Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok valaki írja le légyszi tételesen hogy egy külföldi

1992 HONDA CBR 900 RR

bepapírozása milyen lépésekből(ár) áll.?
vagy valaki aki ezzel foglalkozik mondjon egy konkrét összeget amiből a biztosításon kívül minden meg van és lehet használni a gépet ide haza

előre is köszi
Függ az évjárattól is....
1993-as tdm 850-em kb 140000-be volt. Ha van zsé, sztem megvan 2-3 hét alatt is.
Vannak buktatók,amiket nem mondanak el,csak húzzák ki a lóvét a zsebedből... Műszaki vizsgán adnak egy "műszaki adatlap"-ot,de se ráírva,se elmondva hogy csak 90 napig érvényes! De miért? Persze új vizsga -egy délután és 4000-ért.
Az eredetvizsga után ha nem mész 15 napon belül forgalomba helyezni akkor csak valami másolatot enged nyomtatni a rendszer,persze ezt sem mondják és ezt 2400 forintod bánja...
És néznek rád hogy mért nem jöttél hamarabb? -MERT FIZETÉSBŐL ÉLEK,DE CSAK HAVONTA KAPOK...
Ha megvan az olasz forgalmi nem valószínű hogy lopott a gép... Írj egy adás-vételit és had szóljon!
Sziasztok! az lenne a kérdésem,hogy olaszbol behozott yamaha ttr 600-ast kb mennyiért lehet forgalomba helyezni,és ez mennyi idö?Köszi aválaszt!
Üdv! Vállal valaki angliábol behozott motor forgalomba helyezését?
Helló!

Tudjuk vállalni! Helyileg merre vagy?
Sziasztok!
Nem tudtok Valakit,aki hoz be külföldröl yamaha dt 125 öst?
sziasztok, segitséget szeretnék kérni.olyan embert keresek aki olaszbol behozott robogomat(250) levizsgáztatná, névreirná. tel:0630-2069120
Sziasztok,

Magyar-német adásvételi szerződés mintát tudna valaki az e-mail címemre küldeni?
Előre is köszönöm a segítséget!
nino21@freemail.hu
Vespa ET4. Olyan igazi ütött-kopott olasz csoda, kibogozhatatlan korábbi tulajdonosi háttérrel. Nincs is jobb móka, mint egy olasz masinát forgalomba helyezni... Csak erős idegzetűeknek, 18 év felett...
Oszt milyen csoda lett rendszámozva:
Az adásvételit nem fogják ellenőrizni, max ha a járgány tényleg lopott, ami nem valószínű. Értelmes adatok legyenek az adásvételiben, és akkor nem lesz gond (alvázszám, pontos típus, ahogy a forgalmiban van, név, cím, két tanú, dátum). Az enyém ma megrendszámozódott, juhúúúúú....
nekem megvan a forgalmi és a kivonó
kivonón az utolsó olasz tulaj neve
semmi más
az érdekelne hogy kiderül-e hogy hamisítok egy adás-vételit az olasz és köztem
mert nem tudom ki vette meg az olasztól
az elpasszolta itt egyben egy egész kamionnal és aki darabokban adta el már nem tartózkodik itthon........
Nah szoval, nalam az volt a helyzet, hogy volt egy kivont forgalmi, és a plussz papir, ami szinten a kivonasrol szolt. Gondolom Nalad is ez a helyzet. Csakhogy nalam a forgalmiban benne volt a tulaj neve, a kivono meg valami ceg volt, aki mar nem irta at az o nevere. Ezen kivul lett egy adasveteli a ceg nevere, mert en azt hittem, hogy az kell, mert o vonta ki a forgalombol. Nah, elmentem kerni szarmazas-igazolast az okmanyirodaba, es 2 orat kotozkodtek, hogy miert a ceggel van az adasveteli, mikozben a motor a forgalmi szerint mas neven volt. Es ebben van valami, tehat az adasveteliben az utolso tulaj legyen, es punktum. (aztan legyintettek, hogy hagyd a fenebe, nem tokminegy?) A kivonos papir nem is kellett nekik, inkabb csak a forgalmi.
Szerintem ami a kivonón van dátum az az első adás-vételi.Legalábbis így életszerű.Hogy most ki a vevő azt nem tom hogy rajta van e de hogy nem én voltam az fix digóban nem voltam csak egyszer az is céges rendezvény volt és gyárlátogatás.Tehát nemigen lehetett rajta a nevem viszont leelőlegeztem a gépet beírtam a nevemet és elmentem származás ellenőrzésre.Pici para bennem volt mert ha lopott én kerülök bajba de mivel ismertem az eladót annyira nem volt gáz.Utána meg nem kopgtatott a yard így kifizettem elhoztam majd végiglépkedtem a szokásos köröket.Nem volt nehéz csak minden máshol van így picit körülményes.Meg píz kell hozzá me fizetni mindenhol kell járulék,adó,stb.
A kétnyelvű adás-vételi mindig az ACI ( PRA ) papíron szereplő eladó - ő az aki az utolsó tulaj volt olaszban, ő vonta ki a forgalomból - és közted készüljön. Ekkor nincs átírási illeték. A dátuma lényegtelen, talán célszerű a kivonás után pár nappali vagy a körüli dátummal intézni. Ennek a magyarországi forgalomba helyezés terén nincs jelentősége. Ha hiteles lesz, akkor szokott fontos lenni az adásvételi dátuma a banknak ( tapasztalat )
tehát akkor az az adásvételi ami a te kezedben volt semmiképp sem egyezhetett meg az olasz ex tulaj szerződésével

ami dátum van a kivonón azt a dátumot kell írni az adásvételire vagy egy utánit?
Milyen jó hogy az enyémnél résen volt aki behozta nem volt név és dátum az adás-vételin.Bár ez nem szabályos.Igaz én már végeztem vele rendszám minden franc megvan.
Akkor a forgalmiban benne lesz az uccso tulaj neve es cime is. Az osszes tulaj bele van irva, jol nezd meg, hogy az utolsoval legyen az adasveteli... Mindenesetre a konkluzio az, hogy ezen papirok birtokaban barmikor forgalomba tudod majd helyezni. Az enyem epp az ugy vegen jar mar, szerencsere.
kivonón csak név és születési dátum van
meg valami számsor codice fiscale alatt
Ha rajt van a kivonón az előző tulaj akkor kell egy adás-vételi tőle mármint a nevéből így viszont átírási illeték befigyel.Jobb lett volna ha nincs ennyiszer átírva.
Akarmikor forgalomba helyezheted. Ketnyelvu olasz-magyar adasveteli legyen, tanu, datum legyen rajta (az utolso tulaj adatai rajta vannak a forgalmin, es elvileg a kivonon is)... Megnezik, hogy nem lopott-e, a tobbivel nem fognak szekalni.
Ha jól emlékszem a kivonón csak az eladó szerepel de javítson ki valaki ha tévedek.Így egyértelmű hogy a nevedre kel írni.Ha még nem voltál annyi idős hogy legyen géped akkor valami családtag nevére kell mert túl fiatalon nem életszerű hogy motort hozol be saját nevedre.Szerintem.
csak nem én voltam aki behozta......
4 kézen ment át mire hozzám került
Én írnék a kivonó alapján egy másikat kétnyelvűben.Az eladó adatai megvannak dátumnak stimmelnie kell.Ha régen itthon van a motor kicsit meg kell gyűrni teában megfuttatni hogy korhű legyen ne vatta új.De ne ess túlzásba csak picit.