Az lenne a kérdésem, hogy mielőtt megjön a származásellenőrzés eredménye, bejelenthetem, elvihetem a motort eredetvizsgára és esetleg egyedi forgalomba helyezésre, műszakira, vagy csak annak eredménye után lehet? Előre is köszi a választ!
Lenne egy kérdésem, nem tudtam melyiuk témába írni, ezért ide írom:
Vajdasági vagyok. Motort szeretnékvenni Magyarországon. Van egy kiszemelt NSR 125-ös, ami 50ccm-re van regisztrálva. Nem tudom mennyiben gond ez nekem, hogy áthozzam a határon. Vám+egyéb...
Azt szeretném megtudni, hogy az 50ccm-s motrok milyen papírokkal rendelkeznek? Valójában az a kérdés, hogy ha áthoznám a határon, nem állítanának-e félre csalásért. Mert elvileg 125ccm 50re van regisztrálva...
A motron egyébként 50r-t ír...
tavaly vettem egy BMW Z3-at eladásra, de megtetszett, gondoltam egy évet megyek vele, nagyot nem fogok bukni, 7500eur X 232ft-ért vettem, (1,74mft) ...meghirdettem egy hónapja 1,9mft-ért pár nap múlva számolok, mondom hoppá , 315-ös euróval az csak 6030eur :-) nem telt el egy év, forintban keresnék rajta 160-at, közben meg buknék 1470 eurót, nagy biznisz :-)
Maci, sajna qvára igazad van..a tavaly behozott motorok még 270-s árfolyamon jöttek, most meg 310-el kellene kalkulálnin ami 15 % plusz. ( bár, most 299-en áll ). Forintban ha marad is valami, euroban pont szart sem keresünk. Lehet, hogy mi is visszük vissza őket ? Mindig a kisember szopja meg...nincs új a nap alatt
Ide behozni nem szabad semmit, főleg ilyen euro árfolyam mellett... én is már inkább külföldre adom el a kocsimat, motoromat. Itthon a 2004 decemberi karcmentes gsxr 1000-ért jó esetben kapok 1,2mft, kint 6000 euróért simán eladom, több mint 600 a különbség...
Csak úgy lehet megfékezni ezeket, ha szabotáljuk az adófizetést, ne hozzatok semmit, vagy csináljatok szlovák céget, ha vállalkozók vagytok, próbáljatok eladni külföldre (olyankor nettóban számlázunk), ha egy kis összefogás lenne, pár év és normalizálódnának nállunk is az adóterhek...
hali!
az volna a kerdesem , hogy egy 1996os évjáratu német papirokkal rendelkezo kawasaki zx 600 ccm es gyosasagi motornak , minden papirja megvan adas veteli, forgalmi minden. mennyibe kerul a forgalombahelyezese megyarorszagon? (regadó, muszaki, rendszam, forgamlmi ) ezek egyben kb mibe kerul?
elore is koszt a segitseget!
Néztem ebay on tényleg olcsók a mocik énis gondolkodtam de messze van mint állat.Egy jó crosst érdemes behozni haza kell hozni azt ki a pályára vele.
Svájcból vagy Olaszországból hogyan hoznak be motorokat ? Sokan foglalkoznak vele .Ebayról kinéznek 4 -5 db kimennek és haza hozzák ? Vagy vannak kint bontok kimegy azt válogat mi kell ? Ugyhalottam ott szarért húgyért vannak a számukra már öregebb 10-12 éves crossok meg robogok.Biztos olcsóbb mert mélyen ár alatt vettem elegy kinti motort kereskedőtől, akkor ő ott menyiért szerzi meg biztos nem 10-20 ezret keres rajta ?
Nem tudom hogy itthon mennyibe mennek a hasonló évjáratú motorok. De ha 170 be megkapod akkor azt haza kell valahogy hozni. Arra barátok közt is számolhatunk kb 50 ezret. Akkor a full papírozás kb 90 ezer. Abban az esetben ha te csinálod. Ha csináltatod akkor kb 110. Szóval mondjuk 330 ba van a motor.
Ez még csak egy ovatos becslés, ha még valamit kell rajta csinálni, hogy megfeleljen a magyar követelményeknek akkor az plusz.
Jól át kell gondolni, mindent pontosan kiszámolni. És a motort is jól megnézni.
Így elsőre persze jól hangzik, de számold hozzá a regadót, a behozatalt meg a forgalomba helyezést és máris rájössz, hogy marhára nem éri meg megvenni.
Baszott olcsók Angliában a mocik.
Majd lehidaltam amikor láttam neten 400-as banditát 1992 - es évjárat 2010-ig műszaki vagy mi és 170 000 HUF átszámítva.
kibaszott olcsók asztakúrva
Az lenne a kérdésem, hogy mielőtt megjön a származásellenőrzés eredménye, bejelenthetem, elvihetem a motort eredetvizsgára és esetleg egyedi forgalomba helyezésre, műszakira, vagy csak annak eredménye után lehet? Előre is köszi a választ!
Lenne egy kérdésem, nem tudtam melyiuk témába írni, ezért ide írom:
Vajdasági vagyok. Motort szeretnékvenni Magyarországon. Van egy kiszemelt NSR 125-ös, ami 50ccm-re van regisztrálva. Nem tudom mennyiben gond ez nekem, hogy áthozzam a határon. Vám+egyéb...
Azt szeretném megtudni, hogy az 50ccm-s motrok milyen papírokkal rendelkeznek? Valójában az a kérdés, hogy ha áthoznám a határon, nem állítanának-e félre csalásért. Mert elvileg 125ccm 50re van regisztrálva...
A motron egyébként 50r-t ír...
köszönöm a válaszokat...
Slakow
Csak úgy lehet megfékezni ezeket, ha szabotáljuk az adófizetést, ne hozzatok semmit, vagy csináljatok szlovák céget, ha vállalkozók vagytok, próbáljatok eladni külföldre (olyankor nettóban számlázunk), ha egy kis összefogás lenne, pár év és normalizálódnának nállunk is az adóterhek...
MGA 8500, eredetiségvizsga 17000, műszaki+határozat 26000, a regadó kb 45-46 ezer, rendszám, TK, forgalmi 17000
az volna a kerdesem , hogy egy 1996os évjáratu német papirokkal rendelkezo kawasaki zx 600 ccm es gyosasagi motornak , minden papirja megvan adas veteli, forgalmi minden. mennyibe kerul a forgalombahelyezese megyarorszagon? (regadó, muszaki, rendszam, forgamlmi ) ezek egyben kb mibe kerul?
elore is koszt a segitseget!
Hogyha angliában vásárlok egy motort, és van rajta műszaki, akkor amíg le nem jár, akkor addig használhatom Mo-on magyar jogsival?
Svájcból vagy Olaszországból hogyan hoznak be motorokat ? Sokan foglalkoznak vele .Ebayról kinéznek 4 -5 db kimennek és haza hozzák ? Vagy vannak kint bontok kimegy azt válogat mi kell ? Ugyhalottam ott szarért húgyért vannak a számukra már öregebb 10-12 éves crossok meg robogok.Biztos olcsóbb mert mélyen ár alatt vettem elegy kinti motort kereskedőtől, akkor ő ott menyiért szerzi meg biztos nem 10-20 ezret keres rajta ?
Ez még csak egy ovatos becslés, ha még valamit kell rajta csinálni, hogy megfeleljen a magyar követelményeknek akkor az plusz.
Jól át kell gondolni, mindent pontosan kiszámolni. És a motort is jól megnézni.
Majd lehidaltam amikor láttam neten 400-as banditát 1992 - es évjárat 2010-ig műszaki vagy mi és 170 000 HUF átszámítva.
kibaszott olcsók asztakúrva
üdv
kb 55000ft lesz rá.
Marci