Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Huh én inkább keresnék egy elsőre korlátos gépet és azt forgalmiznám le.
Remélem valahogy meg lehet oldani nem akarok parázni egyfolytában...
Biztos van de én úgy tudom hogy csak az első forgalombahelyezésnél lehet korlátozni.Bár ez nem biztos.Nekem az okmányirodás abba kötött bele hogy a 8-ast az adásvételin a digó furán írta.Ugy kellett rábeszélni hogy 8. hóban vettem nem 9.-ben.A biztosító meg abba kötött bele hogy addig nem akar biztosítást kötni míg nincs rendszám amit meg lehet tenni sosem volt gond de nekem kötözködött.Tehát általában ha picit eltér valami a megszokottól megakadnak az aktatologatók és inkább nem foglakoznak vele.
De erről nincs valami rendelet vagy törvény?
Nem biztos hogy működni fog a dolog mivel kell az eredei forgalmi és mivel ott a nagyobb teljesítmény szerepel azt fogják beírni.Én először mielőtt szaladgálsz kereskedő után kérdezném a vizsgabázist hogy mehet e.
Kurva jó mire találok egy olyant Kawaszalont akik ebbe belemennek gondolom az is lesz egy kis kenőpénzecske....
Igen voltam a Kawasaki szalonban és azt mondák kell egy műbizonylat amivel kell menni vizsgáztatni de azt nem tudom hogy csak ők adhatnak vagy bárki aki motorszerelő , és ha használt motort helyeznek forgalomba ott nem mérnek teljesitményt?
Hivatalos márkakereskedői papír kell róla!
Úgy tudom kell egy "igazolást" szerezned egy motorszerelőtől hogy a motor le van tiltva 25Kw-ra.Aztán ha ez sikerül ezzel a papírral kell menni beíratni a motort.
Külföldről behozott zx-6r 2005-ös ugye a motor egyszer már külföldön forgalomba volt helyezve és ott is lett kivonatva itt Mo.-n hogy tudom lepapíroztatni 25kW-ra mi ennek a módja? Computerrel írni kell rá egy programot? Ki csinálja ezt meg nekem? Vagy ennél egyszerűbb? Valaki pls help aki ehhez kicsit is ért!

MSN:er007007@hotmail.com
EREDETI külföldi forg.engedély kell ( Ha olasz, akkor jó, ha van ACI papír is - ami a forgalomból történt kivonást igazolja - ezen látod a legutolsó tulajt is + kétnyelvű adásvételi. Ha az adásvételi nem kétnyelvű, akkor kérik a hitelesített fordítást. A regadó 20 év felett az alap összeg 10%-a, 125-s esetében 9.500 Ft. EZen kívül kell még MGA-t kérni, 8.500, ereditésgvizsga erre 15.500, Műszaki + határozat asszem 26000 körül, és a forgalmi+tk+rsz 17000 kb.
Nekem is volna egy hasonló problémám egy 87 es nsr-t szeretnék megvenni a srác anyit mondott vámpapírjai meg vannak!Namost a helyzet h 50 esként hozták be!Kb menyibe fájna az nekem ha leakarnám rendszámoztatni és mijen torturával! Elöre köszke a válaszokat!(egy visszatérö motoros)
koszi a segitseget!
hali..Nincs évjáratbeli megkötés ( sem ) Műszakilag kell megfelelni ( A felügyeletre kell vinni első műszakira, ott állítják ki a határozatot ) Ennyi
hali!
Azt szeretném megtudakolni hogy nem tudja-e valaki pontosan , hogy milyen évjárattol lehet forgalmoba helyezni motort nálunk. pl egy kawasaki zx6 -ot ami 1996os évjáratú, mert én nekem rémlik valami olyasmi , hogy csak 1996 felettieket , vagyis 1997 töl lehet forgalomba helyezni motort öregebbet pedog egyáltalán nem lehet.
aki tud valamit irjon!
köszi
ÜDV!
Mi a baj a 125/50-es motorokkal? A rendőrök szoktak szorakozni vele? Most akarok venni egy ilyent nem ajánlod?
Ha itthon vetted és magyar adásvételid van nem az eredeti külföldi és nem te vagy azon az első emberke.És még 3-4 kézen átment a gép itthon adás-vételivel még számolj hozzá adás-vételinként mindre átírási díjat.Mivel gondolom senki sem íratta át.Vagy az első itteni eladót kell felkutatni és iratni egy újat de egyszer mindenképp kell átírási díjat fizetni.Inkább vegyél egy olcsóbb 50-est használd gyüjts pénzt egy legális nagyobb gépre.
Kell egy adásvételi, a motor eredeti külföldi forgalmi engedélye és egy papír a forgalomból való kivonásról. A segédmotorra való rendszámozást úgy tudom eltörölték, de ne használd 125/50-esként!
Sziasztok!
Szeretnék venni egy Aprilia Leonardo 125 vagy150est, persze 50es ként szeretném használni amíg lehet. Az lenne a kérdésem, hogy milyen papírokra lesz szükségem, ha később forgalomba szeretném helyeztetni 125ként. Mi a helyzet azzal a rendelettel, hogy a segédmotorra is kell megkülönböztető szám(rendszám), eltörölték vagy továbbra is akarják ezt
Ezt az ocsmányirodás csaj kérte?
Lehet, hogy a 2004-es adásvételi miatt..nemtudom..Tegnap adtam be 3 MGA kérelmet, és érdeklődtem az okmányban, ott nem tudnak semmi hasonló elvárásról...Mindenesetre érdekes fejlemény. Gondolom, nem tetszik állambácsinak, hogy ilyenkor nem folyik be az átírási illeték.
Engem is meglepett, mert még soha nem fordult elő... Ezt íratta velem a nő:

Én, XY kijelentem, hogy a Németországban ÉÉÉÉ.HH.NN-én vásárolt ZW típusú motorkerékpár vásárlása során az eladóval személyesen találkoztam, a forgalomból való kivonásáról semmilyen információval nem rendelkezem.

Ezt diktálta, pedig megvan a papír a kivonásról és mutattam is neki... Komolyan nem értem. Ja meg azon volt kiakadva, hogy ha 2004-ben vonták ki akkor addig mi volt vele? Hát mondom attól még fű alatt használhatta, csak nem fizetett rá biztosítást meg adót. Úgyhogy most már szerintem valami baj lehet, mert ma van két hete, hogy elküldte.
Kazal !

Mondj már valami légyszíves erről a nyilakozatról, amit kért az ocsmányiroda az MGA-hoz...én még ilyennel sosem találkoztam, padiig túl vagyok már pár forgalomba helyezésen. És, igencsak kíváncsivát tesz adolog.
azt hogy te beviszel egy motort az országba azért nem kell vámot fizetni meg ilyesmi ha majd forgalomba akarnál helyezni egy motort a regadóval kifizeted a vámot is.... de bajod nem lehet belőle hogy behozod attol hogy 50 125 250 ... egy kaptafa
szerintem nincsen semmi baj változó hogy mikor jön meg én multhét hétfőn voltam származásellenörzésen és még nem jött meg nagony változó ... ne idegeskedj meg fog jönni!
Hello!

Mi baj lehet a származás-ellenőrzéssel? Eddig mindig megérkezett a papír az 5. napra. Most viszont írnom kellett egy nyilatkozatot, hogy személyesen találkoztam az eladóval és holnap lesz két hete, hogy elindították, de még mindig semmi. Mi lehet a baj? Egyébként motorkerékpárról van szó, németországi.