Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a hátsó idom műanyag azt könnyebb formálni mint ha fémből kellene megcsinálni. A kerékméret, ha jól tudom a bulldogon 17-es és ha emlékem nem csal 120-as és 170 gumi feszül rajta szerintem az általad küldött képen 17 felni van csak szépen sűrün van fűzve és valszeg a gyári első tárcsát ami aszem neked 298 mm es itt lecserélte egy nagyobra a tag ezért tűnik kisebnek a kerék az biztos hogy szép ballonos gumit dobtak fel rá de azt tudsz rendelni a gumidepóból, ha jól látom más a kormány és a hátsó fékfelfogatást is áthelyezte de az sem lehetetlen.

Nekem volt már minden mint a búcsuba: GSX 750 ES, FZR 750, Z-ből kettő is ...stb minden ami 2 kerekű és gurul magától.
kösz a segítséget, király vagy szerinted a kerekek mérete az eredetivel megegyezik? gondolom a gumik mások, mert lényegesen magasabbnak tűnnek. Nekem úgy tűnik, hogy az a farokidom fémből van, mint a fejidom. ráadásul ez anarancssárgás szín, szeirntem nem fényezés hanem valami tökömtudja milyen eljárás.. Milyen volt az az előző vas?
Hát ahogy nézem nem tudom megállapítani de ugy túnik picit levágtak a segédvázból, az ülést szerintem a gyárit is át tudják alakítani (1174 Lőrinci út 82 Tel:258-33-64 Fekete Rezső) Ő átalakít készít és javít is üléseket. A kipuffogó nem nagy kaland szerintem bármelyik Tuning cső készítő összeheggeszti neked ezt az ívet. A hátsó farokidom az egy picit macerásabb de a Majosházi spoileros srác kiönti neked üvegszálból és kész is azt nem állítanám hogy olcsó de hát az egyedi motor soha nem arról híres. A villaszög módosítást és a tengelytáv csökkentést a CNC-s Accával meg tudod beszélni és pár fokot tudsz módosítani a dolgon, a fűzött szélesebb kerekekre meg Budaörsön tudok egy kerékfűző faszit aki ha lassan is de profin dolgozik nekem ő csinálta az átalakított küllős kerekeket még az előző vasra és tuti lett bár az is bennevolt anno 40 e be kerekenként.
De utánna szerintem a látvány és az érzés hogy csak neked van ilyen a világon kárpótol főleg ha az álla leszakad mindenkinek amikor gurulsz vele
Ez tényleg könnyen ment
feltettem azt a képet, feltegyem az eredeti mocit is?
Ha megnézed látszik hogy a motor hátulját kéne faragni, meg az elejére is szeretnék vmi fejidomot. a villaszöget növelni szeretném. Azaz valahogy csökkenteni a tengelytávot. szerinted megoldható? Az is látszik hogy a kipufogócsövek kivezetése is máshogy van megoldva, szerintetek ilyet megcsinálnak nekem valahogy?
vannak erre kész kipu szettek de egyik sem ilyen... felhívtam egy srácot a kingmachine-nál azt mondta megnézi mit lehet tenni.
Lehet hogy túl nagy fába vágom a fejszémet?
Na igy a legegyszerübb az elérhetőséget megadni
Nekem brutál díszítő tárcsát kreált a motoromra ugy hogy csak ajánlani tudom.
A képen ez a bulldog szerintem BRUTALLLL!!!
Azt hittem kiírja:

langattila@mail.tvnet.hu
Sziasztok

Én volnék a CNC-s srác. Igyaxem segíteni.
hali
megpróbálom idetenni a képet arról a mociról ami beindította a fantáziámat. jó lenne kicsit állítani avillaszögön, és ki is cserélném egy használhatóra.
nagyon köszi a segítséget, a cnc-s sráchoz nem tudsz esetleg egy elérhetőséget?

tömítés:
szerintem ezt a papír zsír felesleges, mert a benzin oldja a zsírt. szakszervíz, megrendelés, vagy gumibelső, nem tudom hogy bírja a hőt... mert a hengertl azért kap egy keveset...

Mekkora teljesitmény növekedés érhetö el egy 600asnál sportdobbal chiptuningal és a blokk megpiszkálásával? 5-8 %max. persze a megpiszkálás elég sokoldalú megközelítést tesz lehetővé. meg persze benne van az elpiszkálás lehetősége is....

sztori:
cimboráék, Pannónia ringen, teljesítménymérés:
2004-es gyári zx10 egy yoshimura dobbal. semmi más piszkálás. keréken 158 le körül.
2004-es zx-10 légszűrő (+1-2%,) full rendszer rajta (+8-10%,) a gyerek fejben már 185 lóerőnél tartott keréken. 143-lett a vége a mérésnek..

2004-es honda 1000 rr gyári egy dobbal 148 le keréken
2004-es honda 1000 rr szintén minden megpiszkálás, meg kutya füle, s hozott 138 le-t...

cimbora R6 2002-es full akrapovic rendszer, meg elektronika, meg légszűrő, 85 le keréken....

ennyit erről az utcai emberek által használt szettekről, beállításokról... nem vitatom, hogy vannak emberek, akik ügyesek , s beállítják a tutit, meg a super dolgot. nem vitatom, hogy annak a pár versenyzőnek, akik itt ott megjelennek nálunk, ilyen olyan versenyen, azoknak be van állítva, használ ez az amaz. de az esetek 95%-ában semmit nem ér.
kidobott pénz.
ne gondoljuk már, hogy a taktaharkányi kiskakas kft által üzemeltetett márkaszervízes kollega többet ért a motorokhoz, mint a gyári tervező gárda...

ez az én véáleményem, a közvetlen környezetemben látott tapasztalatok alapján.

s ki használja ki ezt a + teljesítményt- (5-8 %-ot) pluszban közúton?....
Hát olyat aki így egybe beválalná az egészet nem igazán tudok de próbáld meg hogy írsz pár emilt az összes motoros újság szerkesztőségébe ott lehet hogy meg tudnak dobni valami szaki címével. Külön külön ha van elképzelésed akkor mag lehet csináltatni a kipuffogót pl Csongrádon, a hátulját Majosházán (gyünyörű idomokat csinál a gyerek) az ülést a XVII kerben van egy kárpitos aki egyedi ülést csinál és nagyon igényesen, a villával nem tudom mit szeretnél de ha csak villaszög módosítást akkor Csepelen van egy jó CNC-s motoros kölök aki mindent varázsol fémből. Ugyhogy csak utánnajárkálás és zsé, no meg ötlet kérdése az egyedi vas.
Sziasztok!
Van egy yamaha bulldogom és szeretném "kicsit" átépíttetni. Ha tudtok valakit ajánlani, aki ( lehetőleg budapesten) megbízható, és meg is tud csinálni szinte mindent, akkor lécci segítsetek. Az átépítés érintené a kipifogót, a kerekeket, a villákat, a kormányt, az ülést , és a motor hátulját is . szal majdnem mindent
köszi
Szevasztok nem tudja véletlen valaki, hogy milyen tömítést tegyek karburátorhoz, hogy ne egye meg a benzin??? Esetleg a kartonpapír bekenve zsírral az jó oda???
21 év felett már PAV nélkül is lehet nagy A-t csinálni. Nincs várakozási idő 21 évesen.
Változó! Szerintem max 20ló de ez se bizti! A dob nem igazán hatlya meg a teljesítményt inkább egy komplett renszerrel lehet 8-10 lovat rárakni meg az elektronikával még majdnem ennyit... +a szelepelés meg miegymás de ez már szakéártők dólga.....
Mekkora teljesitmény növekedés érhetö el egy 600asnál sportdobbal chiptuningal és a blokk megpiszkálásával?
Ja különben szerintem sincs különbség az árban mert az elmélet ugyan az a gyakorlati órák meg nállunk is mind ugyanannyiba kerűlt függetlenűl attól hogy min űltem!
Sztem is az A.korlátozottat mert ott nincs köbcentihatár tehát késöbb ha van pénzed de még félsz az erős gépektől vehetsz egy lefólytott 600ast amit tök hivatalosan lepapíroznak és idővel majd kiveteted belölle a kütyüt meg akkór már mehetsz saját motorral vizsgázni...
Amelyik suliba én csináltam az Akorl-t ott nem volt árban különbség. Sztem máshol sincs,de bármi elképzelhető. Én azt ajánlom,hogy josit csinálsz és A1 vagy Akorl között filózol az Akorl-ot csináld meg. Mindenképpen jobban jársz.
Köszi skaccok az eszmefuttatást. Szeretem ezt az oldalt, itt törödnek/törödtök az emberrel. Éljen a motoros eggyüvétartozás!

Tatabányai vagyok, remélem itt "olcson" megúszom aa A/1et vagy a korl.at, és az A-t. Az elsö kettő között mennyi az árkülönbség? Azt fogom valoszinu negcsinálni amelyik olcsobb.

Kurva picsába!!!!! !(Blues Company)
ok majd szólok.
BerikZ: A 2évet asszem mindenkép ki kell várni vagy nem??????????? Nekem aztmondta az oktatóm pedig az is nagymotoros meg jófej csákó tehát nem hiszem hogy átnyomott volna... De ha tudsz valami akkór légyszi szólj.........
Nekem tavaly tavasszal volt kb.:65 de vidéken szerintem most is akörűl van!
A nagy "A" szempontjából mindegy hogy az A1-et vagy az A.korlátozottat rakod le mert mindkettő után 2évet kell várni hogy 2gyakórlati óra (elmélet nincs) és egy különbözeti vizsgával megkapd a nagy "A"-t! A különbség csak annyi hogy az A1 az ugye 16éves kortól adható 125ccm és most nem tom milyen teljesítményig! Ha ugye ezt leraktad volna időben meg én is akkór 18éves korodra már lehetne nagy jogsid viszont ha ezt nem tetted meg és már elmúltál 18. akkór már a Korlátozottat is lerakhatod ami ugye nagyobb teljesítmény egy picit és nincs ccm határ viszont innen kell akkór számólni a 2évet!

Tehát röviden és tömören a nagy "A" feltétele a 2éves előélet.... (Nem a rendőrségen)
Csak az a 2év... Arra várok én is...

Azt hiszem hogy 21éves kortól előélet nélkűl motoros PÁV vizsgával is lehet nagy "A" de ez már lehet megszünt ezt most nem tom hírtelen........... Azt tom hogy volt valami kavarás az ügyben....
Ok, de mennyibe kerül?
Azért jobb,ha a korlátozottat csinálod,mert utána ha vagy már 18 akkor leteheted a nagy A-t. Ez nem hülyeség, nekem oktató és vizsgabiztos is mondta.Mellesleg én is ezt csinálom. Tavaly augusztusban megcsináltam a korlátot és most majd megyek A-ra.
Mennyibe kerül a korlátozott?