Lenne pár kérdésem ..Van 1 komplett Mz Trophy 150-es motorom (Talán a forgalmija is megvan nem tudom) azonos váz és motorszámmal, régi rendszámos+ 1 csepel 125ös vázam számmal .
A blokkot bele szeretném rakni a vázba és építeni 1 choppert ….
1. Milyen papírok szükségesek ahhoz majd az épített gépet le tudjam műszakiztatni & forgalomba helyezni?
2: Kell-e valamilyen építési tervet készítetnem , és ezt kivel, hol és mennyiért tudom megcsináltatni ?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.: Jani
Van egy 1990es GSX-R 750em mellyel sikerült találkoznom egy padkával, és ezzel elkezdődött az építés..
Kérdésem vagyon a következő:
-Melyik 2000 utáni GSXR hátsó illetve első futóművét tudom a legkisebb átalakitással beszerkeszteni?
Másik kérdésem, hogy az uj motorok müszerfalát rá lehet-e kapcsolni a gyári helyére? Mert ezen még ugye spirál hajtja a km órát, de a ford mérő már jeladóról dolgozik.. De az uj motoroknál nemtom mi miről dolgozik..
Örülnék ha valaki felhomályositana az ügyben :) köszi.. csöcs
Sziasztok! Érdekelne,hogy vki párosította-e már két különböző típus vázát és blokkját? Hogy megy ennek a hivatalos útja,hogy rendszámot kaphasson? Valamint milyen költségekkel kell számolni?
hello!
a pÁrom elhagyta az aprilia etx 50-esÉrŐl a baloldali rajtszÁmtartÓt a nyereg alÓl .sos kellene egy!
lehetŐleg pestrŐl.
kÉt helyen van felfogatva, egy fÜllel És egy csavarral És van benne 5 kis lÉgterelŐ borda!
valami Ötlet, hogy hol lehet venni, vagy megrendelni?
ÉletmentŐ lenne!
keresd fel bp-en a tábori tuning nevezetű csapatot,akár itt neten is rájuk tudsz keresni és ott a telszámon illetve címen tudsz velük csevegni erről arról.........amugy szerintem ha eladnád a gépedet és felvennél rá fél milla hitelt vagy ha van kp-ban annyid akkor szerintem tudsz venni 200 lóerő körüli gépet is magadnak ami gyári........ relatíve 200..........mert egy hajabusa is csak 176 és hányan meghaltak vele szóval ,lóerő ide vagy oda -ezek a teljesítménynek már óriásiak..........egy r1 es yamahát ha veszel akkor abban is van elő paripa. pl motorrevüben vannak motorépíttő címek és velük is beszélhetsz szerintem ilyesmikről...........üdv gábor
Nekem egy Yamaha Fazer 1000-esem van. Gyárilag 143 ló most van rajt egy sportdob és ebben ki is merül a motoron található tuning.Szeretnék kihozni belőle 200 lóerő feletti teljesítményt, és arra gondoltam hogy beszereltetek egy turbót. Tudnátok segíteni hogy hova kéne vinnem ahol ezt remdesen megcsinálják és ez kb mennyibe kerülne? Ha valakinek van más ötlete a turbó helyett a teljesítményemelésre akkor azt ossza meg velem!
Sziasztok! Ha valakinek szüksége van ZZR-400/600 idomokra, lámpákra, indexekre, tükrökre, ülésre, segédvázra, kipufogóra vagy egyébre hívjon a 70/401-83-77 számon, vagy írjon a duki996@gmail.com-ra ! Andris
engem egy cagiva mito evo váz és motor érdeklene! idomok nembaj ha nincsneek meg ! vagy valami baja van az idomnak nem baj! de a motor és a váz jó legyne ! ja és az még nagyon fontos hogy papirok legyeneke hozzá!
van egy 2001 évj.600as hornetem ami anno törött volt és rosszul húzták ki a vázat 4 évig nem volt vele gond most viszont elrepedt a hegesztésnél és eddig bárhol voltam mindenhol azt mondták hogy csere.
Szóval keresek,vásárolnék elérhető áron vázat.
eddig bármilyen bontóssal beszéltem azt mondta,hogy túl macerás ezzel foglalkozni és nem éri meg nekik behozni.
Gilera 125ösöm van gfr.eccer leált és szétlett szedve mert nem tudtuk mi a baja arra utalt hog dugó szétszettük semmi jo volt.szét lett szedve karbi jo volt. majd végül a gyertyánál volt a szar mert rossz a pipa na mind1 ez meg lett csinálva be lett inditva motor és eccerüen azota 5ezerig megy a fordulat és 5ezernél letilt visszadob 3ezerre nem áll le csak nem pörög tovább mi lehet a baj segitsetek lécci!
Elörre kösszz!
Nem tudja valaki véletlenül, hogy vékony trepni lemezt hol lehet szerezni? Heves-megyében vagy Miskolcon. Lehet hogy hülye kérdés, de nem találtam eddig. Köszi!
Sziasztok.
Nagyon sürgösen kellene nekem mügyanta, Aki tud, és be is hozná nekem budapesten a II. ker. a munkahelyemre hivjon 06306420248 Nagyon sürgös lenne idomjavitás miatt. elöre is köszi
Sziasztok van egy MZ 250/1 motorom ami crossosítva van a blokkja nagyon erős sok ujj dologgal ! Elcserélném akár milyen ROBOGÓRA AKÁR ÜZEMKÉPTELENRE IS vagy hiányosra
MSN:gpethes@freemail.hu
Sziasztok!
Az egyik ismerősöm átépít egy simson motort, a blokk marad eredeti, de a vázat átalakítják. A kérdés az, hogy hol kell az átalakítást legálissá tenni?
Lenne pár kérdésem ..Van 1 komplett Mz Trophy 150-es motorom (Talán a forgalmija is megvan nem tudom) azonos váz és motorszámmal, régi rendszámos+ 1 csepel 125ös vázam számmal .
A blokkot bele szeretném rakni a vázba és építeni 1 choppert ….
1. Milyen papírok szükségesek ahhoz majd az épített gépet le tudjam műszakiztatni & forgalomba helyezni?
2: Kell-e valamilyen építési tervet készítetnem , és ezt kivel, hol és mennyiért tudom megcsináltatni ?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.: Jani
Van egy 1990es GSX-R 750em mellyel sikerült találkoznom egy padkával, és ezzel elkezdődött az építés..
Kérdésem vagyon a következő:
-Melyik 2000 utáni GSXR hátsó illetve első futóművét tudom a legkisebb átalakitással beszerkeszteni?
Másik kérdésem, hogy az uj motorok müszerfalát rá lehet-e kapcsolni a gyári helyére? Mert ezen még ugye spirál hajtja a km órát, de a ford mérő már jeladóról dolgozik.. De az uj motoroknál nemtom mi miről dolgozik..
Örülnék ha valaki felhomályositana az ügyben :) köszi.. csöcs
a pÁrom elhagyta az aprilia etx 50-esÉrŐl a baloldali rajtszÁmtartÓt a nyereg alÓl .sos kellene egy!
lehetŐleg pestrŐl.
kÉt helyen van felfogatva, egy fÜllel És egy csavarral És van benne 5 kis lÉgterelŐ borda!
valami Ötlet, hogy hol lehet venni, vagy megrendelni?
ÉletmentŐ lenne!
http://www.szucsmotors.com/dra...
Nekem egy Yamaha Fazer 1000-esem van. Gyárilag 143 ló most van rajt egy sportdob és ebben ki is merül a motoron található tuning.Szeretnék kihozni belőle 200 lóerő feletti teljesítményt, és arra gondoltam hogy beszereltetek egy turbót. Tudnátok segíteni hogy hova kéne vinnem ahol ezt remdesen megcsinálják és ez kb mennyibe kerülne? Ha valakinek van más ötlete a turbó helyett a teljesítményemelésre akkor azt ossza meg velem!
Előre is kösz a segítségeket!
engem egy cagiva mito evo váz és motor érdeklene! idomok nembaj ha nincsneek meg ! vagy valami baja van az idomnak nem baj! de a motor és a váz jó legyne ! ja és az még nagyon fontos hogy papirok legyeneke hozzá!
van egy 2001 évj.600as hornetem ami anno törött volt és rosszul húzták ki a vázat 4 évig nem volt vele gond most viszont elrepedt a hegesztésnél és eddig bárhol voltam mindenhol azt mondták hogy csere.
Szóval keresek,vásárolnék elérhető áron vázat.
eddig bármilyen bontóssal beszéltem azt mondta,hogy túl macerás ezzel foglalkozni és nem éri meg nekik behozni.
Ha tud valaki akkor segítsen elöre is köszi.
rnyiri@freemail.hu
Gilera 125ösöm van gfr.eccer leált és szétlett szedve mert nem tudtuk mi a baja arra utalt hog dugó szétszettük semmi jo volt.szét lett szedve karbi jo volt. majd végül a gyertyánál volt a szar mert rossz a pipa na mind1 ez meg lett csinálva be lett inditva motor és eccerüen azota 5ezerig megy a fordulat és 5ezernél letilt visszadob 3ezerre nem áll le csak nem pörög tovább mi lehet a baj segitsetek lécci!
Elörre kösszz!
Nem tudja valaki véletlenül, hogy vékony trepni lemezt hol lehet szerezni? Heves-megyében vagy Miskolcon. Lehet hogy hülye kérdés, de nem találtam eddig. Köszi!
Üdv.: LadosÚr
Nagyon sürgösen kellene nekem mügyanta, Aki tud, és be is hozná nekem budapesten a II. ker. a munkahelyemre hivjon 06306420248 Nagyon sürgös lenne idomjavitás miatt. elöre is köszi
MSN:gpethes@freemail.hu
Az egyik ismerősöm átépít egy simson motort, a blokk marad eredeti, de a vázat átalakítják. A kérdés az, hogy hol kell az átalakítást legálissá tenni?
Ha valaki tud segítsen ebben!
Köszi!