Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1990 gsxr 750 blokk eladó kompletten, hibátlan állapotban, vezeték köteggel, komplett elektronikával, vázzal lengőkarral, olajhűtővel.
az egész cucc egyben 200ezer, vagy csere enduro \ cross -ra.
ha érdekel keress meg emailben v msnen :hitman027@freemail.hu
GPZ 900 R teljes idomszett (fej+oldal)+lámpa+tartó youngtimer építóknek olcsón eladó, motoremelőre cserélhető. 10 bélás.
nem kell vkinek egy ilyen jawa alapja? kép az adatlapomon, papírok nincsenek
válasz mail ment
Még egy 5let a Jawa építésre. Nem olyan nehéz megcsinálni, talán jól is lehet vele csapatni, és jobb alap is a motorod hozzá, mintha choppert készítenél.
Ment mail, még nem kelt el semmi.

Ennek is szép a ruhája!
Az első lámpán gondolkodtam, németben lehet is ilyet kapni, de nem esne jól, ha 10 kiló-méterenként megállítanának.
Hát ez kicsit merész nem? Anyámat a szívinfarktus kerűlgetné. Aki ezzel megy az az igazi ghostrider
patika.gondolom nem 20 forint..
Gyönyörű Már korábban is néztem miket csináltál, nagyon szépek.
festés helyett
ez se pite
a gyerekem kedvence
ja=ha
ja nem túl drága akkor a fejidom lehet hogy érdekelne, meg ha tjokai-nak nem kell a kormány akkor az is
Van még 5let!
Lehetőleg egyben adnám az egész cuccot, magában 6000 pénz. Vastag falu alu kormány polírozva.
Hy!A kormány érdekelne!Cross gépre rátehető,igaz?Mennyi FT-ot kérnél érte ?
Köszi a helpet sokat segítettél!
Nah ez az ötlet már tetszik! Ezekben van tároló hely, csak nekem midneképp osztott ülés kell, végülis gyorsasági a kis nina! Ötlet?
A vas el van bontva alkatrészek jóval bontós ár alatt elvihetők.
A ducati faridom már giccses, az MV csak 4 csővel néz jól ki és drága a lámpion bele. Suzuki tucatmotor. Ha fontos a tároló hely akkor Z1000 (régi) vagy Fazer (ebből van eladó is).
A kész csepel125 50-es schwalbe blokkal gyári elejjel működőképesen elvihető (olcsón). A Jawa-ban elől 750-es GSX-R telő volt Kawa fékkel. A kifliket munkaidőben megrajzoltam, 1 hét múlva már ki is marattam...
Hátul légrugók voltak (a kúton néztek, amikor nem a gumit fújtattam), hátsó felni bogár, junak aggyal, első kerék Brembo (ducati) 320-as tárcsával, tank ha jól emléxem Laverda. Hátsó sárvédő kent műanyag, de alkalom szerűen kispicsákkal is lehetett políroztatni. Próbálj meg egy olyan motort venni, aminek már van hivatalos átalakítási engedélye. Műszakiztasd le a vasat, aztán kalapács, flex, polírozás, ami belefér! Csak a fantáziád szabhat határt!
Ja persze az aksi! Ne felejtsd el,hogy a zárt zseléset akár fekve is használhatod,így nem foglal szinte semmi helyet!