Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Külföldi papíros motor vásárlásán gondolkozom, mert ahogy nézem angliában lényegesen olcsóbbak mint itthon.
Ha valaki vásárolt az ebay-ról motort vagy tudja hogy működik hogy látatlanba ne vegyek szar motort, ill. hogy működik ez a licitálásos dolog az leírhatná nekem. Ill. ha vettem egy mocit akkor ott ki kell vonatnom a forgalomból, vagy be jöhetek-e vele lábon és ráérek idehaza kivonatni, majd magyar rendszámot rakni rá?
Köszike.
Hát még én is elsőbálozó voltam.
de én még zöldfülü vagyok azt vedd figyelembe
Mondtam hogy az első szottyadt nyana volt a bűnös.
Ne add fel ilyen könnyen.Szenvedj.Ahogy mi.
Én már az új rendszer szerint voltam műszakin és mondták is, h amíg nincs forgalomba helyezve nem kell bizti. Elmondták ott is meg az okmányirodában is, h műszaki biztosítás nem kell, aztán regadó és majd ha lesz forgalmija a motornak és megkapom a hatósági jelzést utána mehetek biztosítást kötni.
Forgalomba még nem helyezett vagy onnan kivont jármű ( akár ideiglenesen ) után nem számolhat a Mabisz semmilyen díjat. Ezzel az erővel minek vonatná ki az ember fél évre télire forgalomból?
Származás ellenőrzés:csütörtökön beadtam kedden megvolt.Adásvételi alapból kétnyelvű volt.Vizsga 9-11-ig megolt adatlapra.Eközben 2x 1 óra biztosítás ügyintézés.Regadó saját hülyeség miatt 1x 1 óra 1x 1,5 1x,1,5.okmányiroda 3 óra.És minden klappolt.
milyen motorool van szó, ha szabad érdeklődnöm?
na látom már ezen sem lesz rendszám......pedig én akartam ti vagytok a tanuk
szárm. ellenőrzés csak egy hónap, forgalmit le kellett fordíttatnom, meg közbe suliba jártam és onnan meg nem engednek el hogy nekem motort kell rendszámoztatnom
na jó fél év nem volt de 3 hónap igen, mert ha jól tudom öszi szünetet meg kellett várnom h hétközbe legyen időm intézkedni
Mi a bánatot csináltál annyi ideig.Kifaragok bicskával motort ennyi idő alatt.

Amúgy netto időben nem volt 1 hét sem.Fél napokat szaldgáltam talán 4x.
Most könnyebb nem kell várni származás ellenőrzésre és rögtön a vizsgabázis az első ha jól tom.
nekem kb fél évem ment rá és elég sok pénzem. magyarországon a hivatali ügyintézés pedig világhírű
Enyim digó volt.Valami Mario a neve a tökinek 1939-es születéssel.
na az is egy érdekes
ezt az egyet tudtam.baszki egyszer akarok valamit legálisan csinálni de geci bonyolult
Nekem név nem volt az adás-vételin.Csak dátum meg egy csomó digó blabla.
de könyörgöm az magyarországi jármű volt ez pedig nem.érted már?
nincs ebben semmi trükk
ja és annyi még hogy ha nem te hozod be külföldről hanem már egy magyar kötött adásvételt a külföldi tulajjal, akkor neked szükséged lesz a közöttük létrejött adásvételire
Simán hamisíccs. Mindenki így csinálja.
Nos nekem az volt a gond hogy februárban csináltam és a vizsgabázis kérte a biztosítást addig szóba sem álltak velem.Namost itt volt a gbasz mert a nő leakasztott 5 hónapért 10e-ret.De nem volt gáz mert az igazolást megkaptam és jól felmondtam a biztit visszakaptam a pénzt majd mikor a vizsgabázis mindent megcsinált megkaptam a forgalmit és így az alapján megcsináltam a biztit és jól voltam.
A mostani könnyített eljárásban ami asszem juli1 től van már nem kell a bizti a műszakihoz.
hmm.nem okirathamisítási trükköket kértem
tisztességesen szeretnék eljárni
amig nincs forgalomba helyezés nem ketyeghet a bizti....nincs mire
nekem is adásvételi alapján kötötte, de külföldi motor esetén csak az alapján lehet mivel még nem rendelkezik magyar papírokkal a motor ezért mással nem lehet. én meg nem fizettem semmiféle pénzt azért mert állt. de ha tényleg fölmerülhet ilyen probléma később írsz egy adásvételit másik dátummal.
A biztosító követelhet az állási időre is pénzt a MBISZ-nak.Nekem ezt csinálta a nyanya aki adás-vételi alapján kötötte a biztosítást.Így inkább másik adás-vételi vagy csak a forgalmit add oda amikor kész van.Mert akkor attól az időponttól ketyeg a bizti.