Próbarendszám.Csak ráakasztották hogy lehessen menni vele.Csak a regadó 40e a többit is számítsd hozzá.Lekérdezés,eredetvizsga,műszaki,papírok.És ha nem a te neved van az első adás-vételi akkor átírási illeték is.Annyiszor ahány kézen átment.
Kinéztem egy mocit. Kérdés: ez most magyar rendszámos motor vagy nem? A leírásbanazt írják 40 ezer a rendszámoztatás, de végülis magyar rendszám van rajta csak nemtudom milyen.
hali!
tudsz adni telefonszámot? esetleg címet?
(a szigetszentmiklósikf-nek)
lenne egy svájci moci amit annkidején levámoltak, de nem lett forgalomba helyezve
ki kell nyomozni mit lehet vele kezdeni
köszi!
A törzskönyv nem kell a motorozáshoz. Viszont ha 17 éves életkorod mellett ennyire elfoglalt vagy, javaslom, bérelj a motorozásra is magad helyett valakit
sziasztok nah van egy mitom és már a reg adót is fizetve van holnap kell menni a rendszámért és az lenne a kérdésem hogy utólag jön meg a törzskönyv addig vezethetem a motort úgy értem hogy postán küldik ki elvileg jah és az ügyintéző köthet biztositást az én nevemre mert én meghatalmaztam mindenre hogy ő intézze mert én nem akarok ezekkel foglalkozni
Szia! Köszönöm a gyors választ!
Nos, fel is hivtam őket, de a váalsz nem túl kedvező. Mivel Svájc nem eu-s ország, igy onna csak euró-3-as motorketékpárt lehet behozni.
Az 2007-körüli motorok. Egy 1990-es yamahát svájcból csak az hozhat be aki vágleg onnan hazatelepül. Ugyan ez a motor németországból (Eu-bol) egyszerüen behozható...
Mekkora baromság. Mintha nem lenne tök mindegy....
bár 2006-os találat, lehet, hogy még ma is így működik
"Amennyiben a jármű behozatal nem EU tagországból történik abban az esetben a Központi Közlekedési Felugyelet Szigetszentmiklósi Állomásán kell jelentkezni ún. vámelőtti vizsgálatra, valamint az azt követő egyedi forgalomba helyezési engedély kiadásra. "
Nekem is Svájcal kapcsolatos a kérdéesem. Egy 1990-ben Svájcban forgalomba állitott motort szeretnék megvenni. A tulaj szerint nincs mód az itthoni forgalombaállitásnak. Tud valaki valami megoldást?
Köszönöm előre is.
Sziasztok!
Találtam egy amcsi céget, ami motor építő kit-et árul (ESOS),tehát zsír új 200ccm-es motorról van szó.Hajóval küldenék.Forgalomba akarom helyeztetni mindennapi használatra. Van valakinek tapasztalata saját építésű vasról, amit utána forgalomba is helyezett?
Légyszi alaposan részletezzétek, hogy tisztán lássam érdemes-e megrendelnem!
Előre is köszi!
Mint alul leírtam.Tele a net már itthon lévő tapogatható fogdosható berregő külföldi motorral.Nem értem minek rizikózni.Lopottság lutri én addig előleget adtam a gépre míg meg nem jött a származás ellenőrzés.Evvel kivéded hogy külföldön nem hiányzik senkinek.
Óvatosan az ilyen látatlanban dolgokkal, nemrég volt egy ilyen csalássorozat ahol nagyon jó áron előrefizetéssel adtak jó gépeket mindenféle garanciákkal, még a motor útját is lehetett követni a neten a megadott kóddal a szállítmányozó cégnél, de a vége az lett, hogy egy gép sem érkezett meg.
Lehet kérdezték már de nekem van pár kérés ami motorbehozatallal kapcsolatban nem tiszta!
ha megveszem magánszemélytől a mocit akkor milyen adásvételi kell?
azt is olvastam hogy 2nyelvű van ahol nem írják hogy annak kell lennie!
a mi adásvételink jó vagy nemzetközit kell venni ha létezik ilyen?
a másik: azt gondolom mindenképpen tanácsos meg ha jól tudom le is kell kérdezni hogy nem körözik e a vasat!
ezt pontosan hogy kell megvalósítani!
bemegyek a yard-hoz és rendszám alapján megtudják nekem mondani hogy minden ok e a mocival?
És a törzskönyv is kell ahhoz hogy forgalomba tudjam helyezni itthon?Jól gondolom hogy ez a certificate vagy mi az istennyila lenne?
Nem hinném hogy jó ötlet.Többen megszítták így.Én tuti nem csinálnék ilyet.Annyi használt nézhető,fogható,szagolható motor van már benn az országban hogy nem nehéz a választás.A H.autó minden tipusnál az elején tele van ilyenekkel csak oda van írva külföldi papírokkal.
Ha szeretnék venni egy motort külföldről, de nem mennék ki megnézni, letesztelni stb. , és a tulaj elküldené egy erre szakosodott céggel, akkor van arra lehetőség, hogy csak akkor fizessek ha rendben találom a vasat? aféle utánvétellel?
Annyira sokat nem kell visszaolvasni.Személy szerit én már leírtam 3x a többiek megvagy 20-25x.
Rövidített verzió az [1453] -as HSZ-ben.Az fix hogy mégegyszer nem írom le.A 3 papír az eredeti forgalmi a külföldi kivonásról a dokument és a KÉTNYELVŰ adás-vételi.Ez digó a labancot nem tom de nem külömbözhet nagyon.
Sziasztok! Van itt olyan jólelkű ember, aki venné a fáradságot, és leírná, hogy pontosan lépésről lépésre hogy kell egy külföldi (osztrák) motort itthon lepapírozni? (milyen dokumentumok kellenek külföldről, hova kell mennem először itthon.....)
Nagyon nagy segítség lenne. Tudom, hogy már milliószor le volt írva itt a topikban, de sajnos nincs időm visszaolvasni több száz hsz-t. Éppen ezért lenne nagy segítség, ha vki még egyszer leírná nekem, vagy ha tudjátok, hogy kb melyik oldalon volt értelmesen leírva azt is megköszönném.
i
tt a moci, ezt néztem
http://www.hasznaltauto.hu/kepek2.auto?hirkod=28
94949&foto=31&partnerkod=1149636&fid=5
Kinéztem egy mocit. Kérdés: ez most magyar rendszámos motor vagy nem? A leírásbanazt írják 40 ezer a rendszámoztatás, de végülis magyar rendszám van rajta csak nemtudom milyen.
tudsz adni telefonszámot? esetleg címet?
(a szigetszentmiklósikf-nek)
lenne egy svájci moci amit annkidején levámoltak, de nem lett forgalomba helyezve
ki kell nyomozni mit lehet vele kezdeni
köszi!
Nos, fel is hivtam őket, de a váalsz nem túl kedvező. Mivel Svájc nem eu-s ország, igy onna csak euró-3-as motorketékpárt lehet behozni.
Az 2007-körüli motorok. Egy 1990-es yamahát svájcból csak az hozhat be aki vágleg onnan hazatelepül. Ugyan ez a motor németországból (Eu-bol) egyszerüen behozható...
Mekkora baromság. Mintha nem lenne tök mindegy....
"Amennyiben a jármű behozatal nem EU tagországból történik abban az esetben a Központi Közlekedési Felugyelet Szigetszentmiklósi Állomásán kell jelentkezni ún. vámelőtti vizsgálatra, valamint az azt követő egyedi forgalomba helyezési engedély kiadásra. "
Nekem is Svájcal kapcsolatos a kérdéesem. Egy 1990-ben Svájcban forgalomba állitott motort szeretnék megvenni. A tulaj szerint nincs mód az itthoni forgalombaállitásnak. Tud valaki valami megoldást?
Köszönöm előre is.
Találtam egy amcsi céget, ami motor építő kit-et árul (ESOS),tehát zsír új 200ccm-es motorról van szó.Hajóval küldenék.Forgalomba akarom helyeztetni mindennapi használatra. Van valakinek tapasztalata saját építésű vasról, amit utána forgalomba is helyezett?
Légyszi alaposan részletezzétek, hogy tisztán lássam érdemes-e megrendelnem!
Előre is köszi!
nem is nagyon akarom rábízni senkire!
személyesen akarom intézni, mert úgy nincs trükközés!
Üdv
Lehet kérdezték már de nekem van pár kérés ami motorbehozatallal kapcsolatban nem tiszta!
ha megveszem magánszemélytől a mocit akkor milyen adásvételi kell?
azt is olvastam hogy 2nyelvű van ahol nem írják hogy annak kell lennie!
a mi adásvételink jó vagy nemzetközit kell venni ha létezik ilyen?
a másik: azt gondolom mindenképpen tanácsos meg ha jól tudom le is kell kérdezni hogy nem körözik e a vasat!
ezt pontosan hogy kell megvalósítani!
bemegyek a yard-hoz és rendszám alapján megtudják nekem mondani hogy minden ok e a mocival?
És a törzskönyv is kell ahhoz hogy forgalomba tudjam helyezni itthon?Jól gondolom hogy ez a certificate vagy mi az istennyila lenne?
Ha szeretnék venni egy motort külföldről, de nem mennék ki megnézni, letesztelni stb. , és a tulaj elküldené egy erre szakosodott céggel, akkor van arra lehetőség, hogy csak akkor fizessek ha rendben találom a vasat? aféle utánvétellel?
Rövidített verzió az [1453] -as HSZ-ben.Az fix hogy mégegyszer nem írom le.A 3 papír az eredeti forgalmi a külföldi kivonásról a dokument és a KÉTNYELVŰ adás-vételi.Ez digó a labancot nem tom de nem külömbözhet nagyon.
Nagyon nagy segítség lenne. Tudom, hogy már milliószor le volt írva itt a topikban, de sajnos nincs időm visszaolvasni több száz hsz-t. Éppen ezért lenne nagy segítség, ha vki még egyszer leírná nekem, vagy ha tudjátok, hogy kb melyik oldalon volt értelmesen leírva azt is megköszönném.
Gábor