne, viszonylag ritkán jutok fórum közelbe, így ha megoldható írnátok a mail címemre….
csdani1982@freemail.hu
De persze majd igyexem nézni fórum oldalát is.!
Előre is köszönöm Segítségeteket!
Dani
Lehet-e/érdemes-e etz 250-re bukócsövet szerelni? Csökken a fogyasztása, ha a blokkot 4 üteműre cserélem?
Sziasztok!

Kromozas utan erdeklodnek,,a legjobb minosegu muhelyt keresem,,
Elore is koszi a segitseget.
Udv mindenkinek
Voltál már Kárpátia koncerten? Ott lehet ezt igazán átérezni!
Vasból is lehet építeni. Az enyém volt...
Úgy látom testvérlelkek vagyunk!
Gratula!(ha tényleg így gondolod!)
motorépítés?egy kis fém fa ,beton,ezt kellő képen ötvözni!én így építek!és okleveles építőmérnök vagyok!
A kaszát oldalra fixen nyakmagasságba kirakni!
Igaz ilyen építményünk nincs(sajna),de a többi simán menne!
Felülni rá fekete csuhába kaszával a hátamon és este motorozni a C.soron...
Ez igy van
Bocs ! Elnéztem sor 3-nak! De úgy látom ez V-8!?
Mire goldolsz?
Szeva mi ez Triumph építés?
hellóka

nemtudtok valami webshopot ahonnan redbull illetve ktm és fox meg racing matricaszettet lehet rendelni OLCSÓN?

Meg ha másvalami fincsi matricaszetteket tudtok az jó lenne :)

üdv
Sziasztók!

Mitt szóltok hozá?
Hali!
Az attól függ?!Milyen géped van?Konkrétan NSR-re tudom az új ára dugóval csapszeg meg a többi sallangal együtt kb:120-140 ezer
Jó estét!
Szerintetek mennyibe kerülhet egy Polini 160ccm es henger?
Helló! Van egy Honda NSF-em és át szeretném alakítani streetfighterré, ehhez kellene vmilyen fejidom és kormány. Van vkinek esetleg?
Na szeva Basi! Jó a szemed!
Helló, Yamaha DT vagy Honda MBX első tárcsaféket keresnék kompletten!
hali Fenyő! Jól mutatnak a (volt) féktárcsáim!